Арабела
След пристигането в новото ми скривалище, както каза Габриел ченето ми падна. Това семейство има невероятен хотел. С Матиа влязохме в хотела. Погледнах го със сладка усмивка на лице, но той ми отвърна със смъртен поглед . Той ме хвана грубо за ръката и ме въведе към рецепцията. Отидохме на рецепцията и нямаше как да не забележа как очите на рецепционистката се разшириха за секунда. Тя бързо изтри шока и изписа сладко изражение на лицето си.
-Здравейте, г -н Торес . За мен е удоволствие да сте тук. Мога да ви разведа малко, ако желаете. След пълният ремонт не сте идвали. Както знаете, има и много нови дейности тук. Мога да ви дам брошура с всички събития, особено събитията, които се случват през нощта. Или мога да ви ги покажа сама? - каза съблазнително тя. Тя сериозно ли флиртува с него? Невидима ли съм, защото за последен път проверих, че ме държи за ръката. Можеше поне да си помисли, че би било неприлично да флиртуваш с него пред друго момиче.
-Пентхауса, Моля ! - Каза той, игнорирайки флиртовете ѝ.
-Веднага господин Торес!
Дамата набързо ни регистрира ѝ се насочихме към асансьора. Лошите погледи от преди малко се върнах и просто си замълчах. Защо не ме харесва? Не съм виновна за нищо. Как да му го обясня? По-добре да го оставя.
-Ти изобщо слуша ли ме? - Ти изобщо каза ли ми нещо?
-Ще повториш ли?
-Стигнахме! Стаята ти е отново срещу моята.
-Добре. Благодаря ти! - Нямаше отговор. Просто се качи по стълбите и чух вратата на стаята му. Реших и аз да се кача в стаята си. То се видя че с него няма да си говорим.
Стаята беше голямо и много красива. Веднага съблякох дрехите си и влязох в банята. Взех си освежаващ душ и това ми подейства доста добре. Облеклякох чисто бельо, широка тениска и къси панталонки. Погледнах през прозореца. Слънцето вече беше залязло и града беше паднал в пълен с мрак. Решавайки да приготвя вечеря, излязох от стаята и се скитах, опитвайки се да разбера къде е кухнята. След известно време го намерих и започнах да приготвям паста със сос карбонара. Трябва ли да кажа на Матиа , че съм направил вечеря? Нека да пробвам късмета си, може би няма да ми затръшне вратата.
Изправяйки се от стола се насочих към стаята му. Когато застанах пред вратата му, се поколебах за момент. Не бива да чукам. Вероятно ще ми се разсърди, че го безпокоя. Или ще се ядоса. Тъй като се бях изгубил в мислите си, вратата му се отвори и аз притиснах глава към гърдите му. Сега няма връщане назад.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
To fall for the mobster (+18) | ✔️
Romantizm"-Няма да бъда нежен, скъпа. Сега ми кажи какво искаш. - прошепна той. -Искам да ме чукаш, моля. - Отново го помолих. -Наистина ли искаш това? -Мамка му, моля те, чукай ме! - Отчаяно изхлипах. " Матиа Торес е 25 -годишен мъж. Той е млад, краси...