((( سلسلة عشق الرجال)))
((( الجزء الثالث من رحم للايجار)))
((( حب الفرسان)))
(((الفصل السادس عشر)))
🌹بقلم ريحانة الجنه🌹حلا بتضمها بخوف وحنين....بقلب ام انفطر في بعد حتة منها وغيابها....ضمتها بلهفة وفرحة وحنان..
حلا بدموع ولهفة: حبيبتي وحشششتني..وحشتيني...
طمنيني انتي كويسة!!! ككنتي بتاكلي كويس !! صحتك كويسة!!! حد اذاكي!! حد عمل فيكي حاجة!!؟فادي شدها لحضنه بقوة : وحششتنيي...كنت هتجنن...هتجنن يا ماسة...وخرجها من حضنه وضم ملامحها بغضب..حد لمسك!!! انطقي وقولي حد قربلك!!!؟
ماسة ضمته بحنان ولهفة :ما تخفش حبيبي انا كويسة والله...ماتقلقش ماحدش يقدر يقربلي وانا مع فارس..
وقتها فادي زي ما يكون لسة شايف فارس او اخد باله من وجوده في اللحظة دي...هجم عليه بغضب وغيظ وشده من هدومه بغل...فارس مسك ايده بقوة وضغط بعنف
رعد بعصبية : فاااااادي انا قولت تكون هادي..!!!
فادي بعصبية: اهدي ازاي!!! انا عايز اقطع رقبته واشرب من دمه...عايز ارمي كل حتة منه للكلاب...
فارس ضغط علي ايد فادي بعنف وابتسم بسخرية : للاسف لسة ما تخلقش اللي يقدر يعمل كدة في فارس السياف... عارف لو حد غيرك وفكر يمد ايده عليا كدة!!! كان زمان ايده مرمية قصاده دلوقتي تحت رجلي!!؛ بس حظك الحلو انها بنتك..ثم انا اتفاقي اصلا مع الملك وياريت تهدي وتفهم.
فادي زق فارس بعنف ولف لرعد بجنون: انت كنت متفق معاه!!! انت كنت عارف ان كل ده هيحصل وسايبني كدة!!! سايبني هتجنن كل دقيقة!!! بموت كل لحظة!!! انت ايه الجبروت ده!!؟ ليه!! ؟
رعد قعد بهدوء: اقعد وانا هفهمك كل حاجة...
فادي بغضب: مش هقعد ولا عايز افهم ولا اسمع انا هاخد بنتي وهمشي...
رعد قعد براحة اكتر وكبرياء : قولت اقعد بدل ما اقعدك غصب عنك..وانت عارف..
فادي قعد قصاده وحلا قعدت هي وماسة..
رعد بص لماسة بحنان وابتسم: مش هتسلمي عليا!!!
ماسة ابتسمت بامان وقربت منه وحضنته بقوة وهو ابتسم براحة وضمها بقوة : حمد لله علي سلامتك يا ماسة عيلة الحديدي..
ماسة بدموع : كنت خايفة منك اوي...وخايفة اكتر علي فارس منك.... بس انت بجد كنت عارف كل ده!!؟
رعد خرجها من حضنه بهدوء: هفهمكم...انا ما كنتش علي علم باللي هيعمله فارس اكيد..ولما شكيت فيه دورت وعرفت وفهمت....وقتها فارس خطف ماسة...بعدها بفترة قدرت اوصله ورجالتي عرفت طريقه...بس طبعااا فارس بعشق ماسة بجنون وده انا اتأكدت منه....وكان مستحيل يسمح لرجالتي تاخدها منه...وقتها اتواصلت معاه واتكلمنا واتفقنا ان ماسة تفضل معاه وفي حمايته وبعيد عن العيون كلها اللي مستنية انها تظهر...وخصوصا ان عناد حازم رشدي واللي وراه بقي تجاهي وتجاه فارس اللي من وجهة نظرهم خاين..خانهم واخد ماسة ليه هو...ماسة كانت هتتباع زيها زي الجواري...كنا هنلف وراها من بلد لبلد...وياعالم لحد ما نوصلها هتكون عايشة ولا لا.....ماسة لو رجعت القصر هتتامن ايوة...مافيش مخلوق هيقدر يلمسها ايوة...بس هتكون محبوسة لحد ما ننهي كل مشاكلنا مع حازم والمافيا..وده مش شغلنا لوحدنا...الجهات المختصة متابعة معانا ومستنين الوقت المناسب وكل حاجة هتخلص.....بس انا لقيت ان ماسة حبته وهو عشقها وبعدهم عن بعض اسوء من بعدها عننا...ماسة قصادك يا حلا...اسألي بنتك تقدر ترجع معاكي القصر وتبعد عن فارس لحد ما نقطع رقاب الافاعي دي!!! اسأل نفسك يا فادي تقدر تسيب حلا بعيد عن عينك وانت عارف انها في خطر...هتتحمل بعدها!! اهو حط نفسك مكان فارس...فارس مستعد يضحي بنفسه ولا ان ماسة تتمس..انا عملت الصح...كنت بحاول الم الامور علي قد ما بقدر....فارس الليلة مستني رد مننا ماسة ترجع معانا وهو هيحميها معانا من بعيد...بس وقتها حربنا هتكون صعبة لانها في الوضوع وماسة هتظهر....ولا ترجع معاه هو وتفضل بعيد عن العين وهما لسة بيدورا عليها هي وفارس ومش قادرين يوصلوا ليهم....بس لو رجعت معاه هترجع وهي مراته...!!!!!!
أنت تقرأ
روايه حب الفرسان الجزء الثالث من رحم للإيجار . (((سلسلة عشق الرجال)))
Любовные романыاجتماعي رومانسي