Εικοστό Τρίτο Κεφάλαιο

5 3 0
                                    

Η Αποκάλυψη:

Α: Μαρίνα μου όλα πηγαίνουν καλά; 

Μαρίνα: Ναι κοπέλα μου. Μην ανησυχείς. Όλα υπό έλεγχο. 

Α: Πώς γίνετε να μην ανησυχώ; Όλοι οι κόποι μας ελπίζω να βγουν σε καλό. 

Μαρίνα: Πω πω! Ηρέμησε κοπελιά! Μαρινέλλα, έλα πάρτην από εδώ και μην την αφήσεις να ανακατευτεί με τίποτα. 

Μ: Βρε Αναστασία. Τα κάνεις χειρότερα έτσι. Πήγαινε να κάτσεις στο τραπέζι με τον Κώστα, και έρχομαι σε λίγο. 

Α: Καλά καλά. Εγώ φταίω που νοιάζομαι κιόλας. 

Μ: Άντε τελείωνε, παραπονιάρα. Όλα καλά με τον μπουφέ; Δεν είχαμε πρόβλημα, έτσι; 

Μαρίνα: Μια χαρά! Έβαλαν βέβαια και μια καινούργια σπεσιαλιτέ να δοκιμάσουμε. Όλα θα είναι τέλεια. Απόλαυσε την βραδιά. 

Μ: Το ελπίζω. 

Και όσο η Μαρινέλλα με τον Παναγιώτη πήγαιναν σε όλους τους συμφοιτητές τους για να τους μιλήσουν και να κάνουν και τους πρωτοετείς  να νιώσουν άνετα, η Αναστασία με τον Κώστα έδειχναν όλο και περισσότερο την ανησυχία τους για την συνέχεια της βραδιάς. 

Κ: Αγάπη μου, αν κάτι δεν πάει καλά; Τι θα κάνουμε; 

Α: Κώστα, μην το γρουσουζεύεις! Όλα καλά θα πάνε. Έτσι θέλω να ελπίζω τουλάχιστον. 

Κ: Τι ώρα; 

Α: Μόλις μπει ο χρόνος. 

Η βραδιά κυλούσε εξαιρετικά. Ο σεφ που είχε επιλέξει η Μαρινέλλα έβαλε όλο του το ταλέντο στα πιάτα του. Ο dj έκανε τρελό κέφι. Όλοι έδειχναν να απολαμβάνουν την παραμονή της Πρωτοχρονιάς και πόσο πολύ τους έλειπε η διασκέδαση από την φοιτητική τους ζωή. 

Μ: Παιδιά! Σηκωθείτε! Σε πέντε λεπτά θα μπει ο καινούργιος χρόνος. Ελάτε να πάμε πάνω στην πίστα. 

Κ: Ερχόμαστε ερχόμαστε! 

Α: Έχω πολύ άγχος. Ελπίζω να μην τα κάνουμε μαντάρα με τον σχέδιο του Γιάννη. 

Κ: Γλυκιά μου ησύχασε. Δεν θα συμβεί κάτι κακό. Γνωρίζουμε από τώρα τις συνέπειες και θα τις υποστούμε. 

Α: Τι θέλαμε και μπλέκαμε έτσι; Έπρεπε να τους το πούμε από την αρχή. Ωχ Θεέ μου! Βάλε το χέρι σου. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Γ: Είσαι έτοιμη; 

Σ: Πανέτοιμη. 

Γ: Μην ανησυχείς για τίποτα. Νομίζω πως αν τους εξηγήσουμε θα καταλάβουν. 

Βιάστηκα να σε αγαπήσωWhere stories live. Discover now