Глава тринадесета

1.7K 52 5
                                    

В тази глава присъстват еротични сцени! 🔞

Арабела

Когато се събудих, ръцете на Maтиа все още бяха здраво увити около кръста ми.  Вдигнах глава, за да го погледна и видях Матео вече да се взира право в очите ми с лека усмивка на лицето. 

-Добро утро ангелче - каза той с дрезгав глас.  Псевдонимът ме накара да се усмихна от

-Добро утро, Матиа - казах, докато отново сложих глава на гърдите му. 

-Някой ден искам да крещиш моето име.

-Мечтай си!

Maтиа хвана внимателно главата ми и я вдигнаха към него.  Той отново ме гледаше с гняв, изписан по цялото му лице.  Веднага щом видях реакцията му, трябваше да се изкикотя.  На лицето му се появи намръщване. 

-О, обичаш ли да ме провокираш? - Попита той

 -Знаеш ли на какво се наслаждавам? - казах. 

-Не, не знам.- Казах му.  Следващото нещо, което знаме че той бързо се качва върху мен.   Лицето му се приближаваше все по -близо.  Матиа спря, когато устните му почти докоснаха моите и аз усетих дъха му. 

-Наслаждавам се да те изнервям, и ти да ме караш да се  изчервявам.

-Червените бузи ти подхождат. - Каза и тръгна към банята. Влезе в банята и чух водата в душата му да тече.  Станах и аз и отидох в стаята си да се приготвя.  След час приключих с къпането, миенето на зъбите и косата, нанасянето на малко грим и преобличането в дънки, бяла тениска и бели кецове.

Внезапно вратата ми се отвори, което ме накара да скоча от силния звук от вратата която се сблъска към стената .  Матиа стоеше там и изглеждаше ядосан.  Той пристъпи към мен и аз отстъпих крачка назад. Това продължи, докато гърбът ми се удари в стената и Матиа сложи ръце до главата ми, като ме хвана между него и стената.  Лицето му се доближи до моето и носът му почти докосна моя. 

-Защо напусна стаята ни? - Попита ядосано, докато очите му се впиха в моите. 

-Аз-просто исках да се приготвя.

-Ще получиш своето наказание по -късно. Ти си моя запомни го!

-Аз не съм вещ, Матиа!

-Искам!

-Какво искаш от мен, Матиа?

-Искаш ли да знаеш какво искам? - Попита той. 

To fall for the mobster (+18) | ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang