Liniștea se așternuse de câteva zeci de minute în apartamentul băieților în timp ce Jungkook și Jimin încă se pregăteau pentru petrecere, lăsându-i pe ceilalți doi băieți singuri în sufragerie.
Să fie singur cu Hobi nu păruse niciodată mai nepotrivit decât se simțea acum.
Hobi vorbea la telefon cu Taehyung de câteva minute în timp ce Yoongi îl privea atent urmărindu-i fiecare gest, fiecare expresie. Nu-și putea seama dacă se certau sau vorbeau despre ceva mai intens, întrucât Hobi mai mult șoptea. Era însă agitat iar asta se observa clar. Chipul lui era tensionat și l-a văzut încordându-și mandibula de câteva ori.A devenit mult mai atent când Hobi a închis apelul, trântindu-și telefonul lângă el, pe canapea.
Băiatul a oftat în timp ce și-a afundat capul în palme, lăsându-și greutatea pe spate.-Era iubitul, întreabă Yoongi serios dar în spatele cuvintelor lui se simțea tonul tăios.
-Nu începe și tu, îl avertizează Hobi și privirile lor se întâlnesc.
Privirea lui Hobi era tulburată iar asta îl făcea pe Yoongi să devină nervos.
Hobi nu era fericit în relația lui. Și asta însemna un singur lucru: tot efortul lui de a nu se apropia prea tare de el fusese în zadar, toată munca de convingere pe care o dusese cu el însuși doar pentru a lăsa iubirea pentru Hobi de-o parte, fusese degeaba.
Dacă Hobi nu era fericit, tot ce încercase el până în acel moment gândindu-se că apără fericirea persoanei pe care o iubește, nu avea nicio însemnătate. Dacă Hobi nu era fericit, rezulta că a dat greș și că l-a îndepărtat de el, dând cu piciorul la șansa de a fi împreună.-Poți să încetezi să mă privești așa? N-am nevoie de încă o predică ca cea de data trecută, îi spune dintr-o dată iar Yoongi oftează zgomotos.
Și data trecută tot din cauza lui Taehyung s-au certat. Când Yoongi a aflat că Hobi nu vrea să mai participe la concursul de dans pentru care se pregătise aproape jumătate de an doar pentru că Taehyung i-a spus că nu ar trebui, mintea lui s-a umplut de o negură de furie și a explodat.
Cine era Taehyung până la urmă să-i spună lui Hobi ce să facă și ce nu. Dar mai mult de atât, de ce simțea Hobi nevoia să-l asculte pe Taehyung? De ce să o facă?
Comportamentul ăla i se părea extrem de toxic... El nu l-ar fi tratat niciodată pe Hobi așa.-Sunt curios acum ce ți-a mai interzis, rostește apăsat și Hobi își dă ochii peste cap.
-Nu e problema ta.
-Nu e problema mea?! Vrei să fac să devină problema mea, întreabă și un sentiment agresiv își face simțit prezența în tonul său.
-De ce-ți pasă oricum? Ce e între mine și Taehyung ține doar de noi, explică Hobi și Yoongi se încruntă.
-De ce nu îți folosești atitudinea asta și pentru iubitul tău. Poate așa nu ți-ar mai interzice-, continu cu aceeași atitudine dar Hobi îl întrerupe brusc.
-Nu mi-a interzis nimic. Mi-a zis doar să am grijă de mine și să mă feresc de probleme, atâta tot.
-Dacă tot vrea să te știe în siguranța, de ce nu a venit cu tine? Unde tot pleacă?
-Are treabă cu afacerea lui, de ce te interesează așa tare?
-Are treabă cu afacerea lui?! Nu mai spune... Cumva afacerea lui îi geme numele în miez de noapte?
-Taehyung nu mă înșală.
-Vrei să punem pariu?
-De ce faci asta?
-Încerc să-ți deschid ochii.
-N-am nevoie. Încetează, rostește dur și Yoongi oftează iar apoi rămâne tăcut.
CITEȘTI
Bi curious|| Jikook
FanfictionBi curios este termenul folosit pentru cineva care de obicei are relații sexuale cu un singur sex, dar este curios să întrețină relații sexuale cu un sex diferit. Curiozitatea este acea particularitate interactivă a unei ființe prin care își explore...