-Poți să nu te mai uiți așa la mine, întreabă Jimin simțindu-se rușinat.
De când ajunseseră la cafeneaua din parc, Jungkook nu-și luase ochii de pe el. Îl privea atât de intens iar Jimin simțea cum ceva călduț continua să se exitindă în pieptul lui făcându-l să se simtă inconfortabil.
Toată ziua s-a comportat așa și Jimin avea impresia că nu mai rezistă mult... De abia trecuse de efectul sărutului pe care il dăduse mai devreme și chiar îi era greu să mai facă față altor gesturi.
Era mult prea intens ce simțea și putea jura că niciodată nu s-a simțit atât de timid în preajma cuiva.
-Ești frumos, cum aș putea să nu mă uit, șoptește Jungkook și Jimin devine rușinos și ia un pai de lângă paharul lui de limonadă și îl lovește pe Jungkook cu paiul peste față, făcându-l să tresară.
-Tocmai m-ai lovit cu paiul, întreabă mirat și confuz, neîntelegând ce naiba tocmai s-a întâmplat.
-Da, afirmă senin.
-Pot să știu de ce?
-Pentru că nu încetezi să flirtezi cu mine, explică Jimin și ia o gură din limonada lui, încercând să-l ignore pe Jungkook.
-Nu încercam să flirtez cu tine pentru că de fapt nu te complimentam. Faptul că ești frumos este un adevăr, nu un compliment, îl lămurește Jungkook iar Jimin îl lovește din nou cu paiul.
-Eu îți tot zic să încetezi și tu tot nu vrei, așa că știi deja... la fiecare încercare de flirt, așteaptă-te la un pai peste față, spune Jimin zâmbind fals iar Jungkook doar își dă ochii peste cap.
-Știi, cu toate paiele peste față și cu tot cu atitudinea ta spinoasă, mă bucur că ne petrecem timpul împreună, intervine Jungkook după câteva momente de liniște.
-Puteai să te bucuri mai mult dacă rămâneai la întâlnire cu iubita ta, îl atacă subtil Jimin iar Jungkook doar oftează greu.
-Pentru a o mia oară, nu e iubita mea. În plus nu aveam de ce să rămân cu ea dacă eu voiam să îmi petrec timpul cu tine.
-Știi că ai cam lăsat-o baltă, nu?
-Da, știu, însă mi-am cerut scuze.
-Te place, Jungkook și din câte am auzit...și tu o placi pe ea, nu-i așa? îi spune și deși n-a vrut să sune a reproș, cumva nuanța reproșului s-a simțit.
-O plac dar nu mai mult decât te plac pe tine, îi mărturisește iar obrajii lui Jimin se încălzesc și din nou îl lovește pe Jungkook cu paiul peste față, stârnindu-i râsul.
-Vrei să te oprești din a mă lovi cu paiul peste față?
-Vrei să te oprești din a flirta cu mine?
-Nu.
-Ei bine atunci așteaptă-te în continuare să fii lovit.
-Ce-i cu tine, Jimin? De ce ești așa agitat, întreabă Jungkook privindu-l suspicios.
-Pentru că nu te oprești din a flirta cu mine și mă enervezi, spune Jimin și Jungkook rânjește.
-Și? Nu spuneai tu că ești de gheață, că tu nu te lași afectat de nimic? Dacă e așa de ce te afectează ce fac eu?
-Pentru că tu ești acel gen de persoană neasumată și oricâte ai face cu mine, nu îți vei asuma niciodată adevărata sexualitate.
-Uite, Jimin... nu știu ce sunt și sincer nici nu-mi pasă. Ce știu este că mă atragi și-
CITEȘTI
Bi curious|| Jikook
FanfictionBi curios este termenul folosit pentru cineva care de obicei are relații sexuale cu un singur sex, dar este curios să întrețină relații sexuale cu un sex diferit. Curiozitatea este acea particularitate interactivă a unei ființe prin care își explore...