Koncert

272 13 0
                                    

Damiano a világ leglassabb embere. Azt hittem hogy sose fogja befejezni azt a cigit.
Miután nagy nehezen elszivta elindultunk vissza a többiekhez.

Sajnalom, hogy én is megkerdeztem ezt a hulyeseget- mondta őszintén
Semmi baj Thomas után nem lepett meg annyira- hazudtam mosolyogva.
Na akkor, próbáljuk el újra aztan menjunk haza- mondta Dam mikor beertunk a terembe. Úgy is tettünk egyszer el próbáltam az egyik számom ami elég jól is sikerült, majd mindenki pakolni kezdett. Megbeszeltuk Daviddel hogy holnap hányra kell ide jönnöm, majd én is haza indultam. Szerencsémre most nem késtem le a buszt.

A buszon egész végig azon agyaltam hogy mi lehet Addisonnal hogy nem keresi a társaságom. Értem en hogy jól meg vannak ethannal de azért szólhatna hogy mi van. Nem baj en nem keresem addig míg ő nem teszi, hisz nem én tűntem el egyik napról a másikra...

Este hamar elaludtam.

*****

Gyere csak be El!- hallottam meg Ethan hangját.
Oké..- mondtam szűk szavuan majd a terembe vettem az irányt. Mindenki ott volt csak Ő nem...
Dam?- kérdeztem mire Vic csak elmosolyodott.
Nem tudjuk- válaszolt Thomas
Szia El- ölelt meg hátulról Addison.
Szia, hát te?- kérdeztem mosolyogva.
El jöttem meg nézni egy próbát- mosolygott óriási vigyorral, boldog volt aminek nagyon örülök.
Kiraly, ami most lehet csúszni fog mert Damiano meg nincs itt- mondtam barátnőmnek aki lebigyesztette a száját.
Jatsz velünk- mondta Vic
Igen, míg nem jön Dam addig te próbálsz velünk neked és nekünk is gyakorlas- mondta Ethan
Nem, nem akarom atvenni Dam helyet meg egy próbára sem- mondtam ellenkezoen.
Na, ne légy ilyen- bigyesztette le a száját Vic.
Plusz nem is tudom a szöveget- mondtam vedekezoen.
Dehogynem tudod csajszi- mondta Vic és igaza volt ha nem is az összeset de legalább 3 számot tudtam fejből...
Kérlek csak most az egyszer- nézett rám mostmar Thomas is.
Jóó.. legyen- adtam be a derekam de meg mindig nem díjaztam az ötletet.
De akkor a New Song legyen- mondtam ők csak bolintottak majd intettek Danynek és el is kezdtük.

Damiano

Kicsit sajnos késve érkezek majd a próbára mert el kellett intéznem a ruhákat a következő koncertre, hogy valami újat is mutassunk.

A kocsihoz lépve beszalltam és eget rengető sebbesegre kapcsolva siettem a stúdióba a bandahoz és Elhez...

Mikor be mentem a banda már játszott.. de én nem voltam ott így valakit be kellett venniük. El hangja hallatszott az egész folyosón, gyönyörű volt, ez volt az a pillanat az életemben mikor rá jöttem hogy nekem kell ez a lány...
A vezerlobe mentem Danyhez.

Sziasztok- köszöntem majd az ablakhoz léptem hogy láthassam a próbát. El nagyon bele élte magát olyan volt mintha egy koncerten lettek volna. Az egész helyiséget magáévá tette, mint mi általában, jó hangulat volt... és nagyon örültem neki hogy El ennyire ki jön a barátaimmal ez csak egy jó jel. Mikor be fejezték El felnezett a vezerlore, elismeroen tapsoltam majd be mentem hozzájuk.

Azta srácok, ez brutális volt- mosolyogtam Elre
Köszi- mosolygott vissza El
Szerintem is jók voltunk így, jó lenne még együtt zenélni El- mondta Vic és Ethan is bele egyezoen bólogatott.
Oké... majd látjuk, ha nektek nem gond- mondta szerényen
Ugyan... dehogy, mi lenne ha eljonnel velünk a következő koncertre?- kérdeztem mire mindenki rám kapta a fejét.
Nem tudom Dam...- nézett le a földre El
Ugyan... csak egy nap- biztattam
Nem akarok a nyakatokon lenni, meg ott van a sajtó is- mondta meg mindig a padlót nézve.
Figyelj... a sajtóval nem kell foglalkoznod Oké?- emeltem fel az állánál fogva a fejét. Bólogatott.
Helyes- mosolyogtam majd magamhoz oleltem.
Szóval?- nézett ra Thomas.
Igen, veletek megyek- mondta mire mindenki mosolyra húzta a száját.
Egy kis szünet srácok- csapta össze a tenyerét Dany mire a többség ki ment a levegőre.

Jó lány, nem figyelem éhes, nem kell félned Dam hogy csak azért szeretne- mondta Vic mellettem állva miközben én a cigimet kerestem a zsebembe.
Hala Istennek- mondtam rá se nézve
Közeledned kéne - mondta
Hülyeség lenne... nem is érez úgy- mondtam a szokásos szöveget.
Hülyeség... nagyon is úgy érez mint te - mondta Vic
Csak úgy forr a levegő köztetek. Nem figyeled meg hogy minden erintesed nagy hatással van rá?- kérdezte engem nézve
Nem..- mondtam egyszerűen.
Csak figyeld meg, öleld meg vagy simítsd meg - mondta és én megfogadtam a tanácsát kíváncsi voltam hogy tenyleg ennyire vak vagyok e. Vissza mentünk Viccel a többiekhez. El a szeken ult és dolgozott valamin leultem mögé, és államat a vállára tettem. Igaza lett Vicnek, ugyanis érintésemre a teste megfeszült és sokkal lassabban, szaggatva vette a levegőt.
Min dolgozol?- kérdeztem de azonnal el is tette a papírt amire eddig még írt
Semmin- hazudta
Hat jó... amúgy holnap megyünk a koncert szállására, praktikusabb előbb menni egy nappal legalább nem kell kapkodnunk- mondtam
Oke- mosolygott majd felallt és pakolászni kezdett a hangszerek között.

Hírességbe szeretve | Damiano David ff. | BEFEJEZETT!Où les histoires vivent. Découvrez maintenant