Εικοστό Δεύτερο Κεφάλαιο

5 2 0
                                    

ΗΜΈΡΑ ΤΟΥ ΧΟΡΟΎ: 

Α: Πω πω, πότε έφτασε η Πρωτοχρονιά; 

Μ: Ναι κορίτσια. Δεν το πιστεύω. 

Π: Τι δεν πιστεύετε; 

Μ: Ότι έφτασε η Πρωτοχρονιά. Σαν να πέρασε μία μέρα. 

Κ: Όντως! Τι ώρα να περάσουμε να σας πάρουμε το βράδυ; 

Α: Μμ, κατά τις 9.30. Και ας είναι ο χορός στις 9. Έχουμε αφήσει την Μελίνα υπεύθυνη, αφού δεν έκανε τίποτα πριν ήρθε η ώρα να κάνει. 

Π: Καλά κάνατε. Δεν θα κουράζεστε συνέχεια εσείς. 

Σ: Καλέ, τι λέτε; 

Π: Για τον χορό. Δεν πιστεύω να μην έρθεις; 

Σ: Μα ξέρετε να βγαίνω ρε παιδιά; 

Μ: Αφού τον τελευταίο καιρό ξεπορτίζεις. 

Σ: Ξεπορτίζω για το καλό μου. Αλλά ο χορός πιστέψτε με δεν θα μου κάνει καθόλου καλό. Καλύτερα να κάτσω σπίτι όπως κάθε βράδυ. 

Κ: Μην την πιέζεται. Αφού την ξέρετε. Τώρα θα την μάθετε; 

Π: Δίκιο έχεις. Έτσι κι αλλιώς δεν θα αργήσουμε. Μόλις πάει 12.01 θα έχουμε έρθει πετώντας. 

Μ: Ναι. Τις επόμενες ώρες θα είμαστε μαζί. Θα έχουμε γυρίσει πριν καν το καταλάβεις. 

Σ: Ντάξει βρε. Αφού με ξέρετε, δεν παρεξηγώ.

Α: Τι να κάνουμε μετά; 

Μ: Νομίζω μια τελευταία βόλτα στα μαγαζιά θα ήταν πολύ αναζωογονητικό. 

Α: Δίκιο έχεις. Πάμε τώρα  σπίτι να κάνω ένα μπάνιο, γιατί από τα τρεξίματα τα σημερινά, έχω γίνει χάλια.  

Μ: Άντε παραπονιάρα πάμε. Δεν θα σε αφήσουμε να ξανά γίνεις έτσι και να κουραστείς τόσο πολύ του χρόνου. 

Α: Ανδριάνα μου, αν χρειαστείτε κάτι με την Μελίνα, τηλεφώνησέ μου. 

Ανδριάνα: Αναστασία μου, μην αγχώνεσαι. Δεν πρόκειται να πάει τίποτα στραβά. Πήγαινε να ξεκουραστείς και τα λέμε το βράδυ. 

Α: Εντάξει κοπέλα μου. Τα λέμε. Καλή συνέχεια. 

Π: Πού πάμε; 

Μ: Εμείς για ψώνια. Εσείς για μπέργκερ και συνάντηση στο σπίτι στις 2.

Κ: Οκαυ, ελπίζω να είμαστε στην ώρα μας. 

Α: Όχι ελπίζεις Κωστάκη, θα είστε στην ώρα σας. 

Π: Καλά καλά. Θα κανονίσω εγώ για αυτό. 

Βιάστηκα να σε αγαπήσωWhere stories live. Discover now