Двадесет и пета

1.1K 42 0
                                    

Арабела


Излязох извън имението и тръгнах от пътеката от червени рози. Стигнах до   езерото и щом стигнахме до него, челюстта ми се удари в пода.

Точно пред езерото имаше малка масичка и два стола един срещу друг.  На масата имаше чинии и чаши за вино.  Най -важното имаше лазаня по чиниите.  В кръг около масата имаше букети с бели и жълти  рози във ваза.  Навсякъде по земята лежаха венчелистчета от бели роза.  Свещите обграждаха цялата природа, правейки всичко да изглежда още по -спиращо дъха.  Добре, това е най -добрата среща.  Матиа ме заведе до масата и ми помогна да седна.  Наливайки малко вино в чашите ни, той вдигна тост.

-За най -невероятната жена, която съм срещал. Обичам те все повече и повече всеки ден. - Каза той. 

-И към най -красивия мъж, когото съм срещала, който също дълбоко обичам.- Повдигнах чашата си.  Чукнахме чашите и отпихме.

...

Слънцето бавно залязваше и той ме хвана за ръка, като ме издърпа от стола. 

-Искаш ли да танцуваме? - Попита той и аз кимнах в отговор.  Матиа сложи ръце около кръста ми и моите бяха увити около врата му, точно както миналия път.  Докато танцувахме под бавната музика, се втренчихме в очите.  Неговите океански сини кълба ме хипнотизираха.  И точно в този момент се почувствах изпълнена и спокойна .  Песента приключи

Очите ни останаха заключени и аз се наведох да го целуна.  Но той се дръпна назад, оставяйки ме да стоя напълно объркана. 

-Нещо не е наред? - Попитах го. 

-Да, нещо не е наред. Не мога да те целуна така. - Заяви той. 

-За какво говориш? - Гледах обичайното му събрано и спокойно изражение на лицето, което се превръщаше в емоция на чиста нервност и паника.  И това ме накара да изпадна в паника.  Чудейки се какво става, той държеше студената ми ръка в топлите си.

-Бела . Знаеш, че те обичам, нали? - Попита той и аз кимнах. 

-Не мога да продължа да правя това. Не е правилно. Ти ми показа истинско щастие. Научи ме да обичам и да се доверявам. Благодарение на теб се усмихвам и се смея повече от всякога. Целта ми в живота е да бъда с теб и  което те прави щастлив. И не мисля, че вече мога да го правя по този начин. - продължи той. 

To fall for the mobster (+18) | ✔️Where stories live. Discover now