25. I'm Pregnant¬

231 17 74
                                    


İyi okumalar asklar <3

Bölüm ismi her şeyi açıklıyor
zaten bu yüzden diyecek hiçbir
şeyim yok :))

Ertesi gün yine sıradan geçmişti. Sen akşam işten çıktıktan sonra beni arayıp gün içinde Jesse'in yanına uğradığını ama günlüğün onda olmadığını söyledin.

Durumu şu sözlerle açıklamıştın; "Onu öldürmek üzereydim Carmen. Yine de günlüğün onda olmadığına dair yeminler etti. Belki de gerçekten bir yerde düşürmüşsündür."

Buna teslim olmaktan başka şansım yoktu. "Pekala, muhtemelen bir yerde düşürdüm." dedim.

İçimde bir his vardı. Çok rahatsız edici bir histi ama ne olduğunu ya da neden olduğunu bile kestiremiyordum. Sadece stresli bir dönemden geçtiğimi düşünüp bunu göz ardı etmeye çalıştım.

Meğer hislerim sandığımdan daha kuvvetliymiş.

Louis son zamanlarda gölgem gibi peşimde gezip istemesem bile beni gittiğim her yere bırakmaya başlamıştı. Seninle buluşmamdan korkup olası bir randevumuzun içine etmek için pusuda bekliyor gibiydi.

Biz de Louis'ye yollarımızı ayırdığımızı söyledik. Çünkü bizi rahatça görüşebilmek için bu yalana mecbur bırakmıştı. 

Bu yalandan sonra Louis beni tektar rahat bırakmıştı. Hatta o günlerde yavaş yavaş bana karşı daha sıcak davranmaya bile başlamıştı.

En azından artık birlikteyken birkaç cümle kurabiliyorduk. Neredeyse iki ay böyle geçti.

Seninle sıkça buluşuyorduk. Arkadaşlarımla buluşacağımı söyleyip senin evine geldiğim günler var ya işte o günlerden bahsediyorum. Bazenleri aileme okuldan arkadaşlarımın evinde kalacağıma dair ikna edici yalanlar sunup senin evinde kaldığım da oluyordu.

İnanmayacaksın ama o iki ay olaysız geçmişti. Gizlice buluşup gezdiğimiz, saatlerce sohbet edip hayal kurduğumuz sakin ve huzur dolu günler beni her şeyin iyi olacağına daha çok inandırıyordu.

Bir sabah Cara bizim evdeyken her zamanki gibi şakalaşıyorduk. Sanırım şakalaşmaktan kastım birbirimizi incitmek.

Odamda onunla boğuşurken beni yere serdi ve "Sakın bir daha regl dönemindeki bir kızı sinirlendirme. Seni parçalayabilirim Carmen." dedi.

Biz bunun üzerine gülüşürken aniden aklıma gelen şey ile gülüşüm kesilmişti.

Regl. Sahi ben ne zamandır regl olmuyorum? Siktir et, hiçbir zaman regl tarihimi tutmazdım. Yine de olmam gereken zamanı epey geçtiğime emindim.

Cara üstümden kalkıp kıyafetlerini düzeltirken "Ne o, birden ciddileştin?" dedi.

"Sen söyleyince aklıma geldi de ben bir süredir regl olmuyorum."

"Ne kadar bir süredir?"

Saçlarımı karıştırarak "Şey ben bilmiyorum. Buna hiç dikkat etmem." dedim.

O rahatça "Pekala, muhtemelen en fazla birkaç güne olursun." demişti.

Yine de ben onun kadar rahat değildim.

Yatağıma oturduğumda yüzümdeki ciddiyetin hâlâ devam etmesi bir şeylerin ters gittiğini anlaması için yeterli oldu.

Şimdi onun da yüzü ciddi bir hâl almıştı. "Carmen? Bana sakın korunmadığınızı falan söyleme, şuraya düşüp bayılırım."

Onu "Bazen?" diye fısıldayarak cevaplayabildim.

"Ne demek bazen?!"

"Bazen korunmadığımız oluyor."

Back To Us  //Harry StylesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin