Εικοστό Πρώτο Κεφάλαιο

5 4 0
                                    

A: Μπα; Που ήσουν; 

Σ: Πού θα ήθελες να ήμουν; Στο πάρκο μια βόλτα πήγα. 

Κ: Για τρεις ώρες  ήσουν βόλτα; 

Σ: Ποιο είναι το πρόβλημά σας; Γιατί με ανακρίνεται; Σιγά μην σας δώσω και εξηγήσεις. 

Α: Νομίζω πως πρέπει, εφόσον αφορά τον Γιάννη. 

Σ: Τι; Τι είναι αυτά που λέτε; Τρελαθήκατε; 

Κ: Σε είδαμε Στέλλα. Μην μας λες ψέματα. 

Σ: Συγγνώμη; Με παρακολουθείτε και τώρα; Αυτό παραπάει! 

Α: Τι λες καλέ; Πόσο καιρό μας παίζεις αυτό το παιχνίδι; 

Σ: Αρχικά δεν παίζω κανένα παιχνίδι και δεν ξέρετε τι γίνεται. Έχουν συμβεί πολλά και δεν πρόκειται να καταλάβετε τίποτα.

Κ: Εξήγησέ μας. Θέλουμε να καταλάβουμε τι γίνεται. Τόσο καιρό ανησυχούσαμε για τον Γιάννη και δεν μας έλεγες τίποτα. 

( χτυπάει κουδούνι ) 

Α: Αυτός είναι; 

Σ: Ναι. 

Α: Άνοιξέ του και μην του πεις τίποτα. Έλα Κώστα  πάμε στην κουζίνα. 

( ανοίγει την πόρτα )

Γ: Άντε βρε αγάπη μου! Τι έκανες τόση ώρα; Έχουν φύγει τα παιδιά; Σίγουρα δεν είναι εδώ; Δεν τους είδα να βγαίνουν. Συνήθως μετά τις 10 φεύγουν. 

Α: Μάλιστα, γνωρίζεις και τι ώρες φεύγουμε. Τι έχεις γίνει; Μυστικός κατάσκοπος; 

Γ: Αναστασία; Κώστα; Δεν είμαστε μόνοι μας; 

Κ: Πόσο καιρό νόμιζες ότι θα κρατούσε όλο αυτό; 

Γ: Πρέπει να σας εξηγήσω παιδιά. Δεν καταλαβαίνετε την κατάσταση.

Α: Ωραία. Έχουμε πολύ χρόνο μπροστά μας. 

Σ: Η Μαρινέλλα και ο Παναγιώτης ξέρουν κάτι; 

Α: Όχι δεν ξέρουν. Και δεν σκοπεύω να πω κάτι αν δεν πάρετε εσείς πρωτοβουλία. Θα μας εξηγήσετε τι έχει γίνει, και θα σας δώσω περιθώριο 2 ημέρες για να τους το πείτε. 

Σ: Μα, καταλάβετε λίγο. Δεν γίνεται να τους το πούμε έτσι ξαφνικά. 

Κ: Πώς έτσι ξαφνικά εξαφανίστηκε και εμφανίστηκε ο Γιάννης; Πρέπει να μάθουν την αλήθεια και θα τους το πούμε όλοι μαζί. Οι συνέπειες τώρα...είναι άλλο θέμα. 

Α: Λοιπόν, έστειλα μήνυμα στον Παναγιώτη να πάει την Μαρινέλλα στο εξοχικό. Δήθεν ότι θέλω να μείνω μόνη μου με τον Κώστα. 

Βιάστηκα να σε αγαπήσωWhere stories live. Discover now