Uyarı : Yetişkin İçerik ⚠Olaylar iyice karışıyor, kaos
düşkünlüğümü bu kitaba çok
yansıttım 👉👈"Saçmalama, sana bunu asla yapmam,yapamam bebeğim bunu sen de biliyorsun." bir yandan konuşurken bir yandan da hafif hareketlerle yavaşça bana yaklaşıyordun.
Karşında sanki ürkek bir ceylan varmış gibi davranman sinirimi bozuyordu, nedenini sorgulama çünkü o anda her ne yaparsan yap sinirimi bozardı. Senin birini öldürmüş olduğun gerçeği ile yüzleşmek kolay olmadı.
"Söylediğine göre Victoria'ya çok aşıktın, ama ona da yaptın. Bana neden yapmayasın?" diye hırsla konuştuğumda bana yaklaşmayı durdurdun.
"Kavga etmekten yoruldum. Hem ne söylersen söyle çok haklısın hem de söylediklerinin hiç birinde haklı değilsin. Bu çıkmazda kaybolup gitmekten yoruldum. Sadece seni sevdiğimden emin ol Carmen. Seni en saf duygularımla seviyorum. Bunu sana ispatlamak için her şeyi yapabilirim."
Derin bir nefes alıp "Artık bir şey yapmanı istemiyorum. Sadece git." dedim. Kalbim 'kal' demem için yalvarıyordu. Yine de 'etik' olanı söyleyip senden gitmeni istedim
"İstersen şarkı da söyleyebilirim."
Bunu demen beni gülümsetti. Gölde senden şarkı söylemeni istediğimde bu isteğimi geri çevirmiştin. Çünkü bariz bir şekilde bu sana o kızı hatırlatıyordu. Şimdi buna gönderme yapman çok inceydi yine de artık seninle olmak sensiz kalmak kadar kalp kırıcıydı.
Titrek sesimle "Senden artık hiçbir şey istemiyorum Harry, sadece git." diyebildiğimde başını onaylar anlamda sallayıp ellerini yanaklarıma koydun.
Bu sefer geri çekilmedim, kaçacak gücüm ya da isteğim yoktu.
Yavaşça dudaklarını dudaklarıma bastırdığında bu ikimiz için de masum bir 'veda öpücüğü', olarak başladı.
Fakat dudaklarımızın birbirleri ile olan teması her saniye daha da alevlendi, sertleşti.
Ellerin vücudumu okşayarak yanaklarımdan belime kaydı. Ben de kendi ellerimi senin boynuna doladım.
Pekala, birbirimize veda öpücüğü yerine 'veda seksi' de verebilirdik. Zaten bizden başka ne beklenebilirdiki?
Bir süre kalçalarımda gezinen ellerini tekrar belime yerleştirip dudaklarını dudaklarımdan ayırdın ve "Özür dilerim Carmen. Zamanı geri getirebilseydim onu öldürmeyi bırak, onu incitecek tek bir şey bile yapmazdım. Onu başka birinin kollarında gördüğüm an ondan uzaklaşırdım. Ben, böyle olacağını nasıl bilebilirdim?" diye tekrar kendini açıklamaya çalıştın.
Kendini kanıtlama çabanı "Kes sesini. Beni aynı çıkmaza sürüklüyorsun. Bu yüzden sadece güzel çeneni kapat ve seviş benimle. Son bir kez." diyerek bastırdım.
Yine kafanı salladın ve dudaklarını boynuma indirdin. Senden birkaç adım uzaklaşıp elinden tuttum ve ikimizin de yatağa yönelmesini sağladım.
Üzerimizdekilerden kurtulduktan sonra bedenlerimizin birbirlerine duyduğu hasreti sonlandırdık.
Sırt üstü yattığım yatakta üstüme doğru geldin. Dudakların göğsümde ustaca hareket ederken ellerinin yavaşça bacaklarımı okşaması içimdeki ateşi körüklüyordu.
Pekala sikeyim 'etik' olanı. Senin ile birlikteyken hislerimin beni kontrol etmesine fazlasıyla alışmıştım ve bundan kolay kolay vazgeçemeyecek gibiydim.
"Acele et Styles. Burada senin için sabırsızlanan bir kız var." dediğimde sırıtıp alnıma minik bir öpücük kondurdun ve kendini içime ittin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Back To Us //Harry Styles
FanficHikaye yaş farkı ve cinsel ögeler içeriyor ⚠ Abisinin en yakın arkadaşı Harry'e aşık olan ve aşkı hiç beklemediği bir şekilde karşılık bulan Carmen, abisi Louis'nin de Harry'den hoşlandığını nasıl tahmin edebilirdiki? -Larry kurgusu değildir.-