Hello szerelem

205 8 2
                                    

Sziasztok! Ma nagyon szikrázok. Egyből 2 részt is ki teszek. Remélem azért ez is tetszeni fog nektek. Kérek vissza jelzéseket is ha lehet köszönöm. Plussz aidanfan470 Jacobo 2, Damiano 0

Össze szedtem magam majd en is haza mentem. Mikor haza értem egyből a tusósolóba vettem az irányt. Egy meleg fürdő után torolkozoben léptem ki a hálószobámba.

Valyon mit vegyek fel?- tunodtem el a sok ruha nezese közben. Valami egyszerűt, kényelmeset de meg is alkalomhoz illőt akartam fel venni.

Ez jó lesz talán...- vettem ki a szekrényből egy fekete szoknyát egy fehér toppot ami hálós volt így ha nem veszek fel melltartót mindent is kimutat. Be tettem a septumom majd készen is álltam a randira. Nem vártam ötcsillagos étteremre sokkal inkább reméltem hogy egy gyorskajáldaba visz el, ott jobban tudunk ismerkedni és nem is annyira kellemetlen a dolog.
A gondolat menetet a csengő szakította meg.

Szia- nyitottam ajtót.
Wow- mért végig jacobo
Mehetünk?- kérdeztem
Aha...- válaszolt még mindig engem nézve.
Fejezd be- ütöttem bele a vallaba játékosan mert már tényleg zavarba hozott.
Zavarba hoztalak?- kérdezte meg mosolyogva
Kit nem hoz zavarba az hogyha bámulják?- kérdeztem, kinyitotta nekem az ajtót majd el is indultunk. Oda mentünk amire számítottam. Nem gyors kajalda de nem is puccos étterem. Egy piknik egy tó parton, gyönyörű volt.

Ezt te csináltad?- kérdeztem dobbenten
Igen, az elso randi az első randi- ult le velem szembe- pezsgőt?- kérdezte mosolyogva rám
Persze- mosolyogtam vissza majd a poharamat oda tartva nekem is öntött belőle.

Figyelmes volt tőle. Egy piknik alatt tényleg sokkal jobban meglehet ismerni a másikat. Nem arra figyelsz hogy mikor hozzák ki a kaját vagy nem is arra hogy úgy egyél ahogy éppen ott elvárják. Itt a magunk urai vagyunk. Csak Ő és én kettesben a multunk és a tervezett jövőnkkel.  Egy este alatt sokkal jobban megismertem Jacobot mint Damianot 2 hét alatt. Ez tetszett a legjobban benne, nyílt személyiség. Legalabb is velem. Nem fel megosztani velem dolgokat.

Nem fazol?- kérdezte mire csak egy apró bólintást kapott. A kocsihoz lépett és ki vett belőle egy bőr dzsekit ami 2 mérettel biztos nagyobb volt az enyémnél. Oda adta nekem majd vissza ult a helyére így beszélgettünk körülbelül meg 3 órán keresztül, amikor Jacobo kezdett almos lenni és már én is faradtam ezért megbeszeltuk hogy majd ezt még máskor folytatjuk.
Beultunk a kocsiba és az én hazamhoz mentünk.

Mi ez a cetli?- emeltem le az ajtóról és Jacra néztem.
Nem tudom- nézett rám értetlenül.

El jöttem el kérni az egyik dzsekid mivel ma Ethannal megyünk bulizni. De az ajtó tárva nyitva volt tehát a kabáttal együtt a kulcs is nálam van puszi
- Addison

Ez fantasztikus.- lettem ideges
El, nálunk aludhatsz- mosolygott kedvesen
Ugyan dehogy is, nem akarok zavarni a nyakatokon lenni meg főleg nem akarok - mondtam fejet razva
Nem zavarsz, a szuleim nem bánják Damiano pedig le van szarva.- vonta meg vállát. Sóhajtottam egyett.
Jac, szeretném ha valamit tudnál - néztem rá boci szemekkel
Figyelek mi az?- kerdezte csillogo szemekkel.
Dam és én egy pár voltunk... vele szakítottam 3 nappal ezelőtt- néztem el tőle mert tényleg szegyeltem a dolgot, hamarabb is megtudhatta volna...
El- nyúlt kezeivel az arcom felé majd maga felé fordította a fejem hogy a szemébe tudjak nézni- Én más vagyok mint Damiano, nem hagyom hogy barmi bajod essen azt meg végképp nem hogy mellettem egyedül érezd magad- simitott meg, és ez volt az a pillanat amikor mindennel jobban vágytam akjai érintésére egyszerűen az agyam és a szívem életemben először egyet értenek abban hogy Jacobo tökéletes... ajkairol le se tudtam venni a szemem... nem is akartam de úgy láttam hogy Jacobot kezdi kicsit zavarni ezért néha fel néztem szemeibe is.
Mi lesz így az 5 randis szabállyal?- simitott végig gyengéden ajkaimon.
Leszarom a szabályt- néztem komolyan szemébe mire azok a a mogyoró barna szemek felcsillantak. Közelebb hajolt hozzám majd gyengéden megcsókolt viszonoztam.

El... ne törd össze a szívem- vált el ajkaimtol
Te is igerd meg- néztem szemeibe
Megigerem- bólintott majd en is és beszalltunk a kocsiba. Egyenesen hozzájuk vettük az irányt. Nem is gondolkodtam azon hogy mi lesz ha ezt majd a banda is megtudja igazából már teljesen mindegy így is alig van valakim.  Ethan utál, Damiano szerintem úgy szintén, Addison már csak érdekből van velem, Viccet is el veszitem Thomassal meg nem is nagyon voltam jóban annyira hogy a barátomnak nevezhessem és szerintem ezzel ő is így van. Ezt a hosszú és fájdalmas gondolat menetet Jac szakította meg. Kezét a combomra csúsztatta amitől végig futott a területen a hideg.

Min agyalsz?- kérdezte kedvesen mire ram pillantott.
Semmiség- hazudtam
Biztos? Nagyon komor a tekinteted- nézett rám kicsit hosszabb pillanatig.
Rajtunk agyalok, ha ezt a Maneskin megtudja nem lesz senkim- mondtam őszintén.
Ugyan, Dam majd fel emészti Vic megerto a srácok meg le vannak szarva- mosolygott rám biztatóan.- plusz én biztos maradok- nevetett, istenem az a nevetes...
Ha te mondod- torodtem bele majd kis idő múlva meg is érkeztünk.

Csendben- mondta Jac majd a kulcsát kezdte kutatni. Kinyitotta az ajtót majd felmentunk az emeletre a szobájába.

Van vendég szoba ha szeretnéd- mondta szomorúan.
Oke- mondtam majd le vettem a cipőm addig amíg ő megagyazott.
Megyek letusolok- ment el mellettem és amíg Ő tusol addig én keresek magamnak egy nagyobb pólót és egy gatyát hogy tudjak miben aludni.

Jacobo egy száll nadrágban és egy száraz torolkozovel a kezében tért vissza a szobaban.

Tessék tiszta türcsi, a fürdő a folyosó végén balra de ne felejtsd el becsukni az ajtót. Plussz a vendég szoba pedig mellette van. Jó éjt- nyomott egy homlok puszit nekem majd le is feküdt az ágyra amit az előbb bevetett.

A tusoloba érve megengedem a meleg vizet és gyorsan lefurodtem. Lehet hogy neveletlenseg de találtam bontatlan fogkefét úgyhogy még fogat is mostam.
A pólót és gatyát felvéve indultam vissza Jacobo szobájába.

Jac...- szóltam oda neki mire az ajtó felé fordult
Mi a baj?- kerdezte kómás hangon.
Aludhatok veled?- kérdeztem
Persze- mondta kedvesen majd arrébb ment az ágyon hogy en is oda férjek. Begubóztam mellé...

Jó éjt, aludj jól El- ölelt meg hátulról Jacobo
Jó éjt neked is...- mondtam de már el is nyomta az álom. - lehet hogy szeretlek- mondtam nagyon hallkan hogy meg véletlenül se hallja majd engem is elnyomott az álom.

*reggel*

Hamarabb keltem mint Jac ezért már nem bírtam tovább muszáj voltam fel kelteni.

Jac... jó reggelt- kezdtem el apró csókokkal behinteni ajkait. Egy morgás hagyta el a száját.
Naaaa- bújtam közelebb hozzá.
Eeeeellll- kezdett el hisztizni
Kérlek- pusziltam meg a háta közepét.
Nem, aludjunk meg egy kicsit még csak 5 óra- nyafogott bele egyeztem majd átkaroltam őt és aludtunk tovább.

Jacobo

Sikeresen rávettem Elt hogy aludjunk még. Imádom a csajt de meg csak 5 óra soha nem kelek fel ilyen korán egy randi után meg végképp nem...

****

Egy órával később fel is keltem magamtól vagyis a testem kipihente magát. El meg mindig mozdulatlanul ölelt. Muszaj volt csinálnom egy szelfit
Mire megcsinaltam Ő is fel kelt.

Jac, egy kávét akarok és egy csókot- mondta El álmosan.
Az egyiket tudom teljesíteni de a másik nem fog menni.- mondtam
És melyik melyik?- fordult felém. Közelebb hajoltam hozzá egy lágy apró csókot nyomtam a szájára.
Jobb mint a kávé... de attól még szükségem van rá.- mondta El
Elhiszem nekem is, tiszta olyan érzésem van mintha másnapos lennék közben meg nem is- nyafogtam mostmar én is.
El...- fordultam fele
Hm?- kérdezte
Lehet hogy én is szeretlek- mondtam majd egyből ram kapta a tekintetét.
Mi?- kérdezett vissza lepetten. Teljesen lefagyott meg a pir is kiult az arcára.
Hallottam amit este mondtál, és rendkívül aranyos volt- mosolyogtam rá kedvesen.
Csak almodtad- próbált győzködni.
Neem, dehogy tisztán hallottam- mondtam nevetve
Jó, lehet hogy mondtam ilyet- mondta és a mellkasomra feküdt.

Jac, félek hogy te is itt hagysz- kezdte el simogatni mellkasom ujjaival.
Ettől nem kell félned, ahova én megyek oda te is jössz. Te vagy az én kincsem, úgy vigyazok rád mint egy drága köre-  mondtam és egy puszit nyomtam a hajába.

Hírességbe szeretve | Damiano David ff. | BEFEJEZETT!Where stories live. Discover now