-Ah, Hobi hyung... miroși atât de bine... te-aș mirosi toată viața, afirmă Jungkook încă inhalându-i parfumul prietenului său care zâmbește larg și se întoarce ușor cu privirea către ochii sclipitori ai șatenului.
-Iar tu ești atât de frumos încât te-aș privi toată viață, comentează brunetul iar șatenul doar zâmbește și-l strânge și mai tare în brațe.
-O conversație complet normală între singurii băieți heterosexuali din gașca noastră, intervine Jimin sâcâit, stricându-le momentul celor doi băieți.
- Gelozia este o boală grea, Jimin. Ia spune-mi, de câte luni ești singur, il tachinează Yoongi răutăcios iar Jimin doar își dă ochii peste cap încercând să-l ignore.
-Nu sunt gelos, doar am făcut un comentariu, se apără Jimin când observa că toți se uită tăcuți la el.
-Mi se pare că ești... dar e ok, nu e asta o problemă... problema e ca ești cam agresiv în ultima perioadă. Cred că hormonii sunt de vina, vorbește Yoongi și Jimin îl privește urât pentru câteva secunde.
Dacă privirea ar putea ucide, acum Yoongi singur era cel puțin bătut.
-Yoongi hyung are dreptate, omule, rezolvă-te, intervine Hobi si Jimin aruncă cu una dintre perne către el, nimerindu-i fața și stârnindu-le râsul celorlalți.
-Exact ce spuneam, adaugă Yoongi și-și ridică mâinile în semn de predare când blondul ridica o altă perna pentru a i-o arunca în față.
-De ce nu-l ajuți tu, hyung, îl întreabă Jungkook pe Yoongi care se încruntă neînțelegând la ce se refera băiatul.
-Cu ce sa-l ajut?
-Să-și rezolve hormonii, explică Jungkook și Hobi îl privește indignat, trăgându-se din brațele sale.
-Ce naiba, Jungkook... Ei sunt prieteni de mai bine de 10 ani, spune Hobi și Jungkook doar își dă ochii peste cap la reacția exagerată a brunetului.
-Și ce dacă sunt prieteni? Ce treabă are una cu altă, întreabă șatenul și Jimin oftează enervat.
-Pentru că nu mă culc cu prietenii mei, Jungkook, explică blondul încercând să rămână calm deși simțea cum starea de nervozitate se accentuează.
-Dar ați fost împreună, le amintește șatenul neînțelegând ce nu se potrivește în situația prezentă.
-Am fost împreună acum 10 ani, Jungkook și am stat în relație doar o lună... nu e așa o mare chestie. Nici măcar nu am făcut sex vreodată, explică Yoongi.
-Și nu sunteți curioși cum ar fi, întreabă Jungkook.
-Cum ar fi ce, intervine Jimin deja enervat.
-Cum ar fi să faceți sex, explică șatenul și Jimin își trosnește ușor gâtul, tensiunea acumulată deja îl făcea să se simtă încordat.
-Jungkook, tu măcar auzi ce spui, întreabă Yoongi ușor confuzat de cuvintele băiatului.
-Da, răspunde șatenul ușor rușinat.
-Nu toți oamenii sunt atât de curioși ca tine... În plus, o partidă de sex nu merită pentru a strica o prietenie, explică Hobi și Jimin dă din cap aprobator.
-De ce ar strica sexul o prietenie, întreabă Jungkook confuz.
-E clar că reperele tale în viață sunt diferite de ale noastre, afirmă Yoongi și râde ușor privindu-i fața confuză a celui mai mic.
Râsetele celor mari deveneau mai sonore cu cât chipul șatenului trăda mai multă confuzie. Neînțelegând de ce râd cu atâta poftă ceilalți, Jungkook doar ia o pernă în brațe și se bosumflă, gest care-l face pe blond să îl privească drăguț, simțindu-se moale din cauza drăgălășeniei lui.
CITEȘTI
Bi curious|| Jikook
FanfictionBi curios este termenul folosit pentru cineva care de obicei are relații sexuale cu un singur sex, dar este curios să întrețină relații sexuale cu un sex diferit. Curiozitatea este acea particularitate interactivă a unei ființe prin care își explore...