BAB 3
"Eat? Eat what?" Tanya Hana pelik. Memang dia mafia yang kejam, tapi dia makan orang jugak ke?!
"Eat you, like this." Bibir Hana terus dicium.
Cepat–cepat Hana tolak Aeron menjauh. Dia terus ambil Hoodie dan disarung secepat mungkin.
"Man are trash." Ujar Hana. Tubuhnya dipeluk erat. Takut!
"What to do, I really wanna eat you right now." Hana terus bangun dari katil. Aku kena keluar dari tempat neraka ni!
"You know how many times you stole my kiss?" Tanya Hana dingin.
"Second?" Aeron meneka.
"You know what, nyawa hanya ada satu. If I kill you, you won't be able to live again." Hana terus ambil pistol dan tarik pemacu.
"Dare to kill me." Keras saja amaran yang diberi.
Tanpa membuang masa, Hana terus lepaskan tembakan, tepat di perut Aeron.
"Erghh, you really kill me."
Hana perhati badan Aeron, kenapa tak ada darah? Rasanya dia dah tembak tepat di badan Aeron. Mana darahnya?!
Aeron tanggalkan baju, membulat mata Hana dengan apa yang dilihat.
"Bulletproof, simpan peluru kau. Sia–sia je kau bunuh aku." Pesan Aeron dingin.
Hana mengeluh berat. Dia mafia je, tapi kena terlampau lengkap macam spy? Melepas peluang aku nak bunuh lelaki tak guna ni!
Tangan digenggam, lalu dia menumbuk dinding. Tapi kenapa tak sakit? Dia tengok ada tangan yang melapik dinding itu. Dia toleh memandang Aeron.
"Berapa banyak parut lagi kau nak kumpul?" Tanya Aeron keras.
"Don't mind me, you bastard." Hana juga berkeras.
"Jangan terlampau kasar dengan aku, aku masih boleh bunuh perempuan kalau aku nak." Aeron merapatkan tubuhnya dengan Hana.
Hana mengundur, apahal jantan ni?
Dagu Hana dicengkam kuat. Buatkan Hana menjerit dalam hati. Sakitlah bodoh!
"Apa lagi kau nak?!" Tengking Hana.
Aeron terus angkat tangan dan tampar pipi Hana sekuat mungkin. Hana terus jatuh terduduk. Sakit!
"Don't be so mean to me, dear." Pesan Aeron.
Tanpa sedar, air matanya terus mengalir. Tangan lelaki tu, terlampau kuat!
Aeron baru saja hendak pergi, tapi terbantut lepas tengok Hana menangis.
"I'm sorry."
Pipi Hana di elus lembut. Hana masih menangis, tak pernah lagi orang tampar aku seumur hidup aku!
"Lepaslah!" Suaranya menggeletar.
Hana cuba hentikan air mata yang mengalir. Tak tahu kenapa dia sebak sangat. Sedangkan selama ni dia disepak terajang, tak ada pula dia menangis.
"Don't cry baby." Air mata Hana dikesat lembut oleh Aeron.
"Leave me alone Aeron."
Aeron terpaksa akur, dia bangun lalu keluar dari bilik. Pintu ditutup perlahan. Dia lemah, pertama kali, dia lemah bila tengok perempuan menangis!
Sebaik saja turun, dia panggil anak buahnya.
"Belikan dia makanan sedap–sedap, lepas tu beli air. Aku taknak dia kelaparan." Ajib mengangguk, dia terus keluar dari rumah mewah itu.
YOU ARE READING
SPY VS MAFIA (S1)
RomanceMafia, gangster, kongsi gelap. Hah! semua tu, aku jentik je. Hilang di pelusuk dunia! Beranilah datang, aku sebagai Top Agent di Agensi Hamra, akan cincang kau sampai jadi debu! Namun adakah kata-kata itu boleh diguna pakai sampai bila-bila? perjum...