Ve yeni bölüm geldi, iyi
okumalar ask pastalarım <3Uyarı : Yetişkin İçerik ⚠
Daha fazlası için sana yalvarmama çok az kalmıştı ki diğer parmağını da içimde hissettim. Başımı geriye atarak iyice yastığa gömdüm.
"Sana daha önce böyle dokunan oldu mu güzelim?" dedin. Sesin hırıltı gibi çıkmıştı.
Dürüst olma zamanıydı, "Şey... Sanırım evet" dediğimde içimde haraket eden parmakların hızlanmıştı. "Peki, sana böyle hissettiren oldu mu?" diye sorduğunda inlemelerimin arasında nefes nefese "H-hayır" dedim. Tepkini ölçmek için yüzüne bakmak istesem de bakamıyordum.
Parmak sayını üçe çıkarmıştın ki bu ufak bir çığlık atmama sebep olmuştu.
Sona yaklaştığımı hissedebiliyordum.
"D-daha hızlı ol l-lütfen" tek yapabildiğim inleyerek böyle şeyler sayıklamaktı.Kasılan bedenim ile sona ulaştığımda parmaklarını içimden çıkartıp ağzına götürmüştün. Sende en az benim kadar kirli bir sürtük sayılırdın.
Nefeslerimin düzene girmesini beklemeden yerimden doğrulup bir elimi iç çamaşırına attım.
Hala bu kadar istekli olmam seni şaşırtmış olacak ki kaşların havaya kalkarken "Biraz dinlemeni bekleyebilirdik" dedin. Seni
"Bu güne kadar zaten yeterince beklemedik mi?" diye cevapladım.Olumlu anlamda kafanı salladın ve omuzlarından iten ellerime ayak uydurup sırtını yatak başlığı ile buluşturdun. Küçük ellerim baksırının kenarlarını bulduğunda onu aşağı çekiştirdi. Kalçanı hafifçe kaldırarak onu çıkarabilmem için bana yardımcı olmuştun.
Kalbim göğsümü delip dışarı çıkabilecek kadar hızlı atarken sakin kalmaya çalışmak zor değilmiş gibi birde önümde duran erkekte olmuş penisin işimi hiç de kolaylaştırmıyordu.
Bacaklarına oturduğumda bir elimi göğsüne yasladım, diğer elimi ise penisine götürüp onu boydan boya sıvazladım. Oturduğum yerden biraz daha aşağı kayıp başımı elimin altındaki penise eğince ona bu kadar yakın olmak içimdeki ateşi iyice körüklemişti.
Diğer elimi de penisine attıp onu çekiştirmeye başladığımda çıkardığın inleme ve hırıltılar hemen şimdi seni köküne kadar içime alma isteğimi alevlendirirken dilimi penisinin başında gezdirdim. "Carmen, sen beni öldüreceksin. Ölümüme sebep olacaksın." diye mırıldandığını hatırlıyorum.
Penisinden sızan zevk suyunu ağzımda hissedebilmek duyduğum hazzı arttırıyordu. Sonunda penisini alabildiğim kadar ağzıma alıp ağzımın yetişemediği yerleri elimle sıvazlarken belli bir ritim tutturmuştum.
Ellerin saçlarımı kavrayıp çekiştirdiğinde bu biraz canımı yaksa da sana duyduğum isteği arttırmıştı. Sürekli adımı sayıklıyordun. Bunun verdiği hissi tarif edemem. Bunun için kelimelerin yeterli geleceğini düşünmüyorum.
Dakikalar sonra nihayet bedenin kasılmaya başlamışken geleceğini söyleyip beni uyarmıştın, buna karşılık olarak "Benim için gel sevgilim" diye inleyip hareketlerimi hızlandırmayı tercih etmiştim.
Ağzımı dolduran ılık sıvı ve rahatlamış görüntünün güzelliği bana aklımı kaybettirebilirdi. Ağzımdaki menileri yuttuğumda göz gözeydik. "Seni kirli sürtük." dedin gülümseyerek. "Sanırım senin gibiyim." diyip bedenimi senin yanına bıraktım.
Kollarınla beni sarıp kendine çektiğinde başımı çıplak göğsüne koymuştum. Düzene sokmaya çalıştığın nefeslerin yüzünden hızla inip kalkan göğüs kafesin sıcacıktı ya da aramızdaki ten uyumu bana öyle hissettiriyordu. Bunun verdiği huzur ve güven başka hiçbir şeyde yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Back To Us //Harry Styles
Fiksi PenggemarHikaye yaş farkı ve cinsel ögeler içeriyor ⚠ Abisinin en yakın arkadaşı Harry'e aşık olan ve aşkı hiç beklemediği bir şekilde karşılık bulan Carmen, abisi Louis'nin de Harry'den hoşlandığını nasıl tahmin edebilirdiki? -Larry kurgusu değildir.-