07

852 192 95
                                    

"İzin vermiyorum, Okyanus. Git başımdan."

Ayaklarımı yere vurarak ofladım. "Neden ya neden?" Diye bağırdım yatakta uzanan abime.

"Keyfim ve kahyası öyle istedi." Dedi başını telefonundan kaldırmadan. "Gidemezsin, nokta."

Kendimi tutamayarak "Gerizekalı!" Diye bağırdım. "Bok ye inşallah."

"Sen ye haspam." Dedi kısık sesle. Gözlerim sonuna kadar açıldı.

"Anne!" Diye bağırdım bu sefer de. Sesimin tüm apartmandan duyulduğundan emindim ama umrumda değildi. "Anne!"

Annem odaya bulaşık eldivenleriyle geldiğinde abimi işaret ederek "Şu sıfır IQ'lu çocuğun bana haspam dedi!" Diyerek abimi şikayet ettim.

Abim telefonu yatağın üzerine koydu. "Anne şu salak kızın bana bok ye dedi."

Annem bir bana bir Ilgaz'a dönüyordu. En sonunda kaşlarını çatıp "Deli misiniz ya?" Hayretle bakıyordu. "Düzgün konuşun birbirinizle. İşim gücüm var benim. Sizinle uğraşamam." Dedi ve söylenerek odadan ayrıldı.

Ilgaz'a dönüp "Gideceğim ve sen de karışamayacaksın." Diyip cevap vermesini beklemeden odadan çıktım ve kendi odama yöneldim.

Telefonumu eşofmanımın cebinden çıkardığımda hiç bildirim yoktu.

Anonim WhatsApp engelimi kaldırmıştı. WhatsApp'a girdip Bay Sapık yazısına tıkladım.

Okyanus: Haftasonu gezi var.

Anında çevrimiçi olmuştu.

Okyanus: Sen gelecek misin?

Bay Sapık: Sen geleceksen geleceğim.

Okyanus: Gerizekalı abim izin vermedi.

Bay Sapık: Yani gelmeyecek misin?

Okyanus: Hayır, gelirim. Babam izin verirse kendi gibi salağın sözünün bir önemi kalmıyor.

Bay Sapık: Ne güzel ne güzel.

Okyanus: Güzel olan ne?

Bay Sapık: Sen:)

Yine bir baş ağrısı gelmişti bana.

Okyanus: Böyle şeyler yazdığında nasıl cevap vereceğimi bilmiyorum. O yüzden yazma.

Bay Sapık: Hım:)

Bay Sapık: Demek elini ayağına dolaştırıyorum.

Bay Sapık: Sevdim bunu:)

Gözlerimi kapatıp şakaklarımı ovmaya başlarken derin bir nefes verdim.

Okyanus: Madde 2

Okyanus: Yaz kızım,

Okyanus: Her mesajın sonuna ":)" koymak yok.

Bay Sapık: Nedenmiş o?

Okyanus: Keyfim ve kahyası -yani ben- öyle istedi.

Bay Sapık: Kabul.

Mesajı görünce istemsizce kaşlarım havalandı. Hemen kabul etmesi beni şaşırtmıştı çünkü Madde 1'i uygulamıyordu ama bunu kabul etmişti. Fakat bunu da uygulamayabilirdi. Umrumda değildi.

Bay Sapık: (:

Okyanus: Ciddi misin?

Bay Sapık: Evet(:

Bay Sapık: Bundan sonra her şeye tavrım budur(:

Kusmak istiyordum. Mizah mı yapmıştı o?

Bay Sapık kişisini engellediniz.

Hemen mesajlara girdim.

Bay Sapık kişisini engellediniz.

Yatağıma uzandım. Rahat bir uyku uyuyabilirdim sanırım.

okyanus |texting, tamamlandı|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin