Арабела
В един миг той лежеше до мен на земята . Кръв течеше по главата му и успях да разбера, че е ударен. Мъжът все още се движеше и тогава имаше изстрел, който го накара да спре. Отместих поглед от него и видях Матиа. Ръцете ми трепереха от шока и паниката премина през тялото ми.
-КАКВО СИ МИСЛЕШЕ? - крещеше ми Матиа.
- И-просто исках да се поразходя.
- Знаеш ли колко опасно е това? Явно не.
- Съжалявам.
-Качи се в колата.
-Няма да питам кой беше.
-Просто изиот които иска пари. Не е някой от семейството ти.
Когато колата спря, Матиа излезе от колата и аз също излязох. Той се приближи и ме хвана за китката, като ме поведе към вилата, горе и в стаята си. После посочи леглото си и аз седнах. Матиа влезе в банята си и се върна с аптечка в ръце.
-Свали ризата - нареди той.
-Просто ми дай комплекта, с който мога да се справя и сама. - Той пристъпи по -близо и беше само на няколко сантиметра от мен.
-Свали ризата - Матиа се наведе към лицето ми и се усмихна. Преди да успея да осмисля думите му, той бързо свали ризата ми, оставяйки ме по сутиен и топ. Слава богу, нося топ, иначе това би било много неудобно.
...
Събудих се на празно легло. Нямаше и следа от Матиа. Предполагам, че вече се подготвих за деня. След като се преоблякох в чифт дънки и розов суичър с качулка, слязох долу. Чух гласове, идващи от кухнята, и бързо влязох. Мери и бабата на Матиа приготвяха закуската. Веднага щом ме забелязаха, се усмихнаха.
-Добро утро. - Поздравих ги.
-Добро утро и на теб, слънчице - каза
- Мога ли да ви помогна ?
-Можеш да сложиш масата отново, ако нямаш нищо против. - Предложи Мери.
-За мен ще бъде удоволствие. - Усмихвайки й се, отидох до един шкаф и събрах чинии и сребърни прибори. Изваждайки чаши се опитах да сложа всичко на поднос, но имаше твърде много прибори за хранене.
YOU ARE READING
To fall for the mobster (+18) | ✔️
Romance"-Няма да бъда нежен, скъпа. Сега ми кажи какво искаш. - прошепна той. -Искам да ме чукаш, моля. - Отново го помолих. -Наистина ли искаш това? -Мамка му, моля те, чукай ме! - Отчаяно изхлипах. " Матиа Торес е 25 -годишен мъж. Той е млад, краси...