23. Sex In The Air¬ 🚫

448 20 94
                                    


Uyarı: Yetişkin İçerik ⚠


Hem smut hem de kaos dolu bir
bölüm oldu, iyi okumalar bebekler <3

Bir elin belimde diğeri ise bacaklarıma sarılı bir şekilde beni odama getirdin ve yatağıma bıraktın.

Tam üzerimden çekilirken siyah gömleğinin yakalarından tutup seni kendime doğru çekiştirdim. "Hey sana 'beni odama bırakıp git' demedim. Yanıma gelmeni istiyorum." diye konuştuğumda gülümsedin

ve "Carmen, o kadar doyumsuzsun ki tüm gün burada sevişsek bile gitmeme izin vermeyecek gibisin." dedin.

Gülümseyerek başımı onaylar anlamda salladım. Çünkü haklıydın. Sana doymanın bir yolu var mıydı? Asla yoktu. Ben sen yanımdayken bile seni özlüyordum. 'İçimde olmadığın her an seni özlüyordum' da denilebilir.

Nihayet yanıma oturduğunda sırtını yatak başlığına dayandın ve kendine dik bir pozisyon ayarladın. Hızla kucağına yerleştim, yavaşça düğmelerini açıp gömleğini üzerinden çıkardım.

Ellerimi çıplak kollarında ve göğsünde gezdirirken "Kimsenin gelmemesi için dua et." dedim.

Buna cevap olarak "Üstümde böyle yaramaz bir kız varken dua etsem de tanrının beni ciddiye alacağını sanmıyorum sevgilim." deyişin beni gülümsetmişti.

Yüzümdeki gülümseme devam ederken ellerimi bu sefer kemerine götürdüm. Biraz uğraşıp onu çıkarttıktan sonra pantolonunun fermuarını ve düğmesini  açıp senin de yardımın sayesinde pantolonunu üzerinden çıkardım.

Ben tamamen giyinikken sen altımda sadece iç çamaşırın ile duruyordun.

Kalçalarımı sıkan ellerini tişörtümün eteklerine getirdin ve onu tek hamlede üstümden çıkardın. Aynısını altıma giydiğim şorta ve sütyenime de yaptığında aramızda sadece birer kumaş parçası kalmıştı.

Sonunda onlar da yeri boyladığında aşağı kayıp ellerimi karın kaslarında gezdirdim. Dilimi karnın ile buluşturduğumda kulağıma derin bir inleme dolmuştu.

Yavaşça dilimi ve ellerimi karnından kasıklarına doğru indirdim.

Nihayet penisine indiğimde inlemelerin yoğunlaşmıştı.

Onu yavaşça ağzıma aldım ve bir süre sonra bunu yapmayı hızlandırdım. Senden çıkan, ara sıra hırıltıyı andıran inlemeler beni çıldırtmak üzereyken saçlarımda olan ellerin ile kafamı geriye attın. Ve gözlerimizin buluşmasını sağladın.

"Tamam küçüğüm, bu kadar oyun yeter." dedikten sonra beni hızlı ve çevik bir hareketle altına aldın.

Dilin boynumdayken ellerin göğüslerim ile meşguldü.

Geri çekilip ellerini belime yerleştirdiğinde hızla konuştum. "Bekle biraz, sana bir şey vermem gerek." deyip baş ucumdaki çekmeceme uzandım.

Biraz kurcaladıktan sonra nihayet oradaki kelepçeyi buldum ve sana uzattım.

"Bunu kullanmanı istiyorum." dediğimdeki yüz ifaden herkesin görmesi gereken bir sanat eseri kadar güzeldi.

Fakat sadece ben görebiliyordum, dünyanın hem en şanslı hem de en şanssız insanıydım.

Kelepçeyi elimden aldın ve gülerek "Kızım, sen tam bir Lolita'sın." dedin.

"Elini çabuk tutsan iyi edersin, her an biri gelebilir." dediğimde dudaklarını birbirine bastırıp bileklerimi yatak başlığına getirdin.

Benim ellerimi oraya kelepçeledikten sonra kendi ellerini de kalçamın hemen üzerine yerleştirdin.

Back To Us  //Harry StylesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin