Vörösrúzs

306 12 2
                                    

Sziasztok! Most is várom a vissza jelzéseket. Ja és köszönöm szépen hogy tetszik nektek a könyvem. Remélem ez a rész is lesz olyan mint az előbbiek. Olvassátok sok szerettel puszi!❤

*reggel*

Mikor fel keltem olyan érzésem volt mintha nem is aludtam volna, iszonyú fáradt voltam ezért nem is keltem ki olyan hamar az ágyból. Körülbelül 11 óra fele vettem magamon erőt és elvégeztem a szokásos reggeli rutinomat.

Reggeli közben egy hihetetlenül jó ötletem támadt. Gyorsan be fejeztem az evést és rohantam fel az emeletre a szobámba. Az ágyam mellé lépve az éjjeli szekrény fiókjából ki vettem azt a füzetet amibe tegnap leirtam a gondolataim vagyis inkább az érzéseim és el kezdtem egy másik papírra angolra fordítani. Mikor kész lett a fordítás hozzá illő dallamot próbáltam keresni.

***
Pörgös mégis szerelmes számnak akartam szánni, de ehelyett sokkal inkább csöpögős szerelmes szám lett belőle. Az utolsó simitásokat is elvegeztem majd a piros,fekete gitáromat a kezembe véve eljátszottam az alkotásom. Elismerően bolintottam majd felhivtam barátnőm hogy menjünk el Danyhez és vegyük fel a dalt majd adjuk ki hogy minél hamarabb elérjen a közönséghez, pontosabb ahoz a bizonyos személyhez.

Addison hamar megérkezett hozzánk majd fel is hívta a producert hogy tud e minket fogadni. Legnagyobb örömömre tud vállalni minket egy óra múlva akkor megy el tőle a Maneskin. Hamarabb oda akartam menni mint ahogy le telik az egy óra de nem akartam mondani Addisonnak hogy mit érzek a front énekes iránt. Plussz full fura lenne hogy oda állítanék a próbájukra.

Na készülj!- sürgettem barátnőm aki már egy órája itt van nálunk és a kanapén döglik.
Jól van már megyek!- jelentette ki unottan majd el is indultunk a stúdióba. Hamar meg is érkeztünk.

Sziasztok! El hallottam hogy készült egy új dal- nézett rám Dany mikor beleptunk.
Igen.. elég érzelgős lett de minden keppen szeretném kiadni- néztem rá komolyan.
Jol van, felőlem kiadhatjuk csak legyen jó- kacsintott rám utalva a tegnapi hibáimra. Be mentunk ők a vezérlőnél ültek én pedig a szokásos helyen a próba teremben  mikrofon mellett. Kezembe vettem egy ott álló fekete gitárt majd leultem a mikrofon elé a székre és elkezdtem énekelni a szöveget, minden érzelmem bele tettem ami meg is hozta gyümölcsét. Sírva fejeztem be a dalt de viszont iszonyatosan jó lett. Dany tapsolva dicsérte meg a produkcióm majd rá bólintott és elkezdte fel dolgozni az anyagot. Azt mondta hogy ha minden jól megy már holnap után látható lesz. Már alig várom hogy láthassam...

Ezután nagy unalmakba indultunk haza. Barátnőm még mindig almos volt en pedig már most számoltam a perceket a zene kiadasáig. Nagyon lassan értünk haza vagyis annak tűnt. Mikor végre haza értünk leultem a kanapéra és filmet néztem, mivel nem volt semmi dolgom sem.

Damiano

A mai próba ugyan úgy zajlott mint az összes többi. Unalmas volt, a próba kozeben hívta valaki Danyt, Ő volt az... reménykedtem hogy ide jönnek... de sajnos nem így volt ezért a bandával kicsit feszülten mentünk haza. Ők az alacsony teljesítményem miatt voltak feszültek én pedig a lány miatt, ami szerintem mindenkinek le jött a kocsiba.

Szerintem el kéne hívnod valahova - adott tanácsot Vic.
Vic, mondtam már mást szeret- hajtottam le a fejem csalódottan.
Honnan tudod???- kerdezte idegesen nézve rám
Elmondta múltkor a próbáján- mondtam már idegesen.
Nem érdekel Dam, ha te nem akkor majd én elhívom neked- nézett rám Thomas.
Tomato te ebből inkább maradj ki- szóltam le a fiút aki csak bosszúsan nézett rám. Majd Ethan is elkezdte mondani hogy hivjam el valahova. De nem értik meg hogy semmi esélyem nincs nála, és tudom hogy sokszor elmondom de nem is ismer hogy bízna meg bennem ennyire? Hogy jonne össze velem? Mivan ha nem tetszenek neki? Mi lenne a másik sráccal? És mi van ha csak játszana velem?
Hiába noszogattak nem engedtem magamból, így nem hívtam el sehova se Elt. Inkább hagytam a picsaba... ha úgy erezne irántam mint én iránta már rég keresett volna...

Néma csendben utaztunk végig tovább, senki nem szólt semmit. Ami nagy pechemre elő hozta a gondolataim... soha életemben nem gondolkodtam ennyit mint az elmúlt 5 napba... tönkre tesz ez a lány... a gondolataimat Ethan fülsüketítő órdítása szakítja meg, miszerint megerkeztunk.
Mikor be mentunk a házba megnéztük az e-maileket az egyik email szerint koncertünk lesz holnap és már hivatalossá is tette a rendezvény az érkezésünk, nem volt olyan nagyon messze a várostól ahol éltünk.

Else

Mikor barátnőm el ment fel mentem a netre hogy megnézzem mi történt ez idő alatt. Hát nem sok minden, viszont a Maneskinnek lesz egy koncertje holnap nem is olyan messze ettől a várostól. Minden kepp elakartam menni ezért lehet hogy túlzásba vittem de már hívtam is Addisont hogy szerezzen nekünk jegyeket. Meglepodott a hivasomon de azt mondta hogy a legjobb helyeket fogja szerezni nekünk...most biztos azt hiszi hogy többet érzek Damiano iránt mint mutatom... ez nincs így amúgy sem szabad így érezném iránta. Nem akarok a sajtó kedvenc témája lenni plussz nem is érez úgy irántam mint én iránta.

Az este folyamán még megnéztem egy sorozatot majd el is nyomott az álom.

*reggel*

A telefonom csörgésére ébredtem, azt hittem hogy az ebresztőm az de tévedtem Addison hívott egymás után 5x is. Fel kellett vennem vagy egy életre megharagszik mert azt hiszi hogy ignoralom ezért felültem az agyamon és kissé almos hangon beleszóltam a telefonba.

Szia. Na végre azt hittem fel sem veszed- kezdte el - na mindegy képzeld az első helyen van a helyünk- mondta én pedig eléggé boldog lettem de nem mutattam ki neki...
Rendben, te mindig a legjobb helyet fogod ki- nevettem bele a telefonba.
Igen, de nem is örülsz?- kérdezte.
Mindegy hol vagyunk csak menjunk el hisz ez a kedvenc bandad, nem hagyom hogy ki hagyd ezt a lehetőséget- hamukáztam.
Ahhaaa- mondta kicsit hitetlenkedve.
Na mindegy, szia szerintem én meg alszom majd este gyere értem, puszi- köszöntem el tőle és már ki is nyomtam a telefont.

*este*

Már ott az idő hogy elkezdjek én is öltözni mert Addison mindjart itt lesz, oda álltam a szekrenyem elé és valami ütős szettet próbáltam keresni, vagyis legalábbis olyat ami illik egy rock koncertre.

Végül a választásom egy bordó bőr dzseki egy fekete nagyon szaggatott gatya és egy bőr topp. A hajamat kiegyenesítettem, tettem fel egy kis sminket és már készen is voltam az estere.

Hali- jött be az ajtón Addison.
Szia- mosolyogtam rá
Wow- nézett végig rajtam- nagyon dögös vagy de meg egy valami hiányzik- mondta és közelebb lépve hozzám rám kent egy vörös rúzst.
Na mostmár mehetünk- mondta és elégedett mosollyal az arcán mentünk is ki a kocsijához.

Hírességbe szeretve | Damiano David ff. | BEFEJEZETT!Where stories live. Discover now