Asalamu aleykoum allemaal.
Dit verhaal representeert niet de juiste manier volgens de islam in elk hoofdstuk.
Contact met het andere geslacht voor onzin is verboden en niet toegestaan en proberen wij op geen enkele manier te supporten. Wij proberen met de verhaallijn juist een moraal mee te geven.
Die zullen jullie begrijpen aan het eind.
Stay tuned!HOOFDSTUK 10; DE VAL VAN DE DUIVEL
Perspectief amine"Dat is €60.99 alstublieft"
"Pinnen."
De vrouw met de hoofddoek aan de kassa keek me raar aan. Ja ik drink wilde ik zeggen maar ik had geen zin.
Ik nam de flessen aan en liep naar buiten.
Ik begon vandaag te vroeg met drinken, toen ik lege straatjes vond al.
Maar als ik jullie zeg, het boeit me allemaal niet meer.
Ik werd al vies aangekeken door de oude Marokkaanse vrouwtjes.
Ze zouden eens moeten weten.
Misschien als deze gemeenschap elkaar probeerde te helpen, zou het wat beter gaan.
Ik raakte nog meer geïrriteerd dus dronk ik een grotere slok.
Ik had al een fles op en werd onstabiel dus ging ik even in een steegje op de grond zitten.
Fuck fuck fuck, fuck iedereen en alles.
Ik ben een sukkel, alleen om dat- ik kon haar niet uitschelden, dit word te gek voor woorden.
Omdat ZIJ mijn hoofd niet uit wilt heb ik mijn leven toegewijd aan de irritante Chama.
Ik moet ervoor zorgen dat Chama me gaat haten, want ik heb hier geen zin meer in.
Ik dronk nog meer bij de gedachte aan wat er voor zal zorgen dat ze me haat; vreemdgaan.
Alles om me heen begon te bewegen, ik had al een anderhalve fles over.
Als een mongool dronk ik nog meer alsof ik het fijn vond om mezelf ziek te maken.
Je verdient het! Want je bent een sukkel.
Zei een innerlijke stem tegen me.
Ik verdien het want ik ben een sukkel ja.
Ik dronk de laatste paar slokken, en ik begon te hoesten.
Het gehoest stopte maar niet, ik ging op de grond liggen en begon sterretjes te zien.
Kort daarna werd het zwart voor mijn ogen."Amineee" ik hoorde een stem me roepen.
Amineeee" ik werd steeds harder geschud.
Ik opende met moeite en tegenzin mijn ogen, k wilde niet wakker worden.
Ik begon weer hard te hoesten, en kreeg een flesje van de persoon die net mijn naam riep.
Mijn hart bonkte toen ik haar aanwezigheid besefte, het was ghizlane.
Amine: oh kijk eens aan. Wat toevallig. Zei ik lachend op een dronken manier. Wat zeg ik? Ik ga haar zo afschrikken maar ik was nog dronken ik had geen volledige controle over mijn tong. Maar wat doet zij hier?
Amine: wat doe jij hier?
Ghizlane: ik liep langs en ik hoorde iemand hoesten, dus kwam ik kijken.
Amine: nou bedankt. Je kan weer gaan. Ze zou me weer verpesten als ze hier blijft, ik neigde weer naar de fles.
Ze sloeg hem uit mijn handen
Amine: ik weet het vrome vrouw. Drinken is haram. Maar zijn niet jou zaken.
Als zij niet weg wilt, ga ik wel weg. ik probeerde op te staan. Ze probeerde me te helpen.
Amine: ik kan het alleen, ik heb geen hulp nodig van een vrouw!. Als ik mezelf in elkaar kon slaan had ik dat gedaan, wat zeg ik allemaal.
Door dat ik onstabiel was van het drinken, kom ik niet goed recht op staan en viel ik bijna.
Ik voelde haar handen nu op mijn armen, ze hield me omhoog.
En daar stonden we dan, heel dichtbij weer kijkend naar haar mooie ogen.
Ik besefte me elke keer wanneer ik bij haar in de buurt was, hoe mooi ze eigenlijk wel niet is.
Ik voelde een soort pijn in mijn hart, wetend dat ik nooit met haar zal kunnen zijn.
Het besef raakte me hard. We zijn te verschillend, dit geeft me alleen maar valse hoop.
Dus verbrak ik het oogcontact, als reactie daarop misschien? liep ze een paar meter van me af.
"Ze is bang voor je." Zei mijn innerlijke stem tegen me.
Amine: ben je bang voor me? Wat de fuck amine? Zo ben ik niet. Maar ze bleef stil, tuurlijk. Wat had ik moeten verwachten van een hijabi! Dat ze een sukkel zoals mij zou vertrouwen?. Ik lachte de pijn weg. Zij is anders, zij is goed.
En ik ben slecht. Ik zal nooit goed voor haar zijn.
Ik zou in deze situatie mijn vader opvolgen. En dat kan ik niet laten gebeuren. Dat verdient zij niet.
JE LEEST
Het pure in het verdorven
RomanceAmine ben salah. Wegens zijn verleden heeft hij een haat naar de liefde. Nooit trouwen is zijn motto, en "liefdehater" is zijn bijnaam. Hij respecteert vrouwen maar zal er nooit een op die manier zien...denkt hij dan. Want wanneer de grote Amine...