Eles Harrison néven van egy foglalás- mondtam a pultos csajnak a hotelben.
Igen igen, luxus lakosztály- mondta majd a kezembe nyomta a kulcsot. Meg lepett hogy luxus lakosztály. Fel mentem majd kipakoltam és felhivtam Jacopot .Szia szerelmem!- koszont a telefonba
Szia- mosolyogtam vissza rá.
Mar most hiányzol- bigyesztette le alsó ajkát.
Te is nekem nagyon, annyira jó lenne ha itt lennél most- néztem rá boci szemekkel
Nem baj kicsim. Kibirjuk csak 2 hét az nem sok- mondta
Tenyleg nem, talán hamar eltelik- mondtam. Ezután meg 2 óra hosszát beszélgettünk majd elmentunk aludni. Ő azért mert egesznap próba volt engem pedig lefarasztott az út.Azt tedd oda azt meg amoda- mondta egy srac a színpad mellett
Ohh, biztos te vagy Eles- mosolygott rám kedvesen
Igen- mondtam majd kezet ráztunk.
Kent vagyok! Én fogok neked segíteni mindenben az elkovetkezendo 2 hétben. Ha bármi baj van csak hivj- nyújtotta át a névjegyzéket.
Oké, köszi- mondtam majd sarkon fordultam és gyakorolni kezdtem. A probam a telefonom pityegése szakította meg.Jac: szia Bab
Én: sziaa ne haragudj de probam van. Majd később dumálunk pusziÍrtam meg majd folytattam. Elég jól ment annak ellenére hogy nem éreztem magam annyira nagyon kipihentnek. Nem sokat aludtam az éjszaka fura volt egy nagy ágyban egyedül aludni. Plussz Damiano csókja is a fejemben volt. Ő még mindig szeret, ezt jó tudni de nekem ott van Jacopo és nagyon szeretem nem akarom eldobmi egy hülye fellangolas miatt. Örök életemben bánnám ha most ott hagynám Damianoért.
Meg kell tanulnom elfelejteni őt, ő is megteszi majd ha látja hogy hiába fut utánam. Igen! Ezt kell tennem. Ügyet sem vetni rá és majd idővel jobb lesz bele fogok törődni abba hogy ez nem működött és hogy helyette van egy sokkal jobb és ki egyensulyozottabb kapcsolatom Jacopoval.A próba után egyből a hotelbe vettem az irányt, nem volt kedvem ott maradni a stábbal és nézni ahogy pakolnak a 3 nap múlva elkezdodo fesztiválra. Felmentem az emeletre a nagyon király luxus szobába. Majd ledoltem az ágyra és egyből csörgettem Jacobot.
Szia, a srácok éppen próbálnak majd vissza hívlak- szólt bele a telefonba
Oke- tettük le. Ügyet sem vetve rá fogtam a pizsim és gyorsan letusoltam majd lefekudtem tevet nézni.*reggel*
4 nem fogadott hivasom van Jacopotol és egy Ethantol.
Feloltoztem majd vissza hívtam Jacopot.
Jó reggelt szépségem- mosolygott bele a kamerába
Jó reggelt- mosolyogtam komasan
Most keltünk fel?- kérdezte nevetve
Lehet- asitottam - amúgy Ethan mit akart?- kérdeztem.
Ja csak en nem értelek el és úgy gondolta hogy neki majd biztos felveszed- forgatta meg a szemét
Ja igen boccs, bealudtam filmezés kozben- mondtam
Semmi baj, milyen volt az első nap?- kérdezte
Jó, kedves a stáb meg a büfés is az. - mondtam - és a Maneskin hogy halad?- érdeklődtem
Jól jól, bár Damiano elég szetcsuszott mostanság.- mondta- nem jön ki neki egy csomó hang, vagy elfelejti a dal szöveget vagy nem is tudja mi a dallama a dalnak. Mintha nem is ő lenne az- mondta Jacopo csalodotsaggal az arcán.
Nem lesz semmi baj, össze szedi ő magát a verseny napjáig. Biztos vagyok benne - biztattam mert tudtam hogy úgy is így lesz. Ismerem már Damianot mindig ez van.. a próbákon egy nulla a teljesítménye de ha élesbe kell akkor oda teszi magát és mindenkit lenyom.
Remelem igazad lesz mert nagyon sokat készülnek rá- mondta csalódottan.
Gyere El, kezdünk- jött be a szobámba Kent.
Jac, most le kell tennem mert mennem kell. Vigyázz magadra és a bandára később beszélünk puszi- nyomtam ki majd gyorsan feloltoztem és mentem Kent után.
Hogy aludtál?- kérdezte kedvesen
Jol jól, csak mégis fáradt vagyok- mondtam
Majd a színpad felébreszt- mondta és tudtam hogy igaza lesz mivel ott állni és énekelni nem csak hogy a munkám de életem legjobb pillanata. Ennél jobb állásom nem is lehetne.
Most élesbe megy?- kérdeztem meglepodve mivel meg csak 1 nap probam volt és úgy volt hogy 3 nap múlva kezdi a fesztivált.
Igen- mondta
Hogy hogy?- kérdeztem
Nem tudom, előrébb hozták a fesztivált 2 nappal.- mondta- nekem is fura sőt így még több munkával jár- sóhajtott fáradtan
Pihenned kéne- jegyeztem meg
Kéne, de nem lehet. Nincs rá idom- mondta vállat vonva majd oda is értünk.
Meghoztam - mondta a többieknek majd be kísért az oltozombe. Magamra vettem a ruhát ami ki volt nekem készítve és készen is álltam a koncertre.Kesz vagy?- jött be az ajtón Kent.
Persze, már reg- mosolyogtam
Fantasztikus akkor gyere 10 perc és kezdesz- ragadta meg a csuklóm es a színpad fele húzott. Ott hagyott ő pedig el ment a többi stábbal.Be mondták a nevem én pedig felmentem a színpadra. Sokan voltak, nagyon sokan talán még ennyi ember előtt nem is énekeltem. Nagy volt az adrenalin szintem ahoz hogy feljek.
*koncert után*
Levegő hiányában jöttem le a színpadról. Végre vége, viszont nagyon jól sikerült az első nap. Remélem a többi is ilyen lett. Mint ahogy lattam a közönségnek is tetszett a zeném.
Jó voltál- jelent meg mellettem Kent egy pohár vizzel
Köszönöm- vettem at tőle a poharat
Ha egész héten így nyomod az nagyon jó lesz- mosolygott rám
Ugy tervezem- mosolyogtam vissza
Ha gondolod vissza is mehetsz a hotelbe de maradhatsz is- mondta
Szerintem vissza megyek- mondtam mert felakartam hívni Jacopot és el akartam mesélni neki milyen volt az első nap.
Rendben akkor megvarlak itt, Öltözz át- utasított majd elmentem vissza vettem a civil ruhám. Egy taxiba ültünk és kentel az oldalamon mentünk vissza a hotelbe.Szia Jac- szóltam bele boldogan a telefonba.
Sziaa, mi ez a jó kedv?- kerdezte
Nagyon jól sikerült az első napom. Igaz még fura hogy ennyi ember van de majd hozzá szokok- mondtam miközben az agyamra ültem.
Nagyon örülök neki hogy élvezed. És milyen Párizs? Pont annyira szép mint mondják?- kerdezte izgatottan
Szebb mint ahogy mondják, imádom ezt a várost te is imádnád- mondtam
Az biztos, veled mindent is imádnek- sóhajtott
De váltsunk témát- mondtam- mizu a bandával?- kérdeztem
Az mint tegnap, nem tudom mi van Damianoval- mondta szomorúan
Próbálj vele beszélni hátha tudsz neki segíteni - mondtam
Ugy lesz- helyeselt. Szokás szerint 2 órás beszélgetés után elkoszontunk egymástól és elmentunk aludni. .Elég nyugtalan volt az ejszakam. Nagy vihar volt kint ezért nem nagyon tudtam aludni.
VOUS LISEZ
Hírességbe szeretve | Damiano David ff. | BEFEJEZETT!
FanfictionTuti hogy neked szól- lett izgatott barátnőm. Ne hülyéskedj!- nevettem fel gyerekes viselkedésén. Mondom... ki másnak szólna?- kérdezte értetlenül, és ezzel a kérdéssel igazán megfogott... nem tudom ki az akinek szólhatott ha jobban ismertem volna a...