Bir süredir yatakta oturmuş uğur abimin gelmesini bekliyordum. Kapı çalınca sırt çantamı alıp aşağı indim.
Ahmet bey ve cenk hala oturmuş konuşuyorlardı. Onlara bakmadan kapıyı açtım. Karşında uğur abimi görünce çantamı yere bırakıp ona sarıldım. O da bunu bekliyormuş gibi bana sarıldı.
"Ne Oluyor burada" diyen cenkle oraya döndüm.
Ahmet bey de hemen cenk'in arkasındaydı.
"Oğlum niye bu saatte buradasın" dedi uğura kibar davranmıştı. Halbuki ben bağırıp çağırmalarını bekliyordum.
"Alya'yı almaya geldim"
"Neden?"
"Bir iki gün uğurda kalacam sorun etmeyecek bir hakkın olmadığını düşünüp gidiyorum" dedim. Her ne kadar uğur abime abis desem de başkasının yabancının yanında uğur diyordum. Zaten uğur abim de ben ve nisa'ya ona abi dememizi istemiyor ama ben ve nisa saygılı bireyler olarak abi diyoruz. Bu saygımız sadece uğur abim için
"Kimsenin evine gidemezsin Alya ama istersen arkadaşın burada kalabilir"
"Ha-"
"Olur" dedi uğur abi zorlamamı istemiyordu. Ben de başımı salladıktan sonra uğur abimin elinden tutup odaya çıkarttım. Kapıyı kapattıktan sonra balkona çıkıp oturduk. Yerde oturmuştuk uğur abi sırtını balkonun kenarına yaslamışken ben de bedenimi onun gövdesine yaslanmıştım. Uğur abi sigara içiyordu.
"Güzelim ne oldu anlatacak mısın?" Dedi ciğerindeki sigara dumanını serbest bırakırken
"Beni istemiyorlar" dedim saçımı okşarken sordu soruyu.
"Kim istemiyor?"
"Abilerim , tamam zaten beni kabul etmelerini beklemiyorum ama en azından benim gözlerime baktıklarında bana karşı olan nefretlerini kusmasınlar" dedim gözlerim dolmuştu.
"Güzelim senin ve onlar için zor bir süreç"
"Ama sen onlara karşı iyi ol en azından sana iyi olanlara" dedi tekrar konuşarak
"Yurda gelene kadar ne yaşadığımı sadece sen biliyorsun abi nisa bile bilmiyor..." dedim konuşmasına izin vermeden devam ettim.
"....onların durumunu anlaya biliyorum ama bu kadar şey yaşamışken şimdi onların yaptığı şeylere tahammül edemiyorum" dedim. İyice kucağına yerleşerek gözlerimi kapattım.
"Seni seviyorum iyi ki benim abimsin iyi ki seni tanışım" dedim. O da cevap vermek yerine boş eliyle bana sarılıp yanağımdan öptüYazardan....
Uğur ve alya konuşurken aşağıda oturmuş onları dinleyen cenk'ten ikisi de habersizdi. Ne yaşamıştı bu kız yurtta kalmadan önce diye düşüncelere dalan cenk Alya'ya söylediklerinden pişman olmuştu. Ama ne yapabilirdi. Öz sandıkları kardeşleri sürekli açık giyinip arkadaşlarıyla birlikte oluyordu.
Onunda öyle olduğunu sandı. Yarın bir şey yapacaktı.Uğur kucağında uyuya kalan kıza baktı. İlk görüş ilk bakış ilk dokunuş. Her şeyin ilki onunla yaşamıştı.
Uğur ne kadar yakışıklı olsa da bu güne kadar hiç bir kızla ne sevgili olmuş ne birlikte olmuştu. Alya'yı yatağına götürdü. Üstünü örttükten sonra anlından öpüp kulağına
"İyi geceler sevdiğim" dedi fısıltıyla.@Uğurdnz: Tüm gecelerim senin olsun prenses....
@Utkuoldur: kimden bahsediyorsun kardeşim 😏 tanıdık bir yengem mi oluyor
@Uğurdnz: ne saçmalıyorsun kardeşim@Nisaaa_21:Uğur abi tanıştır bizi yengeyle
@Uğurdnz : yenge falan yok güzelim2331 beğeni, 554yorum
@Utkuoldur: çaktırmadan çek
@Nisaaa_21: aşkım gerçekten çaktırmadan çekilmiş bir fotoğraf
@Utkuoldur: ne sandın gülüm@Uğurdnz: kardeşim senin beynin sol kısmına tükürüyüm
@Utkuoldur: eyvallah kardeşim ben de seni seviyorum1012 beğeni , 646 yorum
@Nisaaa_21: Elbisenin güzelliği😍
@Utkuoldur: güzelim giyindiğin şey elbise değil elbise olmaktan çıkmış.
@Nisaaa_21: ÖKÜZ🐂1932 beğeni 799 yorum
Uğur sigarası bitince kalkıp odaya gitmişti. Hala alya uyuyordu. O da Alya' yanına uzanıp uykuya dalmıştı. ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ SEDASIZ
Teen FictionHayatta başlarken kaybetmiş bir kız gerçek ailesiyle anlaşamaması geride bıraktığını düşündüğü zorlukların tekrar önüne çıkması hayatını baştan sonra değiştiriyor