kimdi bu şimdi? uğur ona gülüyordu. içimde oluşan kırgınlıkla arkamı dönüp odadan çıkmıştım tabi uğur hemen arkamdan gelmişti.
"güzelim neden gelmiyorsun" dediğinde sadece hafifçe gülümsedim.
"şey ben hira bize gelmek istiyor onu eve çağırdım" dedim bıkkın bir nefes vermişti. saki gelmesini istemiyordu. hira'yı bile istemiyorken abimi söylersem ne yapardı acaba
"bir de cenk abim" dedim ne diyeceğini merak ediyorum.
"o ev onlardan hiç biri gelemez özellikle abilerin" dedi sesi yükselmişti. bakışlar bize döndüğünde uğur onlara bakmıştı. bununla beraber herkes işine devam ediyordu.
"onlar benim ailem uğur böyle yapamazsın" dedim ağlamak üzereydim sinirden uğur işaret parmağını bana doğru sallarken
"EĞER ONLARDAN TEK KİŞİ BİLE GELİRSE ALYA ONLARA ZARAR VERMEDEN EVİMDEN GÖNDERMEM" dedi kesin ve açık şekilde konuşmuştu.
"BU GÜN NEREDE KALDIĞIN UMURUMDA DEĞİL EVE SAKIN GELME" diyerek şirketten çıktım korumalar orada bekliyordu. taksi durdurduğumda geliyorlardı.
"SAKIN YAKLAŞMAYIN SİNİRİMİ SİZDEN ÇIKARTIRIM"
eve geldiğimde duran korumalara baktım. bunların buradan gitmesi gerekiyordu.
"uğur sizi şirkete çağırdı" dedim adam cebinden telefonu çıkartıp kontrol etti.
"abi bizi aramadı yenge" dedi
"yalan mı söyleyeceğim gidin işte yoksa sizin başınız yanacak" dedim ve nisa'yı arayıp eve girdim. nisa çok geçmeden gelmişti. içeriden gelen kedi sesiyle nisa'yla birbirimize baktık. bahçe kapısı açık kalmıştı ve sanırım oradan girmişti. kediyi yakalamaya çalışıyordu ki kedinin uğur en sevdiği bibloya çarpıp düşürdüğünde nisa'yla onu yakalayacağız diye atlamıştık ki ben kafamı nisa ise dizini çarpmıştı duvara. kedi hiçbir şey yokmuş gibi kapıdan çıkıp gitmişti. ben şaşkın bir şekilde kırılmış olan bibloya bakıyordum. bu uğur'un annesinden emanetti. annesine sarılmış bir çocuk vardı bibloda. şimdi benim yaptığımı sanacaktı ve bu benim en korktuğum şeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ SEDASIZ
Подростковая литератураHayatta başlarken kaybetmiş bir kız gerçek ailesiyle anlaşamaması geride bıraktığını düşündüğü zorlukların tekrar önüne çıkması hayatını baştan sonra değiştiriyor