Se spune că viața e plină de surprize și că oricât ai fi pregătit, mereu vor fi situații în care vei fi total nepregătit, confuz și speriat.
Și cum ar fi putut să nu se simtă așa?
Era îndrăgostit de prietenul lui cel mai bun care în ultima perioadă se comporta din ce în ce mai ciudat.
Nici nu știa ce să mai creadă. Îi trecuse prin minte ideea nebună că poate Hobi îl plăcea dar totodată se gândea că nu poate fi adevărat. Dar atunci de ce se comporta așa?
Toate momentele pe care le petrecuseră împreună îl făceau să se simtă confuz. Oare reacționa așa doar pentru că era băut?
Dar existau și momente în care se comporta ciudat și era treaz...
Poate avea nevoi, poate doar își dorea să aibă parte de contact fizic cu cineva.
Ideea asta îl făcea să se simtă din ce în ce mai trist. Poate Hobi voia să facă sex cu el pentru a-și satisface nevoile și poate pentru a-l uita pe Taehyung, poate că doar asta voia de la el...
Gândurile acestea îl făceau să simtă un gol dureros în stomac.
Era dureros să creadă că persoana de care era îndrăgostit voia să îl folosească.
Ar fi făcut orice pentru el, însă oricât de mult îl iubea, nu ar fi acceptat niciodată ca Hobi să-l folosească.
Dar pe de altă parte continua să se gândească că poate se simte singur, că poate tot ce a spus aseară chiar simțea cu adevărat.
Era trist să crezi că nu te iubește nimeni, să crezi că nu contezi și că ești inutil.
Știa cum se simte pentru că și el trecuse prin aceeași situație și încă mai trecea uneori.
Starea lui emoțională oscila de la o perioadă la alta iar acum când se afla într-o perioadă bună a vieții sale, voia să îl ajute pe Hobi, să îl facă să înțeleagă că prietenia lor mereu va dăinui peste absolut orice și că niciodată nu va fi singur.-La ce te gândești atât de profund, îi aude vocea și tresare ușor.
Nici măcar nu observase când se trezise.
-La prietenia noastră, mărturisește Yoongi iar Hobi se încruntă scurt.
-Vrei să detaliezi puțin?
-Nu tocmai... Dar vreau să îți spun ceva, șoptește și se așază lângă el. Nu știu dacă aseară vorbea alcoolul din tine sau dacă chiar crezi ce ai spus, însă vreau să știi că pentru mine ești foarte important. Nu sunt foarte bun la a exprima ce simt dar voi încerca pentru tine. Poate treci printr-o perioadă mai neplăcută a vieții tale dar te rog să nu uiți de prietenia noastră, să nu uiți că eu voi fi alături de tine indiferent de ce s-ar întâmpla și că te știi tu. Ești prietenul meu și asta nu se va schimba niciodată, rostește cu fermitate și ochii lui Hobi încep ușor să strălucească.
-Și eu te iubesc, hyung și știu că ești alături de mine. Nu știu ce mi s-a întâmplat aseară, câteodată gândurile mă copleșesc... Îmi pare rău că te-am îngrijorat, mărturisește și îl îmbrățișează, așezându-și bărbia pe umărul său.
Mâinile lui îi mângâiau ușor spatele și Hobi simțea cum se topește, iubirea pe care o simțea din partea lui, îl copleșea.
O parte din el iubea faptul că prietenia lui Yoongi era atât de fidelă și puternică, însă o altă parte se simțea rănit. Ceva în el a tresărit la cuvintele "ești prietenul meu și asta nu se va schimba niciodată"...-Hyung... Eu sunt doar prietenul tău, întreabă ușor nesigur și nu știa de ce dar simpla întrebare l-a făcut să se simtă agitat și și-a ținut respirația pentru câteva secunde.
-Nu, răspunde și inima lui Hobi începe sa bată mai tare. Tu ești prietenul meu cel mai bun, adaugă brunetul și un gol se formează în stomacul celui mai mic.
S-a retras din îmbrățișare zâmbind și a rămas tăcut pentru o perioadă de timp. Amândoi au rămas tăcuți și doar s-au privit.
Privirile lor spuneau adevăruri pentru care nu erau pregătiți.
Acel moment era un moment important pentru ei dar nesiguranța și frica i-a făcut pe amândoi să piardă trenul care oprise chiar lângă ei.
Câteodată trenul oprește în gara ta și te așteaptă, însă doar câteva momente. Acele momente însă sunt importante în viața ta și dacă ceva te împiedică, dacă te face să îți amâni urcarea... trenul pleacă și nu rămâne nimic în urmă... nimic.
Poate doar o lecție, dacă ai istețimea necesară să o observi.
CITEȘTI
Bi curious|| Jikook
Hayran KurguBi curios este termenul folosit pentru cineva care de obicei are relații sexuale cu un singur sex, dar este curios să întrețină relații sexuale cu un sex diferit. Curiozitatea este acea particularitate interactivă a unei ființe prin care își explore...