Profitând de faptul că doar ei se treziseră, Yoongi i-a propus lui Hobi să stea câteva minute pe mica terasă de pe balcon și să se bucure de liniște și de briza răcoroasă pe care doar la o oră atât de devreme o puteau simți. S-au așezat pe jos, unul lângă altul, atât de apropiați încât umerii lor se atingeau.
-Știi, mă gândeam aseară înainte să adormim la ce am vorbit ieri. Nu prea poți să eviți toată situația asta, spune Yoongi și Hobi oftează ușor.
A tăcut și și-a ridicat picioarele la piept, uitându-se în zare.
-Hobi, știi că mereu o să fiu alături de tine, indiferent de ce s-ar întâmpla.
-Știu, hyung...
-Nu trebuie să-ți fie teamă. Nu are ce să se întâmple iar dacă între tine și băiatul ăla se întâmplă ceva, atât timp cât totul este consensual, nu văd ce poate fi așa rău.
-Dacă se întâmplă și îmi place, întreabă Hobi șoptit.
-Dacă se întâmplă și îți place e foarte bine. Chiar nu văd nimic greșit în asta.
-Și asta în ce m-ar transforma, în gay, bisexual?
-Hobi, spune Yoongi încet și se întoarce spre brunetul care simțindu-i privirea s-a întors imediat spre el. Nu e nevoie să încerci să te încadrezi într-o categorie... doar trăiește toate experiențele pe care viața ți le dă. Nu e nimic greșit în a experimenta și în plus, la fel cum ți-am mai spus... Mereu o să fiu lângă tine și pentru mine vei rămâne același Hobi pe care îl iubesc.
Brunetul a aproba prin mișcări scurte ale capului, dar chipul i s-a luminat brusc când a auzit ultimele cuvinte.
-Tu tocmai mi-ai spus că mă iubești, întreabă surprins Hobi.
-Ce? Nu, neagă Yoongi fâstâcindu-se și încercând să-l îndepărteze pe Hobi de lângă el.
-Ba da, ai spus că mă iubești, hyung, insistă Hobi apropiindu-se de el.
-N-am spus asta, încetează, se apără Yoongi și Hobi râde, întinzându-se spre el.
-Dă-mi un pupic, hyung, haide, tachinează Hobi și își țuguie buzele către Yoongi care încearcă să-l împingă agitându-se ca o pisică în apă.
-O să-ți dau una dacă nu încetezi, amenință Yoongi iar Hobi râde zgomotos și încearcă să-i țină mâinile pentru a-l pupa pe obraz.
-Hai, hyung, știu că vrei. E doar un pupic pe obraz, râde Hobi și se ridică în genunchi, reușind să-l imobilizeze câteva secunde pe Yoongi care răsufla greu, semn că obosise.
Într-o clipă de neatenție a celui mai mare, Hobi îl împinge pe spate și se pune peste el, ținându-i mâinile în mâinile sale pe de-o parte și de alta a corpului, pentru a-l imobiliza.
Îi zâmbește larg iar Yoongi îl privește surprins cu ochi mari. Înghite în sec și simte cum inima mai are puțin și-i sare din piept.
Hobi se apropie cu chipul de chipul hyungului său iar Yoongi îngheață pentru câteva secunde privindu-i ochii.
Cel mic se apropie încă zâmbind și își lipește încet buzele de nasul micuț a lui Yoongi care simte cum fiori îi străbat spatele și obrajii încep să-i devină fierbinți.
-Ești așa de drăguț, hyung, rostește încet Hobi, zâmbetul nepărăsindu-i chipul pentru nici măcar o secundă.
Yoongi se strâmbă drăguț și Hobi râde ridicându-l și revenind la poziția inițială. Îl privea încă zâmbind, simțind cum o senzație caldă îi umple pieptul.
Pe cât de dur și rece părea la prima vedere, pe atât de drăguț, cald, sensibil și iubitor era când ajungeai să-l cunoști, iar Hobi iubea asta la el.
CITEȘTI
Bi curious|| Jikook
FanficBi curios este termenul folosit pentru cineva care de obicei are relații sexuale cu un singur sex, dar este curios să întrețină relații sexuale cu un sex diferit. Curiozitatea este acea particularitate interactivă a unei ființe prin care își explore...