Δέκατο Έβδομο Κεφάλαιο

5 3 0
                                    

Αφού γύρισαν στο σπίτι, τα κορίτσια διηγήθηκαν στην Στέλλα πώς πέρασαν και τι έκαναν. 

Σ: Ε το γουρούνι! Δηλαδή, σου είπε ποίημα από το ίντερνετ; 

Α: Ναι! Άσε. 

Μ: Ντάξει μωρέ. Μην κοιτάς τι έγινε. Κοίτα λίγο την κίνηση. Φάνηκε γλυκούλης. 

Α: Σιγά το πράγμα. Τι γλυκούλης; Είναι για να τον λυπάσαι; 

Σ: Έλα βρε Αναστασία. Βάλε λίγο νερό στο κρασί σου. 

Α: Καλά. Τώρα που το λέμε όντως ήταν γλυκούλης. 

Μ: Σιγά μην έλεγες το αντίθετο. Παίζεις και την δύσκολη. 

Α: Δεν παίζω την δύσκολη. Αυτό που έκανε θα το μετανιώσει. Δεν θα του μιλάω καθόλου. Και θα αποφεύγω να τον βλέπω. 

( χτυπάει κουδούνι )

Σ: Ποιος να είναι; 

Α: Πάω να ανοίξω. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Α: Τι κάνετε εσείς εδώ; 

Π: Τι να κάνουμε ρε κοπέλα μου. Μας αφήσατε στο έλεος του Θεού. 

Κ: Από κάτι μαύρους πήραμε οδηγίες για να γυρίσουμε. 

Α: Και σε τέτοια χάλια γιατί είστε; 

Π: Α καλά! Εσείς πού ζείτε; Έξω βρέχει καρέκλες. 

Μ: Ποιος είναι Αναστασία; 

Α: Τα παιδιά.

Μ: Πώς είστε έτσι; Ελάτε μέσα γρήγορα! Τι τους αφήνεις έξω με τέτοιο καιρό; Θα αρρωστήσουν. 

Α: Σιγά καλέ δεν παθαίνουν τίποτα. Ίσως μάθουν πώς να γράφουν δικά τους ποιήματα. 

Κ: Αναστασία άσε με λίγο να σου μιλήσω. 

Α: Όχι! Δεν έχουμε να πούμε τίποτα. 

Σ: Πω πω ξεροκέφαλη. Ρε παιδιά πηγαίνετε για ένα μπάνιο. Να νιώσετε καλύτερα. 

Κ: Έτσι συμπεριφέρεται ο κόσμος στους καλεσμένους του. 

Α: Να πας αλλού για τέτοια. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

Αφού τα αγόρια μετά από χίλιες ειρωνείες από την Αναστασία, έκαναν μπάνιο, κάθισαν όλοι στο σαλόνι και η Μαρινέλλα έφερε αναψυκτικά. 

Κ: Έτσι θα είμαστε τώρα βρε αγάπη μου; 

Α: Μην με λες αγάπη σου. 

Μ: Έλεος Αναστασία! 

Α: Εσύ μην ανακατεύεσαι. 

Μ: Ναι έτσι λες, και μετά θα κλαίγεσαι και θα λες πως ο Κώστας δεν θα σε αγαπάει. 

Α: Μπορείς να μην φυτρώνεις εκεί που δεν σε σπέρνουν; 

Μ: Όχι! Τώρα θα μιλήσω εγώ! Ρίξε τον τοίχο του εγωισμού σου. Δεν είναι ο Κώστας όπως οι προηγούμενοι. Για να χωρίζεται για το παραμικρό και εσύ δεν είσαι πλέον η ίδια. Να παρατήσεις όλα όσα νιώθεις για αυτόν για ένα ποίημα; Θα είσαι πολύ τρελή. 

Σ: Έχεις δίκιο η Μαρινέλλα. 

Π: Και εγώ συμφωνώ. 

Α: Μην ρίχνεται την ευθύνη όλη πάνω μου. Εγώ εξάλλου δεν φταίω σε κάτι. Αν είναι να μου λέει ψέματα συνέχεια...συγγνώμη αλλά δεν μπορώ έτσι. 

Κ: Τι ψέματα σου είπα; Για ένα ποίημα τώρα θα χαλάσουμε αυτό που έχουμε;


Βιάστηκα να σε αγαπήσωWhere stories live. Discover now