[M] özel bölüm

3K 200 23
                                    


Bu bölümü isteyenler için atıyorum. Aslında bu fic'te hiç cinsel içerikli bir şey olmamasına rağmen yazmak istedim. İsteğe bağlı okuyabilirsiniz.

***

Karnından süzülen damlaları da havluyla sildikten sonra banyodan çıkıp yatak odalarına giriş yapmıştı. Karşısındaki balkonda Jeongguk'un, iki bardağa da beyaz şaraplarından koyduğunu görmüştü. Bu görüntü içini hafif bir heyecan ve huzurla kaplasa da kendisini çok kaptırmadan adımlarını balkona yönlendirdi. Aralık sürmeli kapıyı kendisinin de geçebileceği bir şekilde açmış ve pervazda durarak Jeongguk'un kendisini fark etmesini beklemişti. Büyük gözleri Taehyung'a döndüğünde irisleri ışıldamış ve tebessüm etmişti.

"Harika gözüküyor" dedi Taehyung Jeongguk'u süzerken. "Üstünü giysene. Üşüteceksin" dedi Taehyung'un söylediğini es geçerek. Jeongguk'un üstündeki uzun şalın uçlarından tutarak kendisine çekmiş ve ıslak bedeni onun bedeniyle buluşturmuştu.
Dudaklarına hızlı bir buse kondurup onu bırakmış ve Jeongguk'un yüzünde şapşal bir sırıtma kalmasını sağlamıştı. Taehyung içeriye geçip yatağının yanındaki tişörtü üstüne geçirdi. Şifonyerin üstündeki elektronik sigarasını alıp tekrar terasa geçti.

Jeongguk yumuşak yastıklarla kaplı olan salıncağa oturmuş sevgilisini bekliyordu. Taehyung hafifçe sırıtıp direkt yanına geçti. Rahat bir şekilde arkasına yaslanıp salıncağı hareket ettirmişti. Jeongguk, kendisini önlerindeki gün batımı ile şehrin görüntüsünü izlemekten alıkoyamıyordu. Beline yavaşça sarılan kolu fark eder etmez, onun elini tutup ona dönmüştü. Kısık gözleriyle onu yavaşça süzerken önündeki dolgun dudaklara uzun bir öpücük kondurdu.
Dudaklarını çekmiş olsa da yüzünü ona yakın tutuyordu.

"Bu akşam için sana özel bir şey hazırladım."

"Neymiş o?" Dedi Taehyung sırıtarak. "Sürpriz. Beğeneceğini düşünüyorum. İlk sürprizim gibi acemilik yapmayacağım" dedi tatlı gülümsemesiyle. "Burada bekle ve ben çağırmadan gelme" derken parmaklarıyla Taehyung'un ıslak saç tutamlarını kulağının arkasına sıkıştırdı. Ayağa kalkıp içeriye geçti ve perdeleri camı kapatacak şekilde örttü. Taehyung, burnundan gülerek şarabından bir yudum aldı.

Uzun bir aradan sonra Jeongguk nidalı bir ses tonuyla Taehyung'a seslenmişti.
Taehyung onu duyduğu anda bir kaşı kalkmış ve balkondan içeriye girmişti. Etrafı karanlık bastığı için yerde yanan kırmızı led ışıklar gözüne çarpmıştı. Kısa bir sürede bunu nasıl ayarladığını düşündüğü anda içeriden gelen Jeongguk'u görmesiyle gözleri açıldı.

"Sandığımdan daha bol geldi" derken Taehyung'un gözleri, Jeongguk'un üstündeki kapüşonluya ve açıkta kalan beyaz bacaklarına kaymıştı. İlk defa onu bu şekilde görmüyordu fakat bugüne özel bir şekilde giyinmesi onu daha değişik ve hoş hissettirmişti.

"O benim kapüşonlum, değil mi?" Dedi Taehyung, yüzündeki hafif sırıtmasıyla. Jeongguk başını sallayıp "evet. Böyle giyinmem hoşuna gidiyor mu?" Derken üstündekinin fermuarını yavaşça aşağı indirdi. İlk göğsü ve hafif kaslı karnı ortaya çıkmıştı. "Beni nasıl etkileyeceğini biliyorsun" dedi Taehyung kısık sesle. Büyülendiği doğruydu. Bir iki adım daha atıp aralarındaki mesafeyi kapatmıştı. Ellerini beline sarıp kendisine çekti. Dudağına bir öpücük verdi. Jeongguk, bir adım geriya atmış ve Taehyung'da ona uyarak bir adım atmıştı ona doğru.

Jeongguk'un bacaklarının arkasındaki yatağa dayanınca oraya oturmak zorunda kalmıştı. Taehyung, onu yine dikkatle süzmüş ve fermuarını sonuna kadar açmıştı. Önündeki genç cocuğun çenesinden tutup yukarıya kaldırmış, bu sefer daha tutkulu ve uzun bir öpücük vermişti. Öpücüğü çenesine doğru inerken bir eliyle kapüşonluyu omzundan indirmiş ve omzuna küçük bir öpücük vermişti.

𝐕𝐈𝐁𝐄  '' TaeGguk ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin