Ahuvah-26

9.9K 365 40
                                    

AHU

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

AHU

İşte burdaydım. Olmaktan en çok korktuğum yerde .
Boş sokakta etrafıma baktım uzunca . Genç bir kızken gülerek eğlenerek ne çok geçmiştim burdan.
" Anyeeeee anyeee"

Oğlumun sesiyle birlikte aklımdaki tüm kötü şeyler yok oldu sanki. Kafamı kaldırıp sesin geldiği yere baktım.
Ahmetin kucağında küçücük kalan Eymen beni gülümsetti. Bu adam iyiki bizimleydi.

" Ahu seslendim ama duymadın iyisin demi"

Hemen kendimi toparlayıp gülümsedim.
" İyiyim merak etme sadece dalmışım. Hadi gelin sizi çocukluğumun geçtiği eve götüreyim. Eminim Eymen bahçedeki salıncakta da sallanmak ister."

Oğlum kocaman açtığı gözleriyle konuşmaya başladı
" Anyecim hadi gideyim. "

Beraber yürümeye başladık. Nihayet eskiden yaşadığım eve geldik. Siyah büyük kapıyı açtım yavaşça. Bahçeye girdiğimde Gözüme ilk çarpan şey koca gövdeli ağaç oldu. Ne çok yaşanmışlık vardı heryerde. Yağızla defalarca bu ağacın altında buluşmuştuk. Gizli saklı olan bu buluşmalarda bu koca gövdeli ağaç defalarda saklamıştı bizi.

Hemen arkamda Ahmetin varlığını hissettim. Yavaşça ona döndüğümde içimi görüyormuşcasına olan bakışları beni utandırdı. Benim için endişelendigi apaçık ortadaydı. Merhametli, iyi bir adamdı Ahmet.

Sorun olmadığını belli etmek amaçlı koluna dokundum yavaşça. Beklemediğim birşey yaparak kolundaki elimi koca avuçlarına hapsetti. Ben hala şaşkınca ona bakarken konuşmaya başladı.

" Seni böyle üzgün görmek kalbimi acıtıyor Ahu. Daha önce bu eli tutmaya cesaret edemedim ama artık seni bırakmayacağım. Biliyorum eskiden yaşadıkların seni üzüyor ama kendini üzmene dayanamıyorum. Herşeyi unut artık. Yeni bir hayat kuralım beraber."

Elim hala avucundayken o gözlerimin içine bakıyordu. Ne diyeceğimi bilemez halde yüzüne bakmaya devam ettim. Beni bu durumdan kurtaran da oğlumun Ahmeti çekiştirmesi oldu.

" Ahmet amca sayıncağa bineyim hadi "

Gözlerimin içine uzunca baktı ve yavaşça ellerimizi ayırdı.
" Artık susmayacağım güzelim. Cevabını bekleyeceğim. "

Oğlumu kucakladı.
" Hadi aslanım gidip sallanalım. "

" Oleyyy oleyy"

Ahmetin kucağında çığlık atarak kıkırdayan oğluma baktım. Ahmet bize iyi geliyordu. Yıllardır herşeyimizle ilgilenmiş yanımızda olmuştu. Beni sevdiğini daha önce dile getirsede beklemişti. Artık bir karar vermeliydim. Ona her konuda minnettardım.
Çekinerek yanlarına gittim. Uzun bir süre sallanmaya doyamayan oğlumla birlikte beklemiştik. Sonunda Burcu arayıp yemek için bizi beklediklerini söylemişti.

AHUVAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin