Ahuvah-15

10.2K 339 17
                                    

Sanki küçük bir çocuğu ikna etmeye çalışır gibiydi sesi .  Dedikleriyle birlikte ağlamam azaldı. Yerini koca bir kuzur aldı. Onun bedenine sokulup sessizce yattım.
Bu gece onun benim herşeyim olduğunu anladığım ilk geceydi.

***********
Sabaha kadar sarılarak uyuduk. Hatta sabah kalktığımda  Yağızı göğsümde uyurken buldum. Sabahın ilk ışıklarıyla da beni evden çıkardı. Annesine yakalanmak  fazlasıyla korkuttu beni. Yağız iki tane de  ekmek alıp kapının önüne kadar bıraktı beni . Rüya gibi geçen geceden sonra ondan ayrılmak çok  zordu benim için.  Dalgınca yürüdüm evin kapısına .Elimdeki ekmeklerle birlikte zile bastım. Korku içimi kemirirken  nihayet kapı açıldı. Kafamı kaldırdığımda dedemi gördüm. Bir bana birde elimdeki ekmeklere baktı . Birşey anlamayan dedemle birlikte içeri girdim. Elimdeki ekmekleri mutfağa bırakıp. Odama girdim.  Yatağımı topladım. Üzerimi de değişip . Kahvaltı hazırlamak için mutfağa gittim. Güzel bir kahvaltı hazırlayıp.  Dedemleri çağırdım. 

Normalden bile sessiz bir şekilde kahvaltımızı yaptık.  Sofrayı  toplamak için kalkacağım sırada babanemin sesini  duydum.

" Ahu biraz dur seninle  konuşacaklarım var."
Sabah  sabah ne konuşacaktı ki benimle.  Gece evde olmadığımı mı farketmişti yoksa.
Kalbim ağzımda atarken karşısındaki sandalyeye oturdum...

***********

Şimdiki zaman

Odamda yankılanan telefon sesiyle gözlerimi açtım.  Başucumdaki saate baktığımda saatin nerdeyse öğlene  geldiğini gördüm. Doğumdan sonra uykuya doyamıyordum.  Nerdeyse 2 aydır geceleri uyuyamaz sabah kalkamaz olmuştum.  Yatağımın yanındaki  hala ısrarla çalan telefona uzandım. Ekranda Burcu yazısını görünce elimde olmadan yüzümü kocaman  bir gülümseme kaplamıştı. Vakit kaybetmeyen aramayı cevapladım ve onun şen şakrak sesini duydum.
" Selammm  "
" Selamm canımmm"
" Ahu daha fazla bekleyemeyeceğim  sana büyük haberi veriyorum. Eskişehir'e bilet aldım. Yani akşama yanınızdayım. "

Dedikleri beni o kadar mutlu etti ki nerdeyse mutluluktan havalara uçacaktım.
" Sonunda geliyorsun kardeşim  çok özledim seni yaaaa beni çok  mutlu ettin. Akşama en sevdigin yemeklerden yapacağım. Kaçta inersin Burcu? "
" Altıda ineceğim canım  istediğin bişey  varmı . Gelirken alayım .  "
" Sadece sen gel yeter bize." Dedim duygulanarak . O ise dediğime güldü.

" Tamam bebeğim aklına bişey gelirse ararsın beni olur  mu ?"
" Tamam Canım "
"Hadi beni daha fazla lafa tutma da girip bavulumu hazırlayım . Küçük prensimi öp  benim yerime.  Gelince bol bol öpeceğim zaten.  Hadi Allaha emanet olun canım "

Cevap vermeme bile vakit kalmadan yüzüme kapattı telefonu. Şuan ne kadar heyecanlı olduğunu kendimden biliyordum . Daha ilk defa bu kadar ayrı kalmıştık birbirimizden.
Yaşananlardan sonra ordaki herşeyi bırakıp kaçmıştım buraya. Buna ailem ve Burcu' da dahil. Aylardır  birbirimizi görmüyorduk.

Geride kalan kimse hakkında birşey sormamıştım Burcu'ya . Hatta tek kelime bile etmesine izin vermemiştim.Tek bildiğim yaşadıklarıydı. Bu kadardı işte .

Yatağımdan  heyecanla kalktım. İlk işim oğluma bakmak  oldu. Bebeğim çoktan  uyanmış etrafı izliyordu. Kucağıma aldım. Göğsümü açıp emzirmeye başladım. Sanki saatler öncesinde emmemiş gibi sabırsızca  karnını doyurdu.
Dakikalarca oğlumun güzel  yüzünü izledim. Bana geçmişteki şeyleri hatırlatmak  istercesine ona benziyordu.  Mızmızlanmaya başladığında doyduğunu anladım. Altını  da temizleyip kucağıma aldım. Şimdi sıra evleri temizleyip yemek yapmaktaydı.  Ama bebegimle nasıl yapacaktım. Sevgi abla burda olsaydı keşke diye geçirdim içimden.
Çocuklarının yanına gitmesi gerekmiş ve beni yalnız bırakmıştı. Onun da gitmesi beni  fazlasıyla etkilemiş ve üzmüştü. Her ne kadar yakında geleceğini söylese de onsuz yapayalnız kalmıştım.
Bu geçen  sürede Ahmet defalarca aramış oğlumun tüm ihtiyaçlarını karşılamıştı. Tanıdıkça temiz kalbini daha da hissettirdi bana.

Oğlumu pusetine koyup evin işlerini hallettim.  Şimdi sıra yemekteydi fakat  Eymen huysuzlanmaya başladı. Saate baktığımda oğlumun uyku saatinin geldiğini farkettim. Nerseyse yarım saat içinde bebeğimi uyutup mutfağa geçtim.  Burcunun sevdiği yemeklerden yapmaya koyuldum. Birkaç saat içerisinde nihayet herşey hazırdı. Tek eksik Burcuydu.

Odama gidip Burcuyu aramak için telefonumu aldım. Tam bu sırada zil çaldı. Saate baktığımda Burcu'nun gelmesine daha çok olduğunu gördüm.

Birkez daha çalan zille birlikte kapıyı açtım.  Karşımda ki kişi elleri poşetlerle dolu olan Ahmetti.

" Kusura bakma Ahu rahatsız ettim. Aslında haber vermek için seni aradım ama cevap vermeyince bende geleyim  dedim "

" Kusura bakma lütfen biraz işim vardı duymamışım."
Dedigimle birilikte gülümsedi.
"  Sorun değil. Aslında ben burları bırakmak için gelmiştim . Bebekle birlikte zor olur diye birkaç bişey aldım. Hem Sevgi ablada evde yok. Tek başına halledemezsin düşündüm. " 
Elindeki  poşetleri  içeri taşırken bir  yandan  da bana açıklama yapıyordu. Bu kadar  düşünceli olması beni mahcup ediyordu .

Bizim için birçok şey yapmıştı ve hala da yapıyordu.
" Ahmet sen içeri geç bende bir kahve yapayım hemen geliyorum. " dedim  kafasını sallayarak odaya geçti.  Bende kahveleri hazırlayıp. Odaya götürdüm .
Yeni uyanan oğlumu  da sevip Yarım saat sonra işi olduğunu söyleyerek kaktı.

Hemen sonrasında ise tekrar zil çaldı. Ahmetin  birşeyini unuttuğunu  düşünerek kapıya koştum. Hızlıca kapıyı açtım.
Kapıdaki kişiyi gördüğümde işe gözyaşlarıma engel olamadım...






AHUVAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin