• Hoofdstuk 9 •

79 4 0
                                    

Asalamu aleykoum allemaal.
Dit verhaal representeert niet de juiste manier volgens de islam in elk hoofdstuk.
Contact met het andere geslacht voor onzin is verboden en niet toegestaan en proberen wij op geen enkele manier te supporten. Wij proberen met de verhaallijn juist een moraal mee te geven.
Die zullen jullie begrijpen aan het eind.
Stay tuned!

HOOFDSTUK 9; DE VAL VAN DE DUIVEL

Perspectief ghizlane

Ghizlane: hoe kijk ik? Suleyman kwam mijn kant op en keek me aan
Suleyman: anders. Hij begon te ruiken. O mijn god shit, die parfum van amine's jas...

______________

O mijn god shit, die parfum van amine's jas.
Wat ga ik zeggen als ie het ruikt?
Ya Allah alstublieft u weet dat ik niks verkeerds heb gedaan dus red me ya Allah alstublieft.
Suleyman: je ruikt niet zo fris. Heel apart, naar regen en nog iets. Maar ik kan niet plaatsen wat. Ga douchen. Dankjewel Allah.
Ik rende zowat naar de douche.
Na het douche deed ik mijn pyjama aan en ging ik liggen.
Ik zag steeds zijn mooie lach voor me. Voor de eerste keer liet ik mezelf toe aan een jongen te denken.
Normaal deed ik het voor de zekerheid niet.
En volgensmij moet ik juist met zo een typetje mezelf het niet toe laten.
Maar hij was zo mooi, en eigenlijk ook heel respectvol.
Iets wat ik eerlijk gezegd niet had verwacht van een "dealer" als hij dat echt is.
Ik heb hem ook nooit eerder zien glimlachen. Maar wat dacht ik nou? Hij wilde gewoon beleefd zijn.
Ik heb Chama al gehoord, ze zijn vast een koppel.
Alsof het niet toevalliger kon werd ik gefacetimed door Lina en amirah.
Lina: nee daarom.
Amirah: oh heeey ghizlane
Ghizlane: hallo schatjes.
Amirah: we maken even dit gesprek af ja.
Ghizlane: tuurlijk. Ik pakte wat water erbij en schonk het in een glas voor mezelf.
Lina: maar nee dus ze zag chama en amine dat hotel in lopen samen. Ik stikte in mijn water en begon hard te hoesten.
Ik keek naar mijn telefoon en zag ze beide verward kijken.
Ghizlane: sorry ik stikte even. Wat zeiden jullie. Alhamdullilah ze geloofde me.
Lina: dina heeft Chama en amine een hotel zien inlopen samen.
Amirah: yarabi. Die zijn de grens over gegaan.
Lina: ja jammer. Ik dacht nog dat die amine een goeie jongen was.
Ghizlane: ik moet even mijn moeder helpen ik bel jullie zo terug.
Amirah: oh huh is je moeder al terug? Shittt
Ghizlane: ja ze zijn eerder terug gekomen. Oké tot zo
"Doei" zeiden ze beide en ik hing op.
Ik voelde me misselijk. Gatverdamme, wat bezielde me? Respectvolle jongen?
Ik dronk meer van mijn water. Ik voelde me oprecht misselijk.
Gatver ik heb zijn jas aangehad.
Ik walgde nu van elke gedachte aan hem.
A3udu billahi mina shaytani rajim.
Het is leuk geweest, maar die amine is mijn gedachtes weer uit.

Volgende dag:
"En ik zie jullie vrijdag weer, huiswerk moet af tot opdracht 35!" Ik pakte mijn spullen in.
Ik was de laatste over in het lokaal.
Toen ik naar buiten liep zag ik de 2 tortelduifjes, gatverdamme. Ik kon zowel hem als Chama niet normaal meer aankijken.
Walgelijke mensen.
Ik liep snel weg.

Later besefte ik me pas dat Chama mijn boek had geleend.
Ik wilde net naar haar gaan zoeken toen ze mijn kant op kwam. Ik keek op en zag haar, weer met haar walgelijke maar knappe  vriendje.
Wederom; wat in de naam van god bezielde me om te denken dat hij misschien toch wel een normale jongen is.
En daarom ghizlane mag je niet naar jongens kijken.
Hun knapheid zorgt ervoor dat je de realiteit kwijtraakt.
Zodra we oogcontact kregen liep hij weg. Maar goed ook.
"Dankjewel hé, dat ik hem mocht lenen."
"Asjeblieft."
Dina: gefeliciteerd met je relatie trouwens. Chama keek me vanuit haar ooghoek aan. Wat dacht ze nou? Dat ik haar ging feliciteren op haar harame relatie?
Chama: dankjewel. Hij is echt super lief voor me. Ja vast, volgensmij gebruikte hij je gewoon voor zijn eigen begeertes dacht ik in mijn hoofd. Oke stop ghizlane. Zo kunnen we niet denken over mensen
Chama: maar hij wacht op me denk ik, dus ik ga weer.
Dina: doeiii

Het pure in het verdorvenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu