12. Dirty Lovers¬ 🚫

845 25 30
                                    


Uyarı : Yetişkin İçerik

İyi okumalar asklar <33

"Yeteri kadar düşündüm Harry, ben seninle olmak istiyorum. Söz veriyorum seninle olduğum sürece mutlu olurum." bu seni gülümsetti.

Küçük bir çocuğun inatçılığı vardı üzerimde. Sen bu huyumu hep çok severdin. Seninle olduğum sürece mutlu olacaktım bu doğru ama seninle olmanın getirilerinin ne kadar ağır olabileceğini düşünemedim. Sen bunu düşünmüş olacaksın ki bana sürekli emin olup olmadığımı sordun. Ama ben çok emindim.

Senin gözlerindeki cennete dalmışken sen "Hadi Louis'lerin yanına gidelim. Beraber denize girmek çok eğlenceli olacak." dedin neşeli çıkarmaya çıkardığın sesin ile.

Dudaklarımı büzüp "Hayır. Onların yanına gitmek istemiyorum. Seninle yalnız kalmak istiyorum." diye huysuzca mırıldandığımda gülümseyerek dudağıma minik bir öpücük kondurdun, elimden tuttun ve beni restorantın olduğu tarafa doğru nazikçe çekiştirmeye başladın.

"Harry, herkesin içinde bunu yapmaman gerek." dedim. Sen "Neyi?" dedin sırıtarak. "Ah, bunu mu?" diye ekledikten sonra birden bana dönüp tekrar dudaklarıma kapandın.

Ama bu sefer karşılık vermem ile öpüşümüz biraz uzamıştı. Biz öylece birbirine sarılı bedenlerimiz ile sahilin ortasında durmuş öpüşürken birden nerede olduğumuzu hatırlayıp senden ayrıldım. Sırıtarak "Hadi ama Carmen burada bizi kimse tanımıyor. Rahat olabiliriz." dedin.

"Louis bizi böyle görürse ikimizi de öldürür" dedim kıkırdayarak.

Kıkırdayarak söylediğim şeye bak Harry.

Senden de ufak kıkırdamalar yükseldi. Gülüşün terapi gibi geliyordu. Sanki beni bulunduğum yerden alıp bulutların üzerine götürüyordu.

"Eminim insanlar bizi 'Edepsiz Aşıklar' olarak görüyorlardır." dediğimde gülüşün artmış ve minik bir kahkahaya dönüşmüştü. "Edepsiz aşıklar ha? Bu takma isime bayıldım. Bence tam bize göre." dedin göz kırparak. Ben ise Gülüşlerimin arasında kafamı olumlu anlamda sallamak ile yetindim.

~

Hep birlikte denize girmek üzere plaja gitmiştik.

Kabul ediyorum öğlen güneşi tepede parlarken denize girmek pek de iyi bir fikir değildi. Ama yeterli güneş kremi sürenler için -ki bu sen ve ben oluyoruz sevgilim- pek de sorun değildi.

Yanımızda Louis olduğu için pek temas halinde olamasak da beraber yüzmek çok eğlenceliydi.

Ne zaman yanımızdan bir balık geçse bundan korkup belli etmemeye çalışman hala gözümün önünden gitmiyor.
Yemin ederim, sen bu dünyada ki en tatlı varlıksın. Şimdi bile öylesin.

...

Denizden çıktıktan sonra yine herkes odalarına çekildi. Akşam yemeğinden sonra hep birlikte şehri dolaşma planı yapmıştık.

Tekrar duş aldıktan sonra üzerime rahat bir şeyler giydim ve yatağa uzandım.
Derken telefonumdan gelen bildirime baktım, sendendi. Gelen mesajı açtım.

Harry:
- Akşam herkes ile birlikte
dışarıda gezerken sen ve ben
gözden kaybolacağız.

-Böylece seni sürprizime
götürebilirim.

Carmen:
+Bu fikire bayıldım ama
döndüğümüz zaman
gerekli açıklamayı sen
yaparsın :)

Back To Us  //Harry StylesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin