Okyanus: Atlas demek.
Okyanus: Güzel isimmiş
Okyanus: Kesin bu senin göbek adın falandır
Okyanus: Gerçek ismini bu kadar kolay söyleyeceğini düşünmüyordum açıkçası.
'Bay Sapık' kişisini 'Atlas' olarak değiştirdiniz.
Okyanus: İsimlerimiz aşırı uyumlu bu arada.
Okyanus: Atlas ve Okyanus
Okyanus: Garip.
(Görüldü)
Atlas: Garip olan ne?
Okyanus: Aslında tam olarak ben de bilmiyorum.
Okyanus: Bana yazdın ve seninle konuşmaya başladık. Basit gibi gözüküyor ama normalde engelleyip geçerdim böyle şeyleri.
Okyanus: İşin gerçekten garip olan yanı ne biliyor musun?
Okyanus: Sana alıştım.
(Görüldü)
Okyanus: Müsait değilsin sanırım.
Okyanus: Neyse, görüşürüz.
(Görüldü)
Yazıyor...
Atlas: Beni bulmaya çalışacak mısın?
Okyanus: Hayır, çalışmayacağım.
Okyanus: Sen kendini gösterene kadar bekleyeceğim.
Atlas: Ya ben kendimi hiç göstermezsem sana?
Okyanus: Bana gerçekten aşık mısın?
Atlas: Evet, Okyanus. Sana gerçekten çok aşığım.
Derin bir nefes aldım. Yıllardır hiç kimseye geçmişteki burukluklarımı anlatmamıştım. Bir tek Selin biliyordu, o da başka birinden duymuştu zaten.
Okyanus: Sana birkaç şey anlatabilir miyim, Atlas?
Atlas: Tabii ki. Her zaman dinlerim seni.
Gözlerimden birkaç damla yaş aktığında parmaklarım siyah klavyenin üzerinde geziniyordu.
Okyanus: 14 yaşındaydım.
Okyanus: 9. sınıfa gidiyordum. Kiloluydum ve gözlük kullanıyordum. Sivilcelerim vardı, asosyaldim. Hiç kimseyle konuşmuyordum. Saçlarıma hiçbir zaman güzel bir şekil veremiyordum. Derslerim de kötüydü.
Okyanus: Fiziksel olarak kötüydüm ama diğer kızlar çok güzeldi. Hepsi Barbie bebek gibiydi. Saçlarıyla, fiziğiyle, kusursuz yüzleriyle hepsi parlıyordu. Herkes onların peşinden koşuyordu. Herkes onları seviyordu. Ve ben de onları sevenlerden birini seviyordum.
Okyanus: Onun da dersleri kötüydü ve bu yüzden ödevlerini hep diğer zeki kızlara yaptırıyordu, onlardan hep yardım alıyordu. Sırf benden de yardım alsın diye her gün saatlerce ders çalıştım. Derslerimi düzelttim.
Okyanus: Çok kiloluydum. Çok fazla kiloluydum. 9. sınıfa gidiyordum ama 87 kiloydum, boyum da kısaydı.
Okyanus: Okula giderken bir saat erken çıkıyordum evden. Sırf o uykulu, tatlı olduğu hallerini görmek için yolumu en az 3 kilometre uzatıyordum. Okuldan gelirken de onu takip ediyordum. Bir günde kilometrelerce yol yürüyordum onu daha fazla görebilmek için. Bu uğurda 6 ay içinde 35 kilo verdim.
Okyanus: Yüzlerce maske denedim yüzüme sivilcelerim geçsin diye. Onlarca şampuan, saç kremi bitirdim saçım güzel dursun diye. Sivilcelerim de geçti, saçım da düzeldi.
Okyanus: Ekrana bakmayı kestim. Gözlerimin derecesi düşsün diye her şeyi yaptım. O da düştü. Gözlük kullanmayı da bıraktım.
Okyanus: Sonra öğretmenlerimin örnek gösterdiği öğrenci, ailelerin çocuklarıyla kıyasladığı çocuk ve çoğu kişinin beğendiği biri olup çıktım.
Okyanus: Ama en kötüsü de neydi biliyor musun, Atlas?
Okyanus: Onunla bir kere bile göz göze gelmedim.
Okyanus: Onunla bir kere bile konuşamadım.
Okyanus: Güzeldim, zekiydim ama yine de bir kere bile gözlerimiz birbirine değmedi. Hiç nefeslerimiz birbirine karışmadı. Çünkü o beni fark etmedi.
Okyanus: Ben de seni fark etmemişim, öyle demiştin.
Okyanus: Bu yüzden özür dilerim senden.
Okyanus: Benim kendimi fark ettirme ya da kendimi sevdirme gibi bir şansım yoktu ama senin olabilir.
(Görüldü)
Atlas: Okyanus, Okyanus'um.
Atlas: Ne diyeceğimi bilemiyorum.
Atlas: Keşke kusursuz olmak için uğraşmasaydın.
Atlas: Sen kusurlarınla kusursuzsun zaten.
(Görüldü)
Atlas: O oğlan nerede peki şimdi?
Okyanus: Tam olarak bilmiyorum.
Okyanus: Ailevi meselelerden dolayı başka bir ülkeye taşınmışlar diye duymuştum.
Atlas: Keşke tüm kırgınlıklarını alıp içimde saklayabilsem.
Atlas: Keşke yüzünü güldürebilsem.
Okyanus: Canını sıkma. Geçmişte kaldı zaten. Acıttı, yaraladı, kabuk attığını sandım fakat hala kanadı. Ama zaman üzerini örttü.
Atlas: İsmi neydi peki?
Okyanus: Evren.
Okyanus: İsmi Evren'di.
(Görüldü)
Çevrimdışı...
Okyanus: Saçma ergenlik anılarım işte.
Okyanus: İnsanlara akıl vermeyi ya da onlardan akıl almayı sevmem ama bazı şeyler için çok geç olabilir. Kalbinden ne geçiyorsa her zaman onu yap.
Okyanus: Dün çok erkendi, yarın ise çok geç olacak. Bugün tam zamanı. Daha fazla zaman kaybetmek istemiyorum.
Okyanus: Seninle tanışmak istiyorum, Atlas. Kimsin sen?
Okyanus: Karşıma çık, bugün tam zamanı.
Atlas: Korkuyorum.
Okyanus: Neyden?
Atlas: Beni sevmemenden. Bir kere daha mutsuz olmaktan.
Okyanus: Bir kez daha?
Atlas: Sonra görüşürüz, Okyanus.
Okyanus: Hey!
Okyanus: Nereye gidiyorsun?
Atlas: Seni seviyorum. Sonra görüşürüz.
Atlas çevrimdışı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
okyanus |texting, tamamlandı|
Short Story05**: Okyanus, 05**: Gözlerinde boğulasım var. - Yayımlanma tarihi: 05.08.2021 Tamamlanma tarihi: 16.12.2021 - Şiir kategorisinde #1'deyiz! (20.12.2021) Okyanus kategorisinde #2'deyiz! (04.05.2022)