Era atât de agitat dar continua să tacă. A stat tăcut tot drumul și doar l-a urmat pe Jimin așa cum făcea și acum. Tensiunea era atât de puternică între ei. A râs ușor când a văzut că blondul a înaintat spre scări ignorând liftul care era chiar la parter. Pe semne că amândoi aveau aceeași problemă.
-De ce râzi, îl întrebă întorcându-se spre el.
-De ce ai evitat liftul, întreabă rânjind iar Jimin se întoarce și își continuă drumul.
-Cardio, Jungkook, de aceea. Urcatul pe scări e mult mai sănătos în plus ajută la circulație și îți face picioarele frumoase, explică Jimin agitat iar Jungkook râde din nou.
-Chiar funcționează, picioarele și fundul tău sunt superbe, afirmă iar Jimin se întoarce, judecându-l cu privirea. Am încercat să nu mă uit dar sunt în fața mea, se scuză Jungkook zâmbind.
-Nu vrei să mergi tu în față?
-Hai, Jimin, doar nu te rușinezi acum... oricum o să facem sex în seara asta, nu e ca și cum nu o să mă holbez la corpul tău gol, admite și obrajii lui Jimin se încălzesc instant.
Decide să ignore nodul din stomacul său și urcă în continuare cu Jungkook pe urmele sale.
Ajunge la ușa apartamentului său și se oprește din a deschide când îl aude pe Jungkook murmurând ceva.-Ce e, întreabă sâcâit.
-Mi se pare interesant că mai devreme nu mai erai așa timid...când mi-ai zis că pot privi când tu te distrezi cu alt bărbat, îi reproșează Jungkook.
-Știi, poate trebuia să rămân acolo, poate mă simțeam mai bine decât o fac acum și nici nu mai avea cine să mă sâcâie, spune răutăcios iar Jungkook își împinge obrazul cu limba, enervat.
-Poate... Și poate era o idee bună să fi rămas și eu acolo, tipul ăla era tare interesant și arăta foarte bine, sunt convins că ar fi putut să mă facă să mă simt- afirmă și Jimin se întoarce brusc către el, lovindu-se de trupul lui.
-Taci, spune nervos și Jungkook se oprește din vorbit și doar se uită la el. La cât de frumos era așa nervos și la cât de sexy era întreaga lui atitudine.
Continuă să-l privească și vrăjit se apleacă și-i lasă un sărut scurt pe buze iar inima începe să-i bată mai tare.
Se îndepărtează de el și înghite în sec. Jimin doar se uita la el cu ochi mari, părând surprins.
Amândoi au continuat să rămână tăcuți iar tăcerea era atât de apăsătoare încât Jungkook a început să devină ușor anxios.A deschis gura pentru a spune ceva dar respirația i s-a tăiat când Jimin și-a lipit brutal buzele de buzele lui. Sărutul s-a transformat aproape imediat în pasiune și dintr-o dată totul a devenit înflăcărat.
Mâinile lui i-au cuprins talia și în sărutul lor dezordonat, l-a lipit zgomotos de ușă.
Așa se întâmpla de fiecare data când Jimin acționa, totul se transforma rapid în explozie, în pasiune iar Jungkook își pierdea mințile.
Îi era atât de dor de nebunia asta, de pasiunea lui Jimin, de felul în care totul se simțea cu el.A continuat să-l sărute flămând și să-i strângă trupul în mâinile sale. Palmele lui Jimin se făcuseră pumni în părul său și vibrația care se agita în abdomenul său, a coborât făcându-i pantalonii să devină mai strâmți.
Mâinile lui Jimin au părăsit trupul lui Jungkook și cu dibăcie a deschis ușa, făcându-l pe șaten să se dezechilibreze puțin.
Au intrat în casă neîntrerupând sărutul și Jungkook a închis ușa cu piciorul.
CITEȘTI
Bi curious|| Jikook
FanfictionBi curios este termenul folosit pentru cineva care de obicei are relații sexuale cu un singur sex, dar este curios să întrețină relații sexuale cu un sex diferit. Curiozitatea este acea particularitate interactivă a unei ființe prin care își explore...