Bölüme başlamadan önce oy vermeyi unutmayın 🌱 1779 kelime olmuş:D
🌊
Atlas'tan
Her ne yaparsam yapayım kalbimdeki acıyı dindiremiyordum. Hiçbir şey bu yangını söndüremiyor, kalbimdeki taşan denizleri durduramıyordu. Göğüs kafesim hem alevler içindeydi, yanıyordu; hem de sular altında kalmış bir şehirdi, suları ciğerlerimi yakıyordu. Orası bir savaş meydanıydı ve benim kendimi korumak için bir kılıcım bile yoktu.
Barış: Çıkmadı. 9 saat oldu.
Atlas: Sen de gir.
Barış: Mezarlığa mı?
Atlas: Yok götüme.
Atlas: Nereye girebilirsin mantığıyla zina yaptığım?
Barış: Regl mi oldun lan
Atlas: Sana ne
Atlas: Dediğimi yap
Barış: Tm ndn bağırıorsun?
Telefonu kapatıp kucağıma koyduğumda balkonun kenarında soğuyan kahvemi elime aldım. Kahve içmem yasaktı ama umrumda da değildi. Tek dikişte bitirdim.
Barış: Abi
Barış: Gökçe'nin mezarının yanına kıvrılmış yatıyor orada
Barış: Ne yapayım?
Gözlerim istemsizce kapanırken yutkundum. Gökçe'nin neler yaşadığını bilmiyordu. Bilmeden böyle harap olduysa öğrenince kahrolurdu.
Atlas: Bir şey yapma. Çık oradan.
Barış: Nasıl çıkayım?
Atlas: Oğlum kendine gel lan
Atlas: Çık oradan.
Atlas: Çabuk.
Dönmek istiyordum. Yanına gitmek ve onu sıkıca sarmak istiyordum. Sarılıp kollarında ağlamak ve tüm yaralarını iyileştirmek istiyordum.
Bilgisayarımın başına geçtiğimde mezarlıktaki kameraya ulaşmak sadece birkaç dakikamı almıştı. Sisteme giriş yaptım ve Gökçe'nin mezarının olduğu yere bakan kamerayı izlemeye aldım. Oradaydı. Güzel yüzü bembeyazdı. Üzerine yağmur yağıyordu. Gözlerim yine kapadı ama bu sefer yutkunamadım.
Bir şeyler sayıklıyordu. Ne dediğini anlayamıyordum ama bir şeyler dediği kesindi. Hava kararmaya başlamıştı orada. Telefonumu elime aldım ve mesajlaşmalara girdim.
Görüntüyü biraz daha yaklaştırdım. Gözlerini gördüm. Gözlerinden akan yaşları gördüm. Kafamı kaldırdığımda göz kapaklarım ağırlaştı. Kafamı duvara doğru çevirdiğimde dolabın yanındaki aynaya takıldı yansımam. Gözlerimi gördüm. Gözlerimden akan yaşları gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
okyanus |texting, tamamlandı|
Short Story05**: Okyanus, 05**: Gözlerinde boğulasım var. - Yayımlanma tarihi: 05.08.2021 Tamamlanma tarihi: 16.12.2021 - Şiir kategorisinde #1'deyiz! (20.12.2021) Okyanus kategorisinde #2'deyiz! (04.05.2022)