Δέκατο Πέμπτο Κεφάλαιο

6 4 2
                                    

Το ζευγάρι βγήκε βιαστικό από την αίθουσα και έπεσε πάνω στον πιο ακατάλληλο άτομο. 

Μαρία: Όπα! Παναγιώτη; 

Π: Τι κάνεις εσύ εδώ; 

Μαρία: Δεν θα με αγκαλιάσεις; Δεν θα με φιλήσεις; Έτσι; Κατευθείαν από τα μούτρα με πήρες. 

Π: Φύγε από μπροστά μου να μην σε βλέπω. 

Μαρία: Γιατί; Δεν μπορείς να μου αντισταθείς; 

Π: Αγάπη μου πάμε να φύγουμε. 

Μαρία: Εσύ ποια είσαι; 

Μαρινέλλα: Εμένα μην με ακουμπάς! Το κατάλαβες; Και για καλό σου σε προειδοποιώ να μείνεις μακριά από τον Παναγιώτη και εμένα αλλιώς δεν ξέρεις για το τι είμαι ικανή να σου κάνω. 

Μαρία: Καλά ρε κοπελιά ηρέμησε. Δεν θα σου φάμε τον γκόμενο. Ένα γεια ήρθαμε να πούμε. 

Μαρινέλλα: Έτσι όπως ήρθες να πεις το γεια σου, έτσι και να φύγεις. Και να σου πω, πήγαινε αγόρασε καινούργια μπλούζα επειδή σου έχει σκιστεί. 

Π: Έλα Μαρινέλλα πάμε. 

Μαρία: Εμείς δεν έχουμε ξεκαθαρίσει τίποτα. Ξέρω ότι με αγαπάς ακόμα. 

Η Μαρινέλλα και ο Παναγιώτης έφυγαν με το κεφάλι ψηλά. Την έβαλαν στην θέση της. Όπως της άξιζε. Όμως κανένας δεν γνωρίζει την εμμονή που έχει η Μαρία μαζί του. Τα παιδιά κατευθύνθηκαν προς την παρέα τους πίσω στην καντίνα και αποφάσισαν να φύγουν όλοι μαζί, να αράξουν κάπου ήσυχα και επιτέλους η Μαρινέλλα να κάνει εκείνο το τηλεφώνημα. Πήγαν στο μαγαζί της Πέννυς, ένα ήσυχο καφέ που η ιδιοκτήτρια ήταν καλή φίλη της μητέρας της Στέλλας.

Κ. Πέννυ:  Βρε καλώς τα παιδιά μας. Πώς από τα μέρη μας;

Σ: Γεια σας κυρία Πέννυ. Ήρθαμε ελπίζοντας να ησυχάσουμε λίγο από τα μαθήματα. 

Κ. Πέννυ: Καλά κάνατε. Φαίνεστε κουρασμένα. Τι σας βάζουν να κάνετε εκείνοι οι αναίσθητοι; 

Α: Αφήστε τα! Μαρτύρια περνάμε. 

Κ. Πέννυ: Καθίστε όπου θέλετε. Φέρνω τα συνηθισμένα; 

Σ: Ναι! Αλλά κάντε τα 5.

Κ. Πέννυ: Έγινε κορίτσι μου. 

Π: Από πότε έρχεστε εδώ; 

Μ: Από τότε που αρχίσαμε να κάνουμε παρέα. Θέλαμε να βρούμε το δικό μας μέρος για χαλάρωση και ηρεμία. 

Σ: Ωραία. Να κάτσουμε εδώ; 

Α: Όπως πάντα. 

Κάθισαν και οι 5 τους στο γωνιακό τραπεζάκι δίπλα από την μπάρα με τα ποτά. Η παραγγελία τους έφτασε και από εδώ και πέρα προσπαθούν να λύσουν το μυστήριο με τον Γιάννη. 

Βιάστηκα να σε αγαπήσωWhere stories live. Discover now