الفصل الواحد والعشرون

19.7K 412 7
                                    

(( سلسلة عشق الرجال)))
((( الجزء الثالث من رحم للايجار)))
((( حب الفرسان)))
((( الفصل الواحد والعشرون)))
🌹بقلم ريحانة الجنه🌹

چواد ومدكور وصلوا قصاد بوابة ڤيلا  مدحت المغربي...رجالة مدحت عارفين مدكور ورجالته كويس ومين هما...چواد كان منفعل وعايز يدخل بجنون وهياج شديد....بس مدكور هداه...

مدكور بثبات: باااشا انا مش عارف سيادتك متعصب ليه او جاي هنا ليه!! بس في كل الاحوال احنا هندخل ومن غير مقاومة وجوا يبقي يحلها حلال..المهم نكسب وقت لو الرجالة دي حاست بغدر مننا مش هندخل بسهولة وهنتعطل..واللي جوا هيكونوا اخدوا حذرهم مننا وممكن ما نلحقش حاجة..!!

چواد بعصبية : مدكوووووور انجز انا عايز في ثانية ادخل جوا...انا هنزل هنا وهعرف ازاي ادخل جوا قبلكم وانت اتصرف وحصلني علي جوا..انا هدخل اجيب مهرة تكون انت امنت خروجنا..وانا كفيل باي حد هيقابلني جوا...واللي هيقف قصادي....هجيب رقبته  تحت رجلي....

مدكور اتنهد بقلق چواد متعصب وهو خايف عليه مش عايز يسيبه لوحده...: طب ما تخليك معانا وانا هعرف ازاي ادخلك جوا وفي الامان..انا قلقان عليك تدخل بالشكل ده يحصل قلق في الاول كدة!!! واضح ان الدكتورة في خطر كبير...

چواد جهز سلاحه ونزل من العربية:..انا هعرف اتصرف.. حصلني انت بس علي جوا.سلام...

مشي چواد ولف مكان ما دايما بيدخل في غفلة من الحرس والامن لمهرة...

مدكور اتنهد بضيق وقرب من البوابة اكتر...وفتح شباكه وبص لرجالة مدحت بهدوء: احنا عايزين مدحت باشا في موضوع بلغه وافتح البوابة..

رجالة مدحت بشك: بس نبلغه الاول وبعد كدة ندخلكم.....

مدكور ابتسم بثقة وغرور: اظن مش رجالة الملك اللي تقف تستني اذن الا لو انت ومدحت باشا قد حركة زي دي!!!!؟

رجالة مدحت خافوا من رد فعل رعد علي مدحت لو غضب..فتحوا البوابة ودخلوا...في الوقت ده كان چواد دخل وطلع أوضة مهرة....

وقتها شاف المنظر اللي طول الطريق بيتمني انه ما يشفهوش..وانه ما يلحقش يلمسها....ما بقاش عارف هو راجي  عمل فيها ايه...!!! هو اللي شافه كفيل يخرج من جواه وحش مجروح وقصاده فريسة عايز يمزعها اشلاء....شد راجي من فوق مهرة وفضل يضربه بشكل مجنون ومسعور....وبص لمهرة وكان جواه نفضة وغضب يهد جبل وقتها افتكر كلمة رعد ليه انه يتمسك بمهرة مهما كان المشهد اللي هيشوفه...اكنه كان عارف چواد هيشوف ايه.....طلع سلاح ابيض من جيبه ونزل جنب راجي اللي بيتألم وبيحاول يقف ويهرب من قصاد چواد اللي حتي مش مديله فرصة يدافع عن نفسه.....

راجي شاف السلاح ده في ايد چواد خاف وبيتراجع وهو بيحاول يقف...: اااانت.....ااانت هتعمل ايه!!!؟ ببص...اانا مالحقتش اعمل حاجة...ااانا يادوب كنت نايم في حضنها بوستها بس...مافيش حاجة....ااارجوك بلاش جنان وتهور...!!!

روايه حب الفرسان الجزء الثالث من رحم للإيجار . (((سلسلة عشق الرجال)))حيث تعيش القصص. اكتشف الآن