(((سلسلة عشق الرجال)))
(((الجزء الثالث من رحم للإيجار)))
(((حب الفرسان)))
(((الفصل الثالث)))
🌹بقلم ريحانة الجنه🌹اولا يا حليوين علشان اللي متلخبطتين 😁😁😁.انا نزلت الكابلز مع بعض في بداية في اول حلقة..الافتاتحية..بس هوضح تاني..ان فيه ابطال دخلاء علي الرواية مش من العائلات اللي معانا اللي هما مين بقي(مهرة &فارس&فيراس&مالك)
دول ابطال من خارج الرواية طيب نوضح تاني..!!چواد ابن شهاب الحديدي وتمارا مهاب عز الدين ومعاه مهرة المغربي(دخيلة علي السلسلة)
ريان ابن مؤمن فخر وشيري..مع لمار بنت شهاب الحديدي وتمارا عز الدين..
مليكة بنت فادي الحديدي.وحلا عدي مع مالك فياض (دخيل علي السلسلة)
ماسة بنت فادي الحديدي..وحلا عدي....مع فارس السياف (دخيل علي السلسلة)..
ياسين فادي الحديدي وابن حلا عدي...مع نغم بنت مهاب سامح وچودي مهاب عز الدين....
سامر انس مهاب عز الدين. وابن حياة..مع ديمة بنت مهاب سامح وچودي مهاب عز الدين...
أكمل ابن چنا التهامي وابن مروان...مع چنا بنت حمزة التهامي وتسنيم التهامي....
نجمة بنت مؤمن فخر وشيري مع فيراس (دخيل علي السلسلة)
كدة انا وضحت تاااااني كل كابلز مين اهلهم ومين جديد علي السلسلة..واكيد مع الوقت الكابلز هتظهر وهتعرفوهم لوحدكم والاكيد ماحدش يتوقع انهم كلهم هيظهروا كل حلقة لا طبعا كدة مش هيبقي فصل ولا رواية كدة هتبقي اسطورة من اساطير الف ليلة وليلة وانا مش هبطل كلام 😅😅😅😅😅 الكابلز كتييير وصعب اظهرهم بمشاهدهم كل فصل علشان كدة هيتقسموا علي الفصول كمان علشان كل كابلز ياخد حقه في مشهده وحواره..تمام يا غواااالي ☺☺☺☺☺..
اااااه بقي شرط مهم لاي حد هينقل الرواية ياريت لو سامحتوا ماحدش يشيل اي كلمة من الفصول لا من اولها ولا نهايتها...وانا دايما انبه علي الحكاية دي..اي كلام بيكون توضيح وتنبيه يعني مهم ما حدش يشيله نهائي تمام...!!؟
*************************************************في ڤيلا شهاب الحديدي...شهاب راجع متأخر ودخل اوضته لاقي تمارا كالعادة مستنياه بس لاقاها كانت بتصلي استغرب بتصلي ايه دلوقتي قرب وقعد في هدوء لحد ما خلصت...
شهاب ابتسم: خير بركاتك يا ستنا بتصلي القيام من امتي التقوي دي!!!!
تمارا متوترة ومش عارفة تكون طبيعية: شهاب الله يخليك مش وقتك ولا وقت هزارك ده انا مش ناقصاك..
شهاب عقد حاجبه بإستغراب: مالك يا تمارا فيه ايه!؟
تمارا بإنقباض قلب: قلبي مش مرتاح غفلت ساعة حلمت بچواد حلم وحش قومت مفزوعة اتوضيت وصليت يمكن اهدي والافكار الوحشة دي تبعد عني...
أنت تقرأ
روايه حب الفرسان الجزء الثالث من رحم للإيجار . (((سلسلة عشق الرجال)))
Romanceاجتماعي رومانسي