Anya?!

196 10 1
                                    

Szeretlek- suttogtam hajába. Néma csendben feküdtünk egymás mellett.
Dam, hol van a...- törte ránk az ajtót Ethan
Mit keresel?- kérdeztem a lényegre terve. Minket látva kissé zavarba jött, látni lehetett rajta.
Öhmm... bocsi semmi majd megkeresem- mondta vörösen égő fejjel majd ki lépett a szobából
Legközelebb be kell zárni azt az ajtót- kacagott El
Meglehet- nevettem el magam már én is. Szegény srác mindig ő talál ránk ilyen helyzetekben.
Magunkra kapva valami tiszta ruhát együtt mentünk le a többiekhez a nappaliba. Mindenki ott volt még Jacopo is

Ki pihentétek magatokat?- kérdezte Victoria kellő iróniával a hangjában.
Kapd be- nevetve ültem le Ellel az oldalamon.
Csak nekem tűnik úgy vagy mióta össze jöttek folyton együtt vannak?- tette fel a kérdést Thomas, szúrós tekintettel néztem rá.
Hallod ezt, rossz hatással vagyok rád- nevetett Eles.
Hat igen, az összes pénzem óvszerre megy- nevettem én is.
Elsőnek is fúj, másodszor pedig inkább arra mint hogy kis Damiano rohangáljon itt. Belőled elég egy is- nevetett Jacopo. Nem tudom milyen érzés lehet ezeket az undorító de meg is vicces storykat végig hallgatnia úgy hogy azt a lányt húzom meg szinte majdnem minden nap akit ő is szeret. Nem mutatja de szerintem igen is bántja a dolog, engem is bántott mikor megtudtam hogy a battyam fogja érinteni a teste minden részletét.
Baby, jól vagy?- fogta meg a kezem El
Igen, persze csak kicsit elbambultam- mondtam mosolyogva.

Várj, majd megyek én kinyitom- álltam fel a kanapéról a csengőt meghallva.
Szia, öhmm... eles harrisont keresem- állt az ajtóban egy közel 40es éveiben járó nő.
Jöjjön beljebb- tesekkeltem be majd követett teljesen a nappaliba.
El hozzád jöttek- mondtam majd vissza ültem mellé. Fagyott arccal fordult meg a kanapén hogy jobban szemugyre vegye a nőt.
Szia el- mosolygott halványan
Mit keresel itt?- lett ideges El.
Beszélni akartam veletek.- mondta
Nincs mit megbeszélnünk én úgy gondolom. Kis koromban eltudtal hagyni akkor most is legyél ennyire felelőtlen jó? Semmi szükségem sincs rád ha nem tunt volna meg fel - mondta flegman a nő csak állt és nézett maga elé.
Mi ez a hangzavar?- jött le az emeletről Emily is.
Úgy látom az egesz család itt van. Apátok?- kérdezte a nő
Mi?!- fagyott le mindenki a nappaliban.
Az egész család?- kérdezte El
Igen, Eles ő itt a nővéred Emily- mutatta be neki a lányt.
Na nem- akadt ki teljesen Eles.
Menj el- kerlelte
Nem megyek, beszéljük meg a múltat- könyörgött
Menj el!- mondta már hangosabban El
Nem megyek sehova amíg nem beszélünk.- kiabálta az anyja
Menj már el a kurva Istenbe már- üvöltött Eles az anyjára még én is bele remegtem. A srácok látva hogy sehova se akar mozdulni a nő ki vonszoltak a házból.
El- mentem oda hozzá
Damiano- suttogta és el eredtek a könnyei
Jól van. Gyere- húztam fel a földről és be vittem a kanapéra.
Nem engedem hogy a közeledbe menjen- simogattam a hátát.
Köszönöm- suttogta elcsuklo hangon. El az ölembe furta magát. Nyakam tiszta konny volt a sirastol.
El- szólalt meg Emily
Mi van?- fordult hátra könnyes szemekkel.
Ne haragudj... nem tudtam ezt az egészet én sem. És ha tudom hogy a húgom vagy akkor nem mozdultam volna rá a pasidra. Kocsog voltam tudom de remelem meg nem utalsz annyira- mondta Emily majd leult velünk szembe Jacopo mellé.
Szerintem jobb lesz ha mi most megyünk- szólalt meg Jacopo is
Igen, hagyjuk őket kettesben egy kicsit- mondta Victoria majd egész banda ott hagyott minket.
Akkora hülye vagyok- kezdte el megint el
Miert lennél?- kerdojeleztem meg
Mert én még el mentem arra a hulye találkozóra és el se jött. Majdnem cserben hagytalak csak azért hogy talalkozzak egy olyan személlyel a múltamból aki annyira se értékelt hogy legalább nem az alkoholista férjére hagyja a gyerekét.- szipogta
Semmi baj.- csititottam - hé engem nem hagytál cserben El.- simitottam végig arcán.
Szeretlek- suttogta alig hallhatóan.
Én is téged- mosolyogtam halványan majd szorosan magamhoz oleltetem. Szerettem volna a helyében lenni. Inkább en érezzem a fájdalmat mint hogy Ő. Sokkal jobban bírom és kezelem is ezt a dolgot. Rossz így látni és meg nekem is nehéz feldolgoznom hogy a lány aki már egy hónapja lassan velünk van az El nővére. És amugy hogy kepzeli hogy csak így beallit ide?

Hírességbe szeretve | Damiano David ff. | BEFEJEZETT!Où les histoires vivent. Découvrez maintenant