Együtt..

270 12 4
                                    

Sziasztok! Remélem tetszeni fog nektek ez a rész is. Kérlek jelezzetek nekem a kommentekben. !! És tudom hogy a dal szöveg amíg bele írtam a könyvbe az már rég megvan írva és a Maneskiné de gyerekek ez egy könyv csak a képzelet szab határt!!
És lenne meg valami ami NAGYON fontos. Ha valakinek van valami ötlete az kérem mindenképpen írja meg mert nincs ötletem és így nem tudom folytatni a könyvet. Előre is köszönöm puszi💝

Nekem elég volt- allt fel az asztaltól Dam
Nem is ettél- mondta Vic
Nincs étvágyam- mondta majd ott hagyott minket én csak tovább kurkasztam a kaját.
Ez meg mi volt?- kérdezte Ethan tőlünk
Hosszú- mondta Vic
Lényeg csak annyi hogy elutasítottam Damianot és most én is és ő is szenvedünk- mondtam egy hamis mosollyal az arcomon.
El, ezt minden fele keppen beszéld ezt meg vele meg a koncert előtt.- mondta Ethan
Nem fog menni - mondtam őszintén.
Miert nem?- kérdezte Thomas
Nem tiszta a fejem, egy rendes szabályos mondatot nem tudok össze tenni nem hogy beszéljek vele- mondta idegesen.
Jól van, nyugi... menni fog az tisztuljon ki és ha kell akkor majd koncert után beszéltek- mondta Ethan kedvesen.
Oke...- adtam rövid választ majd en is abba hagytam a kajálást és inkább vissza mentem a szobába egy kicsit énekelni, az mindig vissza ráz a való világba.

Elő vettem a gitarom és a kottákat majd kivalasztottam egy hangulatomhoz illő dalt és el kezdtem énekelni.

All this is more that a missing
I'm feallind ridiculous
This is more than a dissing
So shut up and listen....

Énekeltem volna tovább de a könnyek újra utat törtek maguknak, ennyit még sose sírtam egy fiú után. A kis hűtő szekrenyhez léptem ami a szobaban volt és ki vettem belőle egy vodkás üveget és meghuztam, mivel semmit sem ettem meg ma elég hamar be is ütött. Bánatomban egy dalt kezdtem el írni... a gitaromat a kezembe véve el is énekeltem a félig kész darabot.

I'm cold, i'm drunk
I just don't care about, care about you
I smoke too much and I just don't care about you
I sing my Songs and I just don't care about, care about you
I'm on my stars and I just don't care.

Sírva énekeltem az első szövegrészt amikor valaki kopogott. Mivel nem adtam neki választ ezért bejott.

Hallottam hogy játszol, gondoltam be nézek...- mondta Dam
Oke, ennyit akartál?- kérdeztem
Igen, lényegében csak ennyit akartam volna ha nem iszod le magad reszegre- mondta majd beljebb jött és leult mellém
Mi a baj?- kerdezte
I'm cold, i'm drunk- mondtam a dalszöveg elso sorát.
Fázol,akkor gyere takard be magad és aludj egyett mert ma koncertünk lesz. Addigra legyél józan- mondta és betakart.
Ne!- fogtam meg a kezét- kérlek maradj- néztem rá boci szemekkel.
El- sóhajtott
Kerlek- mondtam könyörgő hangon
Jól van- forgatta meg a szemét majd be bújt mellém. A fejemet a mellkasara tettem és úgy aludtam el.

Damiano

El részeg egy kicsit, de nem annyira hogy ne jozanodna ki egy kis alvás után. Be bújtam mellé az ágyba és hamar el is nyomta az álom. Nem tudok el igazodni ezen a lányon. Egyszer elég egyértelmű jeleket küld felém a másik pillanatban pedig ki offol. Szerelmes dalok százait írja de mindet annak a srácnak akiről beszélt az első tipp adós óráján... nem tudom ki az a srác de eleg nagy ellenfél számomra...

Hírességbe szeretve | Damiano David ff. | BEFEJEZETT!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora