((( سلسلة عشق الرجال)))
((( الجزء الثالث من رحم للايجار)))
((( حب الفرسان)))
((( الفصل السادس والعشرون)))
🌹بقلم ريحانة الچنه🌹الاول عايزة انبه تنبيه مهههههم جداااا ✋✋✋الجزء ده هو الثالث والاخير من السلسلة ☝☝وقيد الكتابة والنشر حاليا👌👌 يعني تاني الحساب المختل ذهنيا اللي نزل الرواية علي جوجل بلاي وقال ان الجزء كامل وليها جزء رابع..عذرااا انت غبي ومختل ومعاق🙂🙂🙂🙂..
اي رواية طبيعي تنزل علي جوجل بلاي وكل رواياتي هناك...اينعم مش حساباتي وكلهم بيكسبوا من ورايا وتعبي بالباطل..بس الروايات بتنزل كاملة بعد ما انهيها انا...ده العادي..لكن المختل اللي نزلها هناك وهي 23 فصل وكاتب كاملة وللاسف الفانز مش بيكتشف ده غير بعد التحميل..وبيكون هو كسب تحميلات وفلوس..وده اسمه نصب يا متخلف 🙄🙄🙄🙄
ورجاااااء ...رجاااااء ماحدش يحملها هناك الا لما تخلص وتكون كاملة...واي كاتبة هتنزل واتباد بحسابها وتقول حب الفرسان عندها وكاملة...احب اقولك انك كدابة ومختلة زي المتخلف التاني تمام وياريت اي حساب بيقول كدة بلكوها احسن علشان دي واحدة كدابة ومتخلفة...
مش هنبه تاني واقول بعد كدة...ان الرواية لسة قيد الكتابة والنشر...تمام✋✋✋☺☺☺.
********************************فارس حاسس ان الخطر بيزيد والخوف اللي مسيطر عليه..هو خوفه علي ماسة و ابنه مش علي نفسه....هو متعود علي الخطر والمواجهة.....بس للاسف عربية حراس رعد اللي كانت وراه وعربية ورجالته هو كمان...اشتبكوا مع جزء من رجالة حازم والمافيا..وفيهم عربية حصلت فارس...كان مشغول بجنونه بالسواقة علشان يقدر يبعد بماسة باسرع وقت وفي نفس الوقت بيدافع عنها بضرب النار عليهم....ماسة شافته قامت بسرعة واخدت منه السلاح بغضب....
ماسة : ركز انت في الطريق وانا هشغلهم...
فارس بعصبية: انتي مجنونة انزلي تحت بسرعة..مش شايفة ضرب النار!!؟
ماسة اخدت السلاح وشدت اجزائه بتحدي وبدأت تضرب هي بمنتهي التركيز....
ماسة بغضب: مش انت بس اللي بتدافع عني...انا كمان وقت اللزوم هتلاقيني بدافع عنك....واوعي تنسي اني بنت فادي...وحفيدة رعد....
فارس برغم الدوشة والخطر...وبرغم عندها..الا انه كان حاسس بالقوة والاصرار اكتر وهو شايفها قوية وعنيدة....ابتسم بخفة ووقتها كانت عربيته بتطير بسرعة وجنون....
ماسة بصتله وابتسمت: عربية جدو ظهرت تاني هيشغلوهم اكتر....
فارس اتنهد: اطمني ان شاء الله هنوصل بخير المهم انك كويسة...قلقان انك تتعبي بسبب اللي حصل ده...متاكدة انك كويسة...
ماسة : ما تقلقش حبيبي انا تمام..
***********************************بيسمع المكالمة بإهتمام وابتسم بشر..
أنت تقرأ
روايه حب الفرسان الجزء الثالث من رحم للإيجار . (((سلسلة عشق الرجال)))
Romanceاجتماعي رومانسي