-Îmi e atât de dor de el, se plânge Jungkook și Jimin oftează exasperat.
-Zici asta de o săptămână în continuu, spune blondul enervat.
-Ce să fac dacă îmi e dor, întreabă șatenul bosumflându-se.
-Dacă mai zici încă o dată că îți e dor de el, jur că te pup pe gură aici de fața cu toată lumea, amenință Jimin.
Jungkook zâmbește și se întoarce către Yoongi care dejă râdea încet. Rămăsese ca o chestie de-a lor în grup, ca atunci când cineva făcea ceva deranjant pentru o altă persoană, să fie amenințat cu un sărut.
-Ce dor îmi e de el, insistă Jungkook și râde când Jimin aruncă cu o pernă în el, râzând la rândul său.
-Adevărul e că de când stăm împreună, niciodată nu a fost atât de mult plecat de acasă. Și eu îi simt lipsa, mărturisește Jimin pe un ton trist.
-Mâine e nunta deci asta înseamnă că poimâine se întoarce. Ați avut răbdare atâta timp, mai sunt doar câteva ore, spune Yoongi și durerea din capul pieptului devine mai prezentă.
Adevărul era că în această săptămână i-a fost atât de dor de Hobi și mereu când venea vorba despre el, o durere stranie îi apărea în capul pieptului.Știa de ce se întâmplă asta, dar nu voia să recunoască, cel puțin nu acum. Se bucura însă că băiatul e bine și părea că se simte excelent. În zilele când a vorbit cu el, aflase că Taehyung, tipul care se căsătorea mâine, era o persoană foarte ok și după spusele lui Hobi, probabil și uitase ce s-a întâmplase între ei, ceea ce era o ușurare pentru Hobi care plecase îngrijorat și stresat. Dar se pare că se înțeleg bine și că au format chiar o mică amiciție.
Pierdut în gândurile lui, neatent la ce se întâmpla în jur sau la ce vorbeau băieții, Yoongi a tresărit speriat când Jungkook s-a așezat în brațele sale.
-Ce dracu, că era să-mi stea inima, spune Yoongi speriat.
-Am venit să mă iubești, spune Jungkook, alintându-se și Yoongi încearcă să-l îndepărteze de pe el, dar fără reușită pentru că mezinul era mai puternic.
-Dar nu vreau, se plânge Yoongi și oftează enervat când mâinile lui Jungkook îi înconjoară gâtul.
-Te rog, hyung... Am nevoie de iubire și afecțiune și n-am mai primit asta de o săptămână de când Hobi hyung e plecat.
-Și de ce vii la mine pentru asta?
-Pentru că ești hyungul meu adorabil și pentru că te iubesc.
-Du-te la Jimin, îl îndeamnă Yoongi și Jimin râde ușor.
-N-ai auzit că are disfuncție emoțională? Nu pot să mă duc la el, nu mă vrea, spune Jungkookie trist, jucându-se cu bărbia lui Yoongi.
-Dacă te ajută cu ceva, nici eu nu te vreau, afirmă Yoongi răutăcios iar Jungkook îi pupă ușor fruntea și Yoongi doar oftează resemnat, lăsându-l pe băiat să se încarce cu afecțiunea pe care o dorește.
-Nenorocitule, tu și disfuncția ta emoțională, șoptește Yoongi, mimând înjurături pentru Jimin care mai avea puțin și se rostogolea de pe fotoliu din cauza râsului.
-Jungkookie, mergi te rog să-mi aduci un pahar cu apă, îl roagă Yoongi pe cel mic care se ridică imediat și merge către bucătărie fredonând încet o melodie.
-Te distrezi, așa-i, întrebă Yoongi și Jimin izbucnește în râs.
-Da, e hilar să văd cum el e iubitor și lipicios iar tu ești atât de enervat, admite Jimin și continua să râdă.
CITEȘTI
Bi curious|| Jikook
FanfictionBi curios este termenul folosit pentru cineva care de obicei are relații sexuale cu un singur sex, dar este curios să întrețină relații sexuale cu un sex diferit. Curiozitatea este acea particularitate interactivă a unei ființe prin care își explore...