Арабела
Когато се събудих на следващата сутрин, главата ми беше върху гърдите на Матиа, а ръцете му бяха здраво увити около кръста ми. Нагласих глава, за да го гледам как спи спокойно . Опитът да се изправи и да се измъкне от хватката му, но се оказа невъзможно.
-Добро утро - каза той с уморен и дрезгав глас. -Не ставай. Трябва да си починеш. Ще ти донеса всичко необходимо.
-Не е нужно. Добре съм.- Казах му.
-Не си! каза той. - Чакай тук. Ще ти донеса закуска. - Матиа пусна кръста ми и стана. Носеше само сиви панталони, оставяйки гърдите му без риза. Гледах го как излиза от стаята, което ми даваше перфектна гледка към мускулестия му гръб. Защо е толкова прекалено мил изведнъж? Какво се върти в главата му? Добре съм ... Мога да ходя и да се грижа за себе си, както винаги трябваше да правя. С тези мисли в главата си станах и слязох долу да видя какво прави.
Влизайки в кухнята, веднага трябваше да се изкикотя. Матиа стоеше на печката и се опитваше да направи бъркани яйца и бекон.
-Имаш ли нужда от помощ? - Попитах го. Той се обърна, за да ме погледне.-Казах ти да стоиш в моята стая.
- И аз ти казах, че съм добре. Господин Торес закуската ви гори.- Казах докато се кикотях.
Отидох до него и го избутах, за да спася храната. Докато още готвех, той извади две чинии и ги остави на кухненския остров. След като приключих, ядохме заедно в тишина, наслаждавайки се на закуската. Когато свършихме със закуската, станах да почистя чиниите. Посегнах към чинията на Матиа, но ръката му ме спря.
- Седни. Позволи ми да се погрижа - Каза той и аз кимнах. Гледайки го да мие чиниите, не можех да откъсна очи от голите му гърди и гръб. Тогава очите ми се насочиха към главата му и забелязах, че ме хвана. Ужас! Той видя че го зяпам. Преди да успея да кажа нещо, телефонът ми започна да звъни и го вдигнах.
-Мамо!
-Господи! Бела жива си!
-Мамо какво говориш?
-Дядо ти каза че Емилио е изпратил човек да те открие, но преди дванадесет часа са намерили колата му и вътре е нямало хора.
По-късно са го намерили заровен в гората.-Нещо за мен казаха ли?
-Намерили са пистолет и по него имало кръв. Мислят че си се самоубила.
-Дядо щастлив ли е?
-Незнам, след като разбра излезе. Решихме с баща ти да опитаме да звъннем. Но сега като чухме гласа ти ни олекна. Чакай, татко ти иска да те чуе.
-Бела!
-Тате!
-Миличка пази се. Единствено вярвай на Матиа. Той е с теб! Пистолета е намерен до хълм към морето. Мислят че си паднала в морето. Но се крии може би ще те търсят. Пази се моя малка Бела.
-Обичам ви! Обичам ви много!
-И ние миличка. Хайде затварям и ще се обадим за още информация.
-Доскоро.
-Какво казаха? - попита Матиа.
-Да вярвам само на теб. Да ти се доверя че ще ме пазиш. Но сега прекаляваш! Може ли да приготвя неща за обят?
Преди да получи отговор, Матиа ме взе в булчински стил и тръгна към стълбите. Увих ръце около врата му, уплашена, че ще ме изпусне, тъй като не съм най -лекият човек на земята. Докато ме носеше на горе, нямаше как да не се втренча в красивото му лице. Неговите океански сини очи ме завладяха Погледът ми се насочи към красивите му меки на вид устни и си спомних целувката, която споделихме. Тази мисъл ме накара да се изчервя. Разбира се, Матиа забеляза това и ми се усмихна.
Топлина онля бузите ми. Кара ме да се чувствам в безопасност.
-Боже, обичам, когато се ИЗЧЕРВЯВАШ. - Каза Матиа, хвана брадичката ми и обърна главата ми към него. Опря челото си в моето и се загледа в очите ми. Сигурен съм, че в момента бузите ми са яркочервени. Той се приближи още по -близо и устните му почти докоснаха моите. Усещайки горещия му дъх на лицето си, пулсът ми се ускори и странно чувство се разпръсна в корема ми. Тогава той се блъсна с устни в моите. Матиа доминираше целувката отново, но този път тя беше пълна със страст. Увих ръце около врата му и прокарах ръка през леко къдравата му коса. За момент се дръпна и пое дълбоко въздух. Гледахме се и се кикотехме.
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Извинете ако има грешки в текста!
Приятно четене!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
To fall for the mobster (+18) | ✔️
Любовные романы"-Няма да бъда нежен, скъпа. Сега ми кажи какво искаш. - прошепна той. -Искам да ме чукаш, моля. - Отново го помолих. -Наистина ли искаш това? -Мамка му, моля те, чукай ме! - Отчаяно изхлипах. " Матиа Торес е 25 -годишен мъж. Той е млад, краси...