Το επόμενο πρωί, το ξύπνημα της Μαρινέλλας ήταν λίγο δύσκολο. Προσπαθούσε να σκεφτεί τρόπους, για να πει στον Σεμπάστιαν τα συναισθήματά της χωρίς να τον πληγώσει. Ωστόσο όλη την νύχτα, η παλιά της παρέα σκαρφιζόταν λύσεις για το πώς θα βρουν το επέτειο φταίχτη.
Σ: Καλημέρα αγάπη μου!
Μ: Καλημέρα.
Σ: Τι έχεις;
Μ: Πρέπει να μιλήσουμε. Εχθές, παρόλο τις προσπάθειές μου για συζήτηση δεν τα κατάφερα.
Σ: Τι θες να πούμε δηλαδή;
Μ: Άκου Σεμπάστιαν, εσύ μου έχεις εκδηλώσει τα συναισθήματά σου για εμένα.
Σ: Ναι, και τι με αυτό; Σου είπα πως είμαι ερωτευμένος μαζί σου.
Μ: Ναι, αυτό το ξέρω αλλά...
Σ: Τι αλλά;
Μ: Αλλά δεν είναι αμοιβαίο.
Σ: Τι εννοείς;
Μ: Εννοώ ότι... Άκου με, μου αρέσεις πάρα πολύ σαν αγόρι, είσαι όμορφος, γοητευτικός και σε αγαπώ.
Σ: Ωραία, πού είναι το πρόβλημα;
Μ: Ότι σε αγαπώ σαν φίλο.
Σ: Σαν φίλο;
Μ: Ναι, σαν φίλο. Συγγνώμη Σεμπάστιαν. Δεν ήθελα να σε κάνω να νιώσεις άβολα για αυτά που νιώθεις για εμένα. Περνάω πολύ καλά μαζί σου. Με κάνεις να νιώθω άλλος άνθρωπος αλλά...
Σ: Υπάρχει άλλος; Τα έχεις με άλλον;
Μ: Όχι, δεν τα έχω με άλλον. Ένας από το παρελθόν με κυνηγάει ακόμα.
Σ: Εκείνος είναι;
Μ: Εάν εννοείς τον Παναγιώτη, ναι. Σεμπάστιαν, πίστεψέ με, δεν ήθελα να σε κάνω να νιώσεις άσχημα. Στην αρχή άρχισες να μου αρέσεις πολύ, αλλά κάθε στιγμή που ζούσα μαζί σου την είχα ζήσει στο παρελθόν μαζί του. Όταν κάναμε έρωτα, σκεφτόμουν αυτόν.
Σ: Δηλαδή, ήμουν μία ξεπέτα για να τον ξεπεράσεις;
Μ: Όχι, φυσικά και όχι. Ήθελα να νιώσω πράγματα για εσένα, και ένιωσα, αλλά...
Σ: Σε καταλαβαίνω. Δεν χρειάζεται να μου δώσεις άλλες εξηγήσεις. Κάνε ότι θες. Πάντως εγώ θα είμαι εδώ για σένα, έστω και ως φίλος.
Μ: Ρε Σεμπάστιαν, σε ευχαριστώ που με καταλαβαίνεις.
Σ: Θες να γυρίσεις πίσω;
Μ: Ίσως, δεν ξέρω. Από την μία σκέφτομαι αυτά που μου έκαναν, αλλά...
Σ: Για να υπάρχει αλλά, πάει να πει πως αθετείς το πρώτο. Να πας. Αν είναι να είσαι χαρούμενη, να πας.
Μ: Αν δεν είχα και εσένα τι θα έκανα.
Σ: Ότι θες είμαι εδώ. Έλα εδώ..
Μ: Συγγνώμη. ( του ψιθύρισε μέσα στην αγκαλιά του )
Η Μαρινέλλα, αφού έφυγε ο Σεμπάστιαν από το δωμάτιό της έτσι όπως μπήκε, πήγε στην ξαδέρφη της να της ανακοινώσει την απόφασή της. Εκείνη έκπληκτη από την απόφασή της, την συμβούλευσε πως πρέπει να μείνουν λίγο ακόμα στην Ισπανία, μέχρι να βρεθεί λύση στο πρόβλημά τους.
Για αρκετό καιρό, τα παιδιά προσπαθούσαν να βρουν λύση, στρέφοντας όλο τους το νου στην Αφροδίτη και ξεχνώντας τους άλλους. Το μασκέ πάρτι πλησίαζε, και οι προετοιμασίες πίεζαν όλο και περισσότερο την Αναστασία. Από την μία έβλεπε πως τα στοιχεία οδηγούσαν όλα στην Αφροδίτη, αλλά αυτή είχε μία αμφιβολία.
YOU ARE READING
Βιάστηκα να σε αγαπήσω
RomanceΗ 18χρονη Μαρινέλλα, σπουδάζει οικονομικά σε ένα πανεπιστήμιο της Πάτρας. Εκεί, συνάπτει φίλες, την Στέλλα και την Αναστασία, με τις οποίες μοιράζεται να πάντα και συγκατοικούν πλέον μαζί. Τυχαία, σε έναν αγώνα ποδοσφαίρου γνωρίζει έναν νεαρό, τον Π...