Vadság

191 11 7
                                    

Sziasztok! Nem kapok elég vissza jelzést ez elég szomorú így nem tudom hogy milyen a sori adott része :(
Remelem azért ez tetszeni fog nektek! Sokat szenvedtem vele és így sem lett tökéletes. Plussz mit gondoltok? Tul sokat posztolok és vegyem visszább az iramot vagy maradjon így ahogy most van???

El, gyere ülj mellém- mondta Jac.
Megyek- mosolyogtam rá Jacobora majd vissza néztem Damianora. Szemet forgatva jött utánunk.
Beultunk a kocsiba, Ethan vezetett Damiano pedig mellette ult elől. Én és Jacobo pedig közepén ültünk, mentünk a többi csapat tagért.

Úristen!!! El!!!- rohant felem Vic. Még  ki sem szálltam a kocsiból de egyből a nyakamba ugrott.
Neked is szia- nevettem el magam.
Mindenképp beszélnünk kell majd- jelentette mi izgatottan
Igen, ezt én is mondani akartam- vallottam be mert tényleg így volt. Megakartam győzködni arról hogy lehetek együtt Jacoboval és lehet ő a legjobb barátnőm egyszerre. Mert nagyon szeretném ha ez a kettő működne és nem függne attól hogy éppen kivel vagyok együtt. Addison is beszallt hozzánk pont ott ahol Thomasék. Majd tovább mentünk a reptérre.

Jacobo

Jó volt látni hogy Vic és El baratsaga megmaradt.

El... majd szeretnék mondani valamit- néztem rá a lányra aki egyből lesapadt.
Nyugalom, nem rossz hír- oleltem magamhoz
Jó jó, csak hirtelen megijesztettel- mosolygott rám halványan. Segitettem feltenni a pogyásszait és felmentunk a repülőre. El mellettem ult a többiek meg valahol össze vissza.

Én szerintem alszok- mondta El ásitva
Rendben- nevettem. El a vállamra dölt és el is nyomta az álom. Addig én egy sorozatot néztem a repülő kis tabletjen.

***

El... itt vagyunk- simogattam meg az arcát.
Máris?- kérdezte szemet dorzsolve.
Igen, 5 óra út de itt vagyunk- mondtam mosolyogva.

Le mentünk a repülőről. Fogtuk a táskákat és egy vagyis kettő taxi segítségével elmentunk a hotelbe ahol átmenetileg fogunk lenni. A második emelet hetedik szobája volt az enyém pontosabban a miénk mert El nem volt hajlandó nélkülem aludni....

Én vagyok a te alvós plüssöd- nevettem miközben ki nyitottam a szoba ajtaját.
Igen- nevett ő is. Istenem az a nevetés...

Kipakoltunk majd lefekudtunk aludni mert elég fáradtak voltunk. Plussz a banda kitalálta hogy este menjünk el egy koncertre bemelegitesnek. Ezért ha nem aludnank meg annyira se lenne energiánk mint most pedig most sincs sok. Eles begubozott mellém a mellkasomra hajtotta a fejét és magára húzta a takarot. Volt vagy 40 fok de ő nem tud takaró nélkül aludni.
Simogatni kezdtem a hátat ezert hamar el is aludt nem sokkal én is követtem a példáját.

*****

Srácok!!- törte be az ajtót Vic
Igen?- ult fel hirtelen El
El gyere velem, te pedig Öltözz- mutatott rám.
Ne menj- húztam vissza Elt
De muszáj- adott egy csókot a számra és el is ment Viccel. Én pedig átöltöztem és már készen is voltam az estere.

Eles

Na mesélj- ültünk le Vic ágyára
Mit?- kerdeztem
Mi van veletek?- lett kíváncsi
Nem sok, elvagyunk- mondtam kedvesen
Ezt a részt hagyd ki, térj a lényegre! Együtt vagytok? Lefekudtetek már?? Hogyan??- kerdezte össze vissza
Meg nem mondta ki hogy együtt vagyunk Ezért nem tudom. Nem dehogy is ő nem sietett semmit és én sem fogok. - mondtam meggyőzően mire ő elismeroen bólogatott.
Tudod El, boldogabbnak látszol most mint mikor Damianoval voltál- mondta Vic
Vic... ugye nem baj hogy Jacoboval vagyok. Remélem ugyan olyan lesz a kapcsolatunk- mondtam
Ne hulyeskedj mar. Én shipellek titeket- mosolygott kedvesen
Biztos?- kérdeztem vissza.
Persze! Damiano meg már nagy fiú majd belenyugszik hogy nem működött és kesz- legyintett. Örültem hogy ezt mondja szerettem volna ha ez így is marad. Mikor befejeztuk a beszélgetést feloltoztunk valami koncertre való ruhában majd le mentünk a többiekhez. Mindenki készen volt már Ezért el is indultunk.

El... gyere- húzott hátra magához Jacobo
Igen?-kerdeztem mosolyogva
Szeretnék beszélni veled valamiről- kezdett bele
Figyelek- mondtam és minden figyelmem neki szenteltem
Én úgy érzem hogy ez a kapcsolat kozted és köztem elég valóságos és szeretném ha ez így is maradna. Nem akarom hogy vége legyen El. Szeretlek és szeretném megkérdezni hogy lennél e barátnőm hivatalosan is?- kérdezte és én hirtelen annyira boldog lettem mintha megettem volna 5 csomag Milkát. A boldogság az arcomra is kiult Ezért már Vic is kérdezősködni kezdett de csak a csillogó szemű Jacobora figyeltem. Várta a válaszom mindennel jobban várta.
Igen!- csókoltam meg hosszasan
Ezt megörökítjuk- vette elő a telefonját Vic. Mikor elvaltam Jacobotól akkor vettem észre hogy már a koncerten vagyunk. Minden tiszta lila volt a ledektől. Gyönyörű és hangulatos volt. A zene szólt minden hangszóróból ami az egész területen szanaszét volt.

Elkezdtunk bulizni. Minden nagyon jo volt. Élveztük is nagyon. És elég sokat ittunk is. Talán ennyit nem is ittam az elmúlt időben.

El szerintem elég lesz- vette ki a kezemből a poharat Jacobo
Ne legyél ilyen- néztem rá boci szemekkel de már alig álltam a lábamon.
Gyere, menjünk haza- fogta meg a kezem és maga után kezdett el huzni. Sokkal lilabnak láttam mindent mint mikor megérkeztünk.

Az út közben egy keveset jozanodtam is. Haza értünk és Jac felvitt a szobába kinyitotta az ajtót majd a hotel karbantartójától kert fájdalom csillapítót addig én letusoltam már amennyire sikerült. Mire bejott én is végeztem, Ő is letusolt majd be bújt mellem.

Sokat ittál- ölelt meg hátulról
Kicsit- fordultam vele szembe
Meg mindig alkohol illatod van- húzódott el tőlem, ezért felalltam és megjobban letusoltam.
Nem kellett volna még egyszer megfurodnod- mondta Jac az ágyon ülve
Dehogynem, nem akarok úgy aludni hogy a szagom miatt messze vagy tolem- ultem le melle.
Aludjunk- mondta kedvesen és lefekudt. Követtem példáját.
Jó éjt szerelemem- ölelt magához hátulról.
Jó éjt, tetszik ez a név- mosolyogtam bár nem hiszem hogy Ő ezt látta.

*reggel*

Elég későn keltem, de viszont volt időm hisz ma úgy is csak a srácok mennek próbára ahova nekem nem kötelező mennem és ha Jac se megy én se megyek. Mikor kinyitottam a szemem sehol sem volt Jacobo ezért én is úgy döntöttem hogy elmegyek és feloltozok. A bőröndbol elő vettem egy szetett majd a kezemben lévő ruha kupaccal együtt a fürdő fele vettem az irány.
Benyitottam és teljesen lefagytam egy pillanatra.

Igen?- fordult meg Jacobo arcot törölve
N-nincs rajtad póló- mutattam felső testére vörös fejjel. Jacobo közelebb lépett hozzám és ujjaival felemelte a fejem.
Édes, a szemem itt fent van. Nem pedig lent a kidolgozott hasamon- mosolygott szemembe amitől én csak tovább pirultam. Egy darabig csak álltunk egymással szemben. Amikor Jacobo lágyan simogatni kezdte ajkaim hüvelyk ujjával. Közelebb hajolt hozzám de nem csókolt meg, nem akart megcsókolni csak ajkait végig húzta enyéimen. Keze levandorolt a csipőmre. Közelebb húzott magához és szenvedélyesen megcsokolt. Nyelve bejutast kert ezért engedélyt adtam rá. Soha nem éreztem ennyire felszabadultnak Jacobot. Kezd kibontakozni a közelemben aminek csak örülök.

Szeretlek- suttogta ajkaimra majd az ölébe vett. Felültetett a fürdőszobai pultra és úgy folytattuk amit elkezdtunk. Hihetetlen volt ha nem elem meg biztos nem hiszem el. Ha egy kívül álló végig nézne ezt a folyamatot akkor csak annyit mondana hogy ki éheztunk egymásra. De valójában ebben minden benne volt. Fájdalom, szerelem, büszkeség és vágy.

Hírességbe szeretve | Damiano David ff. | BEFEJEZETT!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora