Α: Για πες, πώς ήταν στην Ισπανία;
Μ: Τι να σας πω ρε κορίτσια; Καλά ήταν. Ήσυχα.
Σ: Ναι μόνο καλά; Κανέναν δεν βρήκες;
Μ: Τώρα θα το συζητήσουμε αυτό;
Σ: Πότε θες δηλαδή; Αφού μόλις σε δει ο δικός σου θα σε πάρει και θα κάνουμε να σε δούμε μέρες.
Μ: Υπερβάλεις.
Α: Ναι υπερβάλει. Πας καλά κορίτσι μου; Όταν ένας ερωτευμένος έχει να δει το ταίρι του για τόσο καιρό, τι νομίζεις ότι θα κάνει;
Μ: Μα εμείς είμαστε τσακωμένοι. Δεν πρόκειται να μου μιλήσει.
Σ: Και με εμάς είσαι τσακωμένη αλλά κοίτα με ποιες κάθεσαι.
Μ: Δεν σας κρατάω κακία. Σε κανέναν. Κατάλαβα γιατί το κάνατε.
Α: Μήπως, λέω εγώ τώρα, βρήκες κανέναν και ντρέπεσαι να τον κοιτάξεις;
Μ: Βρε κορίτσια δεν είναι ακριβώς έτσι.
Σ: Και πώς είναι; Εξήγησέ μας.
Μ: Όταν πήγα στην Ισπανία βρήκα φίλους. Κάναμε πολύ παρέα. Είμασταν τρία κορίτσια και δύο αγόρια. Οι άλλες είχαν μία παράλληλη σχέση με τον έναν. Ο άλλος, ο Σεμπάστιαν, ήρθε πολύ κοντά μου. Με βοήθησε με το θέμα μας και με έκανε να το ξεπεράσω σιγά σιγά. Και έγινε κάτι παραπάνω μια νύχτα και μου είπε ότι είναι ερωτευμένος μαζί μου.
Σ: Κοίτα εξελίξεις! Τον έκανες να σε ερωτευτεί μωρή;
Α: Αφού σου είπε τα συναισθήματά του, εσύ τι έκανες;
Μ: Τι έκανα; Τον πλήγωσα. Μετά από λίγες μέρες του είπα ότι δεν έχω τα ίδια συναισθήματα με αυτόν. ότι τον αγαπώ πολύ αλλά ως φίλο.
Σ: Α καλά. Κατάλαβα. Φίλος φίλη φίλησε και φιλικά την...
Α: Εντάξει Στέλλα το καταλάβαμε. Συνέχισε Μαρινέλλα.
Μ: Και νευρίασε λίγο. Είχαμε να βρεθούμε μετά πολύ καιρό. Προχθές τα είπαμε στο πάρτι που μου έκανε η ξαδέρφη μου. Με κατανόησε απόλυτα και μου στάθηκε πραγματικά σαν φίλος.
Α: Τότε το ξεκαθαρίσατε. Δεν σε εμποδίζει τίποτα για να προχωρήσεις με τον Παναγιώτη.
Μ: Το θέμα είναι ότι...
Α: Άσε. Μην το πεις. Είσαι ερωτευμένη και με τους δύο;
Σ: Τι είσαι λέει;
Μ: Βρε κορίτσια δεν ξέρω τι να κάνω. Είναι δύσκολο πολύ.
YOU ARE READING
Βιάστηκα να σε αγαπήσω
RomanceΗ 18χρονη Μαρινέλλα, σπουδάζει οικονομικά σε ένα πανεπιστήμιο της Πάτρας. Εκεί, συνάπτει φίλες, την Στέλλα και την Αναστασία, με τις οποίες μοιράζεται να πάντα και συγκατοικούν πλέον μαζί. Τυχαία, σε έναν αγώνα ποδοσφαίρου γνωρίζει έναν νεαρό, τον Π...