|Dost bile olmaz senden.
Eski kıyafetlerini kurcalarken cebinden bir kimlik, birde bir kağıt çıkmıştı. Kimlikteki yazılar oķunmayacak kadar silinmişti. Kıyafetinden düşen kırışmış kağıdı eline alıp üstündeki yarısı silinmiş olan telefon numarasına baktı. Numarayı dikkatlice okumaya çalışırken Jimin ve Yoongi konudan uzak bir şekilde Taehyung'un odasını inceleyip, küçük konulardan konuşuyorlardı.
"Şuna baksanıza. Şortunun cebinde kimliği varmış ve bir tane kağıt buldum. Bir numara yazıyor ama mürekkebi akmış."
İkisi de hemen kendilerini toparlayıp Taehyung'un elinde tuttuğu kağıt parçasını almıştı Jimin. Yoongi'de kafasına dayayıp kağıtta ne yazdığına bakmaya çalıştı.
Gözlerini kısarak baktığı kağıdı tamamen inceledikten sonra Yoongi'nin kağıdı ucundan tutmasıyla ona uzatıp vermiş ve Taehyung'a bakmıştı.
"Kimin numarası olabilir sence?""Bilmiyorum ama numarayı cebinde sakladığına göre önemli bir şeydir" Dedi yatağa oturarak.
Jimin'de elini omzuna koyup yanına yerleşti."Son sayıları buldum sanırım" Dedi Yoongi kağıdı sallayarak.
Taehyung gözlerini tamamen açıp ayağa kalktı.
"Ciddi misin? Dalga geçmiyorsun değil mi?""O kadar salak birisine mi benziyorum?" Dedi yüzünde ki umursamazlığı bozmayarak. "Arayacak mısın?" Bu soruyu sorarken Taehyung çoktan telefonunu çıkartıp numarayı yazmaya başlamıştı. Arama tuşuna bastığında bir kaç saniye beklemişti. Fakat açan kimse yoktu. Yüzünde ki umut sönmüştü artık. Telefonu kapatıp cebine koydu tekrar. "Bir telefon numarasına güvenmek saçmaydı zaten." Dedi Yoongi, teselli verdiğini sanırken aslında hiçbir işe yaramadığını biliyordu. "Aslında o kadar da-" Yoongi'nin sözünü keserek odadan dışarıya çıkmıştı hızlıca, Taehyung. Yoongi göz devirerek derin bir iç çekti. "Nereye gidiyor bu?" Dedi Jimin.
"Aklına gelen şeyi bizle de paylaşsa güzel olurdu." Diye ekledi Yoongi. Aşağı indiklerinde, elindeki içki şişesini kafasına diken Taehyung ile karşılaşmışlardı.
Yoongi kollarını göğüsünde birleştirip tekli koltuğa oturdu. Jimin yüzündeki şaşkınlığa engel olamayarak Taehyung'un yanına adımladı.
"Tae, şu an içerek ne yaptığını sanıyorsun?""Kafamı dağıtıyorum." Demişti mutfak tezgahına dayanarak.
"Jeongguk'u bulmamızı söyleyen kişi sendin, şimdi ne yaptığına bak. Çocuk dışarıda tehlikede mi belli değil, sen içip kafanı dağıtmaktan bahsediyorsun." Dedi gözlerini büyüterek. "Sen cidden o çocuğu önemsemiyorsun." Demişti Jimin, Taehyung ağzına diktiği şişeyi indirirken."Ne o? Sen fazla mı önemsiyorsun?" Dedi Taehyung.
"Evet önemsiyorum, çünkü o çocuğun kimsesi yok. Senin aptallığın yüzünden o dışarıda şu an. Bütün sorumluluk sendeyken şimdi umurunda değilmiş gibi davranıyorsun, derdin ne senin?" Diyerek Taehyung'u omzundan ittirmişti. O ise dikkatini elinde ki şişeye vermişti.
"Madem bakamayacaktın onu evine alarak ne kadar büyük bir pislik yaptığının farkındasın değil mi? O sana güvendi ama sen ne yaptın? O boktan sorunların yüzünden onu bıraktın!" Diye sesini yükseltmişken, Taehyung "Kes sesini!" Diye bağırdığında kastığı çenesiyle Jimin'in susması için göğüsünden sertçe ittirip, elinin sertliğini hesaba katmamıştı. Jimin dengesini kaybederek yere oturur pozisyonda düştüğünde Yoongi fark eder etmez koltuktan kalkıp mutfağa koştu. Yerde ki Jimin'nin yanına çöküp bir şeyi var mı diye kontrol edip kolundan tuttu ve kaldırmaya çalıştı."Bir şeyin var mı?"
Jimin kafasını hayır anlamında sallayarak ayağa kalkmaya çalıştı.
Yoongi'nin kaşları çatılıp Taehyung'a döndü.
"Psikopat mısın lan sen?!"
Dedi Jimin ile yerden kalkarken.
"Benim burada kalmaya niyetim bile yoktu. Sırf Jimin istediği için buradayım, neden? Çünkü en iyi dostuna yardım etmek için benim burada kalmamı istedi-""Yoon, ben iyiyim-" derken Yoongi'yi susturmaya çalışmıştı Jimin.
"Ama bakıyorum da en iyi dostu bırak, dost bile olmaz senden. O çocuğa da gerçekten yazık olmuş. Senin gibi bir deliye denk gelmiş."
Jimin'in kolundan tutarak mutfaktan, sonra da evden çıkmışlardı. Taehyung hissettiği boşluk ile şişeyi tamamen kafasına dikip bitirmişti.*****
Nereye bakıyon?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐕𝐈𝐁𝐄 '' TaeGguk ✓
Fiksi Penggemar"Evsizlere bakıcılık yapmıyorum, çocuk." 13.09.2020 • 22.07.2021 ~Murv Ocak 2022: 100 bin okunma