♡︎
|Zor bir karar
iyi okumalar...
"Bugün mü?! Hemen çıkacak mıyız?" Jeongguk koca gözlerini açarak önündeki kıyafetlerini değiştiren adama odaklanmıştı. Taehyung, bu genç çocuk ile yeni bir sayfa açmak istiyordu. Bu yüzden ona yeni kıyafetler almak için alışveriş merkezine gideceklerini söylemişti. Jeongguk, ilk defa gideceği için heyecanlanmış ve meraklanmıştı. Hiçbir zaman öyle kalabalık yerlere gitmemişti.
Taehyung üstüne giyinmeyi bitirdikten sonra çocuğa dönmüştü.
"Geçen giydiğin kıyafetlerimi giy. Benimde az kıyafetim olduğu için sonsuza kadar kıyafetleri değişemeyiz."'Sonsuza kadar...' bu söz Jeongguk'un içinin gıdıklanmasına sebep olmuştu.
Geçen giydiği kıyafetlerle havuza düşmüştü. O zaman kadar zaten hepsi yıkanıp kurumuştu. Kıyafetler çok göz alıcı olmasa da Jeongguk'un üzerine oturunca Taehyung gözlerini ondan almakta zorlanıyordu. Masum bir çocuğun bu şekilde cezbedici giyinmesi, sanki karşısında başka birisinin olduğunu düşünmesini sağlıyordu.
Zayıf ve beli inceydi. Bunun nedeni günlerdir aç kaldığı için olabilirdi. Onu evine almadan önce neler çektiğini hala öğrenememişti. Sadece bir kere sormuştu ve iyi bir cevap alamamıştı. Ona hatırlatmak istemiyordu eski anıları fakat merak ediyordu. Ona bu konuda yardımcı olmak istiyordu.Kıyafetlerini giydiğinde aynanın karşısına geçmiş ve kendisini süzmüştü. Kıyafetlerin yakışmadığını söyleyemezdi fakat her kendine baktığında havuzda nasıl can çekiştiğini hatırlıyordu. Tüyleri diken diken olmuştu birden. Arkasında beliren bedenle kendine gelmiş ve Taehyung'a kaydırmıştı gözlerini.
"Hazırsan çıkalım." Demiş ve kapıya yönelmişti. Jeongguk'un içindeki minik heyecan gitgide büyüyordu. Derin bir nefes almış ve odadan dışarıya çıkmışlardı.----------
Yolda bir taksi ararken Taehyung kendisine araba alma muhabbetini açmıştı. Sürekli bir yerlere taksi ile gidip para ödemek yerine kendisine ikinci el bir araba almayı planlıyordu.
Ne yazık ki şu anki durumu hiç müsait değildi. Kendisini geçindirmesi zorken bir araba almakla iyice batabilirdi.
Jeongguk, Taehyung'un dediklerine kulak vermeye çalışıyor fakat etrafından geçen insanların bakışlarını kendi üzerinde hissetmekten rahat olamıyordu. Alışık değildi işte. Sokakta bu kadar tedirgin oluyorsa alışveriş merkezinde nasıl olurdu kim bilir.İkisi de bir taksiye binmiş ve neredeyse yirmi dakikalık bir yolculuk yapmışlardı. Taehyung'un evi şehir merkezinden uzaktaydı. Bu yüzden buraya o kadar ziyaret etmezdi.
Taksiden indiklerinde tahmin edemedikleri kadar kalabalık bir meydan vardı. Jeongguk, bu kadar kalabalık olacağını düşünmüyordu buranın. Etrafı süzerken sosyete kadınların mağaza mağaza dolaştığı, erkeklerin ise arkadaşlarıyla birlikte eğlenmek ve gezmek için geldiği bir yer olduğunu düşündü. Onların arasında çok fazla dikkat çekebilirdi, bu konuda tedirgindi. Taehyung, taksiye parayı ödemiş ve arkasını dönüp Jeongguk'un omuzlarını tutmuştu.Kalabalıktan çok fazla ses çıkıyordu. Kendi sesini bile duyamayacak kadar gürültülüydü, bu yüzden önündeki çocuğun kulağına eğilmiş, "Sakın yanımdan ayrılma. Kaybolabilirsin." Demişti. Jeongguk, başını sallamıştı fakat o kadar güvende hissetmiyordu. "Elini tutabilir miyim?" Diye sorduğunda Taehyung bir kaç saniye beklemişti. "Kolumdan tut." Diye karşılık vermişti. Jeongguk, bir eliyle onun kolundan tutmuş bir süre öyle ilerlemişlerdi.
Genç çocuk koca gözleriyle etrafa bakmaya doyamıyordu. Ne kadar korksa da bir o kadar da içindeki heyecan büyüyordu. En sonunda bir mağazaya girmiş az da olsa kalabalıktan uzaklaşmışlardı. Erkek mağazaları o kadar kalabalık olmuyordu. Jeongguk'un burnuna gelen parfüm kokusu onu cezbetmişti. Hoşuna giden bu kokunun nereden geldiğini bilmek istedi. Daha fazla kokuyu içine çekmek istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐕𝐈𝐁𝐄 '' TaeGguk ✓
Fanfiction"Evsizlere bakıcılık yapmıyorum, çocuk." 13.09.2020 • 22.07.2021 ~Murv Ocak 2022: 100 bin okunma