30.BÖLÜM

354 12 0
                                    


Tüm işler tamamdı. Alya ve nisa tüm eşyaları toplamıştı
Şimdi uğur'dan haber bekliyorlardı. Haber geldiği an tüm eşyaları arabaya yerleştirip gideceklerdi. Uğur tüm işlerini bitirmişti. İstanbul'dan gidiyorlardı. Ankara'da yaşayacaklardı. Şirketi de ayarlamıştı. Eski evleri gibi yeni evleri de aynı yine evleri karşı karşıyaydı. Şirketi de evin yakınlarında bulmuştu. Uğur utku'ya burada her şeyin hazır olduğunu söyledi ve arabasına binip istanbul'a geldi. Evden çıktıklarında Alya'nın annesi geldi.
"Kızım lütfen gitme"dedi tüm gece uykusuz ve ağlayarak geçmişti.
"Kalbini kırmak istemiyorum buradan hemen git" dedi alya gerçekten konuşmak istemiyordu. Annesi ise gitmeye hiç niyeti yoktu. Kızına karşı bir hata yapmış ve kendini affettirmek istiyordu.
"Kızım açıklama yapmama izin ver lütfen"
"hemen buradan gidin" dedi uğur Alya'nın belinden tutup kendine çekti. Onun destek olma şekli buydu ve bence sevdiğine çok güzel destek oluyordu.
"Sen karışma uğur ben kızımla konuşuyorum"
"Şu an kızınızla değil benim müstakbel nişanlımla konuşuyorsunuz" dedi
Annesi şaşkınlıkla kızına baktı. Alya bu durumdan çok sıkılmıştı. Uğur'un elinden tutup arabaya ilerleri.
Nisa ve utku da arabaya bindiğinde alya annesine dönüp baktı.
"Bir daha görüşmemek üzere yıldız hanım" dedi arabaya bindi. Artık gidiyorlardı. Bitmişti. Mutlu olacaktı ve içinde bunun huzuru vardı. Geride bırakacak her şeyi. Gideceklerdi ki siyah bir araba durdu içinden ahmet bey ve oğlu cenk inmişti. Cenk sanki ahmet beyi durdurmaya çalışıyordu. Ahmet beyi belinden çıkardığı silahı arabada kilere doğrultu.
"Lan in aşağıya" dedi cenk babasını kolundan tutuğu sırada alya ve uğur arabadan indi.
"Ne istiyorsun lan yine" dedi uğur'da belindeki silahı çıkartmayı bilirdi bunu yapacağı sırada alya onu durdurmuştu. Banasının karşısına geçti.
"Ne istiyorsun?" Dedi babası
"Hiç bir yere gidemezsin" dedi onun bu kadar şey yaşamasına sebep olup neden gitmezsini istemiyordu. Gerçekten saçma ne yani onu sevmeye falan m başlamıştı. Böyle bir şeye ihtimal bile yok. Gerçi o onu sevse bile alya onu artık sevmiyordu. İlk defa baba sevgisini onunla tatmışken onun böyle bir şey yapması canını acıtmıştı. 
"Ben buradan gideceğim ve siz hiç bir şey yapamayacaksınız" dedi alya
"Bitanem iyi misin?"
"İyiyim sevgilim hadi artık gidelim" hepsi arkasını dönüp arbalarına ilerlediklerinde ahmet bey
Beklenmedik bir şey yaptı ve
"Özür dilerim alya özür dilerim kızım benim gözüm dönmüştü onu öğrendiğim de sonra seni aradım ama bulamadım" dedi alya onun bu sözlerinden sonra alya döndü ve bu sözleri söyleyen babasına baktı. Sanki bu sözleri  o değil başka biri söylemişti.
"Neden sana inanıyum ki o kadar yalandan sonra seni affetmiyorum Ahmet Yetkin sen benim çocukluğumun katilsin sen benim hayatımı mahveden kişisin..." dedi gözyaşını elinin tersi ile sildi ve
"...umarım bana yaşattığın her şey yüzünden  vicdan azabı çekersin ve ne sana ne de karına hakkımı helal etmiyorum" dedi cümlesi biter bitmez yanına gelen uğur'un koluna tutundu. Uğur onu arabaya bindirdikten sonra utku'ya arabaya binmeleri için işaret verdi. Arkasında onları izleyen yetkin ailesine döndü.
"Ne bok yediğini biliyorum ölmek istemiyorsan buradan uzaklaşmak için sadece bir dakikan var" dedi ardından yıldız  hanıma baktı.
"Aynı şey senin için geçerli" dedi arabaya yaslanıp onların gitmesini bekledi. Cenk olayı bilmiyordu ve babası ve annesi alya ve Uğur'a karşı bir hata yapmışlardı.
Cenk annesini zorla arabaya bindirmiş ardından babasını kolundan tutup arbaya sürüklemişti.  Uğur hepsini gitmesiyle yaslandığı arabadan iki adım uzaklaşıp arabadaki yerini aldı

Uzun bir yoldan sonra yeni evlerinw gelmişlerdi. Alya uğur'la evlerine gittiğinde nisa ve utku da evlerine gitmiş ve yerleşmeye başlamışlardı. Alya ilk evi incelemeye başladı. Oturma odası oldukça şık duruyordu. Siyah rengi ağırlıktaydı.

SESSİZ SEDASIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin