Глава десета - първа част

1.5K 60 4
                                    

Арабела

Мъртва съм.  Не беше нищо друго освен приятел на  бъдещият ми годеник . Усетих как ръцете ми започнаха да треперят веднага щом очите ми се приземиха върху него. 

-Какво не е наред? - Попита ме Матиа. Отново погледнах към онази маса и това се оказа че е обикновен човек.

-Н-нищо. Просто трябва да отида до тоалетната. - Отговорих му, докато ставах.   Страхът преминаха през цялото ми тяло .  След десет минути се успокоих и тръгнах обратно към масата.  Матиа ме чакаше с нетърпение.

-Можем ли да си тръгнем? Не се чувствам добре. - Казах на Матиа веднага щом стигнах до масата ни. Той ме изгледа ядосано.  Може би защото го оставих да чака толкова дълго. 

--Да. Качи се в колата. - Излязохме от ресторанта и потеглихме обратно към вилата.  Матиа не каза нищо през цялото пътуване и се  обърках от поведението му.  Той караше по -бързо от обикновено, което ме накара да се уплаша, че нещо се е случило. 

-Съжалявам, че отне толкова време. Всичко наред ли е? - Попитах го. 

-Нищо не е наред. Не толерирам лъжци!

-За какво говориш? - Той не отговори.  Вместо това той караше още по -бързо.  Стигайки до вилата, слязох от колата и бавно тръгнах към вилата.  Матиа се приближи до мен и ме хвана за китката в болезнена хватка.  След това ме за влачи към стаята ми. Събра багажа ми и ме завлече към колата. Тръгнахме на някъде. Матиа караше бясно. Не след дълго  стигнахме до горски път. Пред нас имаше кола от нея излезе най-голия ми кошмар.

-Какво правим тук? - Матиа слезе и ме задърпа към него.

-Моля те, Матия! Моля те! Не съм те лъгала. Никога не съм те лъгала. М-моля те недей! - Без да каже и дума той ме хвърли в колата му и се върна в неговата. Той ме предаде! В скоро време щях да намеря смъртта.

〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Извинете ако има грешки в текста!
Приятно четене!

To fall for the mobster (+18) | ✔️Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora